Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Graag één januari een update

1 like

Ik heb een sterk vermoeden dat m’n avond heel kalmpjes gaat verlopen en ik om 2 alweer in bed lig.

Maar kijk uit naar het biechttopic op de 1e!

Wat is er aan de hand met je borstbeen, doet het zeer?

Goedzo gedraag je Leeuwtje :innocent:

1 like

Dat ik die coronatest weer op een vroeg tijdstip heb ingepland op mijn vrije dag. :nauseated_face: Ik gun mijzelf schijnbaar nooit om echt uit te slapen en achteraf altijd spijt.

2 likes

Ja en dan fashion opties??? Like wtf ze zijn niet beter in lila of met gekleurde cirkels

2 likes

ik heb een keer uur lang memes naar mijn vriend gestuurd toen hij mijn chocolade op at, ter informatie ik had die chocolade een week bewaard voor wanneer ik er écht zin in had. was echt pissed. sinds die tijd weet hij dat hij van “mijn” voedsel moet afblijven.

je mag best de komkommer opvreten in de koelkast maar kom niet aan mijn chocolade.

4 likes

Ja heb het syndroom van tietze (ontsteking van t kraakbeen tussen borstbeen en ribben)
. Zou niet chronisch zijn maar helaas voor sommige mensen wel. Bij mij komt t in periodes maar moet eigenlijk altijd wel opletten. Maar mn moeder heeft er echt nul begrip voor en snapt echt niet dat ik sommige dingen niet kan of wil doen. Vaak heb ik t ook benauwd en kan dus niet eens op mn lichaam vertrouwen of ik bv een coronatest zou moeten.

Oh wat vervelend voor je zeg. En heel jammer dat je moeder weinig begrip toont. Sterkte :purple_heart:

Wat vervelend dat je moeder daar weinig begrip voor heeft. Ik had er nog nooit van gehoord maar een vriendin weet het sinds kort, lijkt me niet iets waar je geen rekening mee kan houden inderdaad. Sterkte!

Ja afgelopen 2 weken geverfd en geklust. Vond t al zo goed gaan :joy:. Dingen als stress kunnen t ook veroorzaken. Maar eerlijk gezegd ben ik er na al die jaren nog niet achter. Soms krijg ik t als ik veel werk, soms werk ik veel en nergens last van. Sowieso te zwaar tillen, te veel dezelfde bewegingen, kou want dan span ik op een of andere manier alles aan. Het sluimert altijd en om de 2/3 maanden heb ik standaard een aanval lijkt t wel. En denk ook altijd dat t nooit meer overgaat, maar t gaat altijd wel weer over.

Veel mensen snappen t niet juist omdat t zo random is en niet zichtbaar. Er zijn ergere dingen hou ik me altijd voor maar dat betekent niet dat t niet kut is.

4 likes

Automobilisten die hun lichten niet aanhebben met deze mist, levensgevaarlijk dit

14 likes

Plus mensen die hun mistlicht nu aanzetten

6 likes

Nee gewone doen eigenlijk niks. En van sterkere ga ik spacen weet ik door andere chronische pijn. Dus meestal rustig aan. En als t echt erg is plat liggen. En hopen dat t over is de volgende dag.
Bij mij gaat ook t sleutelbeen en schouders meedoen dus kan dan ook niks qua hobbies en verveel me dood.

Helaas heel herkenbaar, zou al zoveel schelen als ik wist wat het triggert want soms lijkt het zo willekeurig te zijn…

Hartje voor jou. Dat je jezelf in die rol kunt zien, is wel de eerste stap om hier minder last van te hebben.

Dat fucking Rabobank er al de hele ochtend uit ligt. Ik wilde vanochtend even vaart maken met cadeaus bestellen, maar nu gaat dat niet omdat iDeal het niet doen met de credit card loopt het ook vaak toch via de Rabobank en lang niet alle webshops doen aan achteraf betalen. :triumph::triumph::triumph:

1 like

Soms denk ik ook dat t af en toe gewoon een soort van cyclus is ofzo. Zou een tijd een dagboekje moeten bijhouden maarja. Als je ooit erover wil klagen staat mn dm open :heart:

1 like

Mijn vriend die net een nieuwe noisecancelingkoptelefoon heeft en me nu 80% van de tijd gewoon niet hoort en/of straal negeert :weary: Echt fokking irritant dat ik voor elke kleine mededeling of goeie grap die ik wil maken eerst naar hem toe moet lopen en voor zijn gezicht staan zwaaien.

7 likes

Hahaha dit vind mijn vriend ook fucking irritant. Sorry. Wij hebben nu de regel dat hij tijdens het koken of voor 6 uur op mag, daarna niet meer :slight_smile:

Dat ik soms zo een kind ben als het gaat om boosheid. Morgen is iemand jarig en had bedacht een verrassing aan de deur te hangen. Nu kregen we vanmorgen ruzie. Wil ik gelijk geen cadeau meer brengen. Zo kinderachtig en toch kan ik de boosheid niet loslaten.