Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Oh wat vervelend voor je zeg. En heel jammer dat je moeder weinig begrip toont. Sterkte :purple_heart:

Wat vervelend dat je moeder daar weinig begrip voor heeft. Ik had er nog nooit van gehoord maar een vriendin weet het sinds kort, lijkt me niet iets waar je geen rekening mee kan houden inderdaad. Sterkte!

Ja afgelopen 2 weken geverfd en geklust. Vond t al zo goed gaan :joy:. Dingen als stress kunnen t ook veroorzaken. Maar eerlijk gezegd ben ik er na al die jaren nog niet achter. Soms krijg ik t als ik veel werk, soms werk ik veel en nergens last van. Sowieso te zwaar tillen, te veel dezelfde bewegingen, kou want dan span ik op een of andere manier alles aan. Het sluimert altijd en om de 2/3 maanden heb ik standaard een aanval lijkt t wel. En denk ook altijd dat t nooit meer overgaat, maar t gaat altijd wel weer over.

Veel mensen snappen t niet juist omdat t zo random is en niet zichtbaar. Er zijn ergere dingen hou ik me altijd voor maar dat betekent niet dat t niet kut is.

4 likes

Automobilisten die hun lichten niet aanhebben met deze mist, levensgevaarlijk dit

14 likes

Plus mensen die hun mistlicht nu aanzetten

6 likes

Nee gewone doen eigenlijk niks. En van sterkere ga ik spacen weet ik door andere chronische pijn. Dus meestal rustig aan. En als t echt erg is plat liggen. En hopen dat t over is de volgende dag.
Bij mij gaat ook t sleutelbeen en schouders meedoen dus kan dan ook niks qua hobbies en verveel me dood.

Helaas heel herkenbaar, zou al zoveel schelen als ik wist wat het triggert want soms lijkt het zo willekeurig te zijn…

Hartje voor jou. Dat je jezelf in die rol kunt zien, is wel de eerste stap om hier minder last van te hebben.

Dat fucking Rabobank er al de hele ochtend uit ligt. Ik wilde vanochtend even vaart maken met cadeaus bestellen, maar nu gaat dat niet omdat iDeal het niet doen met de credit card loopt het ook vaak toch via de Rabobank en lang niet alle webshops doen aan achteraf betalen. :triumph::triumph::triumph:

1 like

Soms denk ik ook dat t af en toe gewoon een soort van cyclus is ofzo. Zou een tijd een dagboekje moeten bijhouden maarja. Als je ooit erover wil klagen staat mn dm open :heart:

1 like

Mijn vriend die net een nieuwe noisecancelingkoptelefoon heeft en me nu 80% van de tijd gewoon niet hoort en/of straal negeert :weary: Echt fokking irritant dat ik voor elke kleine mededeling of goeie grap die ik wil maken eerst naar hem toe moet lopen en voor zijn gezicht staan zwaaien.

7 likes

Hahaha dit vind mijn vriend ook fucking irritant. Sorry. Wij hebben nu de regel dat hij tijdens het koken of voor 6 uur op mag, daarna niet meer :slight_smile:

Dat ik soms zo een kind ben als het gaat om boosheid. Morgen is iemand jarig en had bedacht een verrassing aan de deur te hangen. Nu kregen we vanmorgen ruzie. Wil ik gelijk geen cadeau meer brengen. Zo kinderachtig en toch kan ik de boosheid niet loslaten.

Waaaaarom ben ik niet alleen gaan afstuderen :weary: :weary: :weary:
We zouden alledrie kijken naar populaire games om de stijl te beschrijven zodat we de keuze voor ons design kunnen onderbouwen. Dus ik en iemand anders hebben allemaal tekst met stijl en kleurgebruik en die andere dude heeft bij ieder spel zo’n tekst staan

‘‘Een avonturen puzzel voor de familie waarbij je niet het karakter speelt, maar het level zelf. Door het level te besturen, stuur je het karakter.’’

Hoe is dit de stijl beschrijven??? jezus man. Maar we zijn allemaal verantwoordelijk voor het onderzoek dus waarschijnlijk resulteert het in dat ik dit alsnog voor hem moet doen.
Dit klinkt ook echt alsof ik in de brugklas zit of zo maar deze dude is 30 :woozy_face:

Dat Parfumado blijkbaar gewoon foto’s van Google plukt om hun blog op te smukken. Ik zie zonder te zoeken al foto’s van Typology en van Experimental Perfume Club. Ik vind hun concept heel interessant en heb voor Kerst ook een cadeaubon gevraagd maar de invulling van de website (copy + beelden) is gewoon affrontelijk.

Zelfde probleem hier. Ze zijn heel fijn voor thuiswerken, maar dit is echt héél irritant.

Ik erger me aan de staarten van mijn huisdieren. Alles wordt omver gezweept.

1 like

Uhhh mijn schroeven willen niet in de pluggen en ik snap niet waarom :sleepy::sleepy::sleepy: ik wil gewoon dat alles werkt

Te groot/klein?

Aan de trilling die ik in mijn buik voel sinds vandaag. Alsof er steeds een mobiel in mijn buik trilt ofzo, heel vaag niet pijnlijk. Heeft qua gevoel wat weg van een trillend ooglid. :roll_eyes:

Nee, het hoort gewoon te passen. Het waren twee pakjes, maar beide even breed en lang en volgens mij heb ik ze nu zo zitten dat beide merken dezelfde schroeven als pluggen combi hebben. Het gat is ook diep genoeg geboord en het boortje ook breed genoeg. Ik snap het niet :frowning:

En ik krijg er twee niet uit, ook heel chill