Aan klanten die niet lezen. Een klant heeft een product besteld met een langere levertijd en het staat op 2 plekken bij het product (aangezien klanten niet lezen staat het daar dus 2x) én het staat bij de lever-verzendtijd pagina ook 2x benoemd waarvan 1x dik gedrukt.
Gister mailde deze vrouw al helemaal hysterisch waar het bleef. Ik heel netjes (zonder popi jopi klantenservice gedrag) terug gemaild (binnen 2 minuten nadat ze had gemaild) en het uitgelegd hoe het zat. Ik zou haar vandaag dan verder mailen om het verder in werking te zetten.
Ik haar vanochtend gemaild geen reactie gehad. Krijg ik net weer een hysterische mail van haar inclusief met je liegt want ik heb net weer gekeken en op je site staat verzenden binnen 1-2 dagen. Dus ik heb net maar even printscreens bijgevoegd van de 4x waar de levertijd wordt benoemd en er bij gezet als ze mijn mail van vanochtend had beantwoord het vandaag al was verzonden 

Ik denk eigenlijk dat het miss komt door sportbhs die nat worden van zweet. gelukkig heb ik nog een lading cortisonezalf want dit is geen doen natuurlijk