Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Waaaaarom ben ik niet alleen gaan afstuderen :weary: :weary: :weary:
We zouden alledrie kijken naar populaire games om de stijl te beschrijven zodat we de keuze voor ons design kunnen onderbouwen. Dus ik en iemand anders hebben allemaal tekst met stijl en kleurgebruik en die andere dude heeft bij ieder spel zo’n tekst staan

‘‘Een avonturen puzzel voor de familie waarbij je niet het karakter speelt, maar het level zelf. Door het level te besturen, stuur je het karakter.’’

Hoe is dit de stijl beschrijven??? jezus man. Maar we zijn allemaal verantwoordelijk voor het onderzoek dus waarschijnlijk resulteert het in dat ik dit alsnog voor hem moet doen.
Dit klinkt ook echt alsof ik in de brugklas zit of zo maar deze dude is 30 :woozy_face:

Dat Parfumado blijkbaar gewoon foto’s van Google plukt om hun blog op te smukken. Ik zie zonder te zoeken al foto’s van Typology en van Experimental Perfume Club. Ik vind hun concept heel interessant en heb voor Kerst ook een cadeaubon gevraagd maar de invulling van de website (copy + beelden) is gewoon affrontelijk.

Zelfde probleem hier. Ze zijn heel fijn voor thuiswerken, maar dit is echt héél irritant.

Ik erger me aan de staarten van mijn huisdieren. Alles wordt omver gezweept.

1 like

Uhhh mijn schroeven willen niet in de pluggen en ik snap niet waarom :sleepy::sleepy::sleepy: ik wil gewoon dat alles werkt

Te groot/klein?

Aan de trilling die ik in mijn buik voel sinds vandaag. Alsof er steeds een mobiel in mijn buik trilt ofzo, heel vaag niet pijnlijk. Heeft qua gevoel wat weg van een trillend ooglid. :roll_eyes:

Nee, het hoort gewoon te passen. Het waren twee pakjes, maar beide even breed en lang en volgens mij heb ik ze nu zo zitten dat beide merken dezelfde schroeven als pluggen combi hebben. Het gat is ook diep genoeg geboord en het boortje ook breed genoeg. Ik snap het niet :frowning:

En ik krijg er twee niet uit, ook heel chill

Aan klanten die niet lezen. Een klant heeft een product besteld met een langere levertijd en het staat op 2 plekken bij het product (aangezien klanten niet lezen staat het daar dus 2x) én het staat bij de lever-verzendtijd pagina ook 2x benoemd waarvan 1x dik gedrukt.

Gister mailde deze vrouw al helemaal hysterisch waar het bleef. Ik heel netjes (zonder popi jopi klantenservice gedrag) terug gemaild (binnen 2 minuten nadat ze had gemaild) en het uitgelegd hoe het zat. Ik zou haar vandaag dan verder mailen om het verder in werking te zetten.

Ik haar vanochtend gemaild geen reactie gehad. Krijg ik net weer een hysterische mail van haar inclusief met je liegt want ik heb net weer gekeken en op je site staat verzenden binnen 1-2 dagen. Dus ik heb net maar even printscreens bijgevoegd van de 4x waar de levertijd wordt benoemd en er bij gezet als ze mijn mail van vanochtend had beantwoord het vandaag al was verzonden :sweat_smile:

1 like

Ik heb geen micellair water meer of make-up remover, en zit nog met foundation, eyeliner en mascara. Zo irritant.

Met olijfolie kun je het ook verwijderen, of kokosolie. Voelt daarna wel vettig aan dus daar moet je tegen kunnen

1 like

Waarom spreken presentatoren op tv het woord “cover” uit als “kuffer”?

Ik word er agressief van. :rage:

28 likes

JA

1 like

Hmmm oke.

edit: Ik heb hem verwijderd. Wil niemand kwetsen

1 like

Ik kan niet eens normaal uit bed gaan. Elke dag weer. Ik heb altijd om 9.00 een online meeting vor werk en ik lig nog in bed.

1 like

Is toch niet heel raar om schoenen aan te hebben binnenshuis? Irritant dat zeker, maar ik vind dat niet raar.

4 likes

Is nasty :no_mouth:

10 likes

Oh dit doet me denken aan mijn moeder die zodra ze beneden kwam haar schoenen aandeed met hakje, om vervolgens nog een half uur door heel het huis te lopen terwijl ik probeerde nog door te slapen.

:sob:

Ik zou ook willen dat het normaler was om je schoenen binnen uit te doen!

3 likes

Ja dat is een tweede

1 like

ja! ik heb mijn vriend inmiddels ook getraind op meteen zijn schoenen uit te doen na binnenkomst haha