Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Alles in mijn lijf voelt zwaar en mijn buik is van slag. Ik wil mijn bed in.
Hoop dat ik gewoon ff mijn ochtend niet heb. Na een kluizenaarsweek heb ik weer eens afspraken staan komende dagen met mensen die ik maanden niet heb gezien dus aub lichaam :unamused:

Ik had pindakaas knijpzakjes gekocht want ik dacht dat is handig ipv zo’n hele pot meeslepen. Sproeit er natuurlijk eerst een hele straal olie uit en vervolgens blijft er een te dikke pasta achter waardoor er niks meer uit komt. Dus je moet zo’n zakje voor gebruik eerst uitgebreid gaan masseren, ain’t nobody got time for that :confounded:

8 likes

Hahaha ik zie het al gebeuren dat ik dat dan weer vergeet en dan heel sexy m’n bh wil uittrekken en er dan een zakje pindakaas uit valt :joy:

19 likes

Ik heb al een tijdje weer behoorlijk last van mijn allergieƫn en meestal krijg ik dan wel exceem op een bepaald moment. Zag een klein vlekje op mn knie en pols maar verder niks dus vroeg me al af waar het zou zitten en wanneer ik het zou merken. Ik heb het gemerkt en gevonden. OP MN TETTEN, aan de onderkant waar ik het precies niet kan zien zonder slangemensmoves. wtf echt waarom daar :weary: Ik denk eigenlijk dat het miss komt door sportbhs die nat worden van zweet. gelukkig heb ik nog een lading cortisonezalf want dit is geen doen natuurlijk

Slordige webshops

Ik raak echt zo snel afgeleid van dingen, dan open ik een verslag en zie ik dat ik gewoon midden in een zin ben gestopt om iets onzinnigs op te zoeken en nu weet ik ook niet meer hoe die hoort te eindigen :thumbsup:

5 likes

Heel soms ben ik zo irrationeel zenuwachtig voor een simpele online 1 op 1 meeting ineens. Slaat echt nergens op :sweat_smile:

10 likes

Aan van die blauwwitte / koelwitte kerstverlichting. Gewoon lelijk. Vooral als het dichtbij warmwitte kerstverlichting hangt. Snap niet dat mensen beide soorten naast elkaar hangen in hun eigen tuin / aan hun eigen huis.

9 likes

Whaha ik heb daar bijna de halve zomer in gelopen :joy: vind ze zo chill zitten. Jammer dat ze nu veel te koud zijn.

Jaaroverzichten als het jaar nog wekenlang niet voorbij is.
Dan is het toch geen jaaroverzicht!!!

2 likes

Nouja ergeren is een groot woord maar ik vind het echt jammer dat ik geen IciparisXL bonnen meer kan kopen via Bol want dat vond ik echt een handige wisseltruc om van mijn Bol cadeaukaart af te komen.

Oke, kom helemaal terug op mn liefde voor hello fresh. Het is nu haat. Er mist bij drie van de vijf gerechten een ingrediƫnt. Klantenservice niet bereikbaar, want gesloten (zou bereikbaar moeten zijn tot 18.00 vandaag). Echt, zorg dat je je zaken op orde hebt als je geld wilt verdienen.
:tired_face::tired_face::tired_face::tired_face:

1 like

Koks die een ā€˜scheutje’ olie in de pan gooien. MEID je eten ZWEMT in de olie.

3 likes

Roberta?

Een theater show waar ik afgelopen maart heen zou gaan is nu na 3 keer verzetten toch nog gecanceld. Baal zo! :sob:

Ooh dat is balen!

Ik had kaartjes van de oudejaars-conference van javier guzman.
Ook verzet en daardoor meteen een andere voorstelling van hem. Nu wordt de oudejaars-conference op tv uitgezonden, voelt ook wat zuur.

Ja deze ook… Zou naar Patrick Laureij gaan, die show komt nu in januari op tv en daarna mag/wilt hij die show niet meer doen. (Als ik het goed heb begrepen)

Dus we gaan maar een borrel avondje met lekkere hapjes en drankjes doen als hij op tv komt.

Als je iemand appt en diegene belt/facetimet je als reactie… -1000000000000 punten

7 likes

Roberta, Jamie… wie niet.

1 like

Je ziet gedurende de aflevering vordert die flessen olijfolie steeds leger en leger raken. Ik doe letterlijk een half jaar tot een jaar met zo’n flesšŸ˜‚ Eetlepel per maaltijd max?

1 like