Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Hahahaha Jamie doet dit zo erg. “Just a hint of oil.” Om vervolgens die halve fles in de pan te gieten.

3 likes

Ik erger me daar dus kapot aan😂 Ik kan dat ‘pinch of salt’ van Jamie ook niet meer horen. (volgens mij is het wel een leuke guy).

2 likes

Ja inderdaad. Ik ga eens kijken of ik meer voor elkaar kan krijgen. :grimacing: Klantenservice was blijkbaar eerder dicht in december… morgen een nieuwe poging.

Hahaha, ja en daarom ga ik zo lekker op deze column:

1 like

Ik zie net op het nieuws dat de overheid een nieuwe anti-alcohol campagne start: Dranquillo

Serieus…

26 likes

Hahhaa lijkt net een slechte grap :sweat_smile:

1 like

Dan maar even zo:

Samenvatting

25 likes

Wow, daar zou ik misschien toch iets van zeggen. Ik vind alcohol als cadeau aan personeel sowieso al wat vreemd altijd.

6 likes

Heel gek! Kan hij daar ergens een klacht over indienen? Bij mij op werk kregen we eerst ook wel eens alcohol als cadeau, maar toen gaven mensen aan dat niet prettig te vinden en zich niet inclusive te voelen. Nu hebben wij bijv een alcoholvrij cocktail pakket gekregen. Dus wellicht wel de moeite om er iets van te zeggen!

3 likes

Ik moet ook zelf uit het straatbeeld verdwijnen. Ik ga iets te vaak voor comfortabel ipv of het enigzins nog ergens staat. Dit is gewoonweg verschrikkelijk. Maarja het zit wel fijn.

En ik moest hier weer een screenshot van maken om het te plaatsen? Snap het niet.

Is dit eigenlijk iets Nederlands? Ik heb ook best wat niet-Nederlandse connecties maar die posten niet zoveel en zeker geen berichten zoals dit.

Lijkt me een leuk onderzoek: linkedin scrapen en dan kijken wat de verschillen zijn in taalgebruik.

1 like

dragen mensen dat met die kou??
dat is nog erger dan de blote enkel boven de sneaker look

4 likes

Net zoals “a pinch of salt” waarbij ze vervolgens een hele hand vol zout in de pan gooien. Ik hou ook van zout, maar dit zou ik niet omschrijven als een pinch mensen.

2 likes

Dat ik vanavond heb afgesproken met vriendinnen en dat mensen nu al gaan disclaimen van: ga het niet laat maken hoor, wil vroeg m’n bed in! Gezellig man.

22 likes

Ik HAAT dit zo ! Niemand hoeft te weten hoe laat je het van plan bent te maken Betty party pooper

7 likes

Kun je niet via ParkMobile betalen?

Ik vind de combinatie echt afschuwelijk lelijk. Die print van de broek met die sneaker. Geen gezicht. Maar ik heb blaren en had schijt.

1 like

Waarom doet die ah app zo kut de laatste tijd, kan niks opzoeken en niet de bonus van volgende week bekijken :roll_eyes: