Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Je kunt ook de site Wissel punt nl gebruiken om cadeaubonnen in te ruilen (maar Wissel houdt dan een deel). Het is een betrouwbare site, je kunt van tevoren zien wat je bon oplevert voordat je met hen in zee gaat.

1 like

To early in the morning for maskers! Just got asked by a customer in Caffè Nero where’s your mask. I just said I’m immune! Oh he said …, have you had the vaccine? No I said immune to BS ! Funny enough, he thought about it & took his mask off

Rollend over de vloer van het lachen

I’m to blunt b4 my 1st coffee

Rollend over de vloer van het lachen

Deze tweet
Classic r/thathappened materiaal

3 likes
4 likes

Dat hond hele dag nog niet gepoept heeft (gisteravond had hij niet meer gegeten, dus dan hoef je blijkbaar niet, wel gegeten/gedronken vandaag dus ziek zijn is uitgesloten; vermoed eerder oververmoeid) maar, hij slaapt nu lekker en ondertussen is hij dus ruften aan het laten, inclusief geluid en stank :nauseated_face: (die moet straks wel poepen vermoed ik, mijn stress hierom is daarna dan ook weg… Ik ben volgens mij de enige die hierom kan stressen maar ja)

4 likes

hahahahah

Haha fijn dat je je geen zorgen meer hoeft te maken! Wel herkenbaar juist hoor, zodra de kat van mijn ouders zich iets anders gedraagt dan normaal staan wij meestal ook gelijk op scherp.

1 like

Ik herken de bezorgdheid.
Als iemand op hem past of gepast heeft vraag ik erook altijd naar haha.

Opluchting ook als hij na een dag eindelijk poept.

1 like

En @Lichtknopje, gelukkig herkenning.
Helaas was het weer diarree (al paar dagen) en kreeg al het vermoeden van Giardia en nu heeft het alle symptomen dus gaan weer aan de panacur kuur :cry:

Ah balen. Hopelijk knapt ie snel op!

1 like

Ah gossie. :slightly_frowning_face: Hopelijk helpt het snel!

1 like

Dat je met een bedrijfsprofiel op Instagram geen muziek kan gebruiken in je reels of stories :triumph:.

Maar echt! ik heb toen ik een toevoeging had ook echt met mezelf afgesproken om nooit meer ergens te gaan wonen met een toevoeging. Wat een drama en gezeik was dat elke x joh :sweat_smile:

2 likes

Waarom jank ik bij de nieuwe spot van de Staatsloterij?:cry::cry::cry::cry::cry::cry: Frummel​:heart:

Ik heb zelf wel de optie voor muziek, zodra ik overschakel naar mijn werk account (op dezelfde telefoon) niet meer… vriendin heeft helaas hetzelfde, mega balen met reels etc, die edit ik nu maar op de pc.

#firstworldproblems

Ah ja zo schattig!

‘Miew’

1 like

Voel altijd wel dat ik op moet letten. En af en toe heb ik een dagje dat ik meer last heb. En aantal keer per jaar langere aanval. Denk dat ik daar nu in zit. Vanochtend was t minder maar heb teveel gedaan, tafel in elkaar gezet, deurtjes verkeerd vastgehouden. Heb nu ook last van mn bovenrug en nek. Heb nu gewoon te lang te veel gedaan. Terwijl t niet zoveel was.

Morgen werken en hoop dat alles t dan een beetje doet. En hoop dat t rustig is (wat een grap in een hema in december). Lig nu al in bed

Maar heb je een bedrijfsaccount of persoonlijk blog? Daar zit - dacht ik - ook nog verschil in.

Anders snap ik er helemaaaaal niks van.

Ik ben mijn vriend verloren aan Cyberpunk terwijl we in quarantaine zitten. Leuk voor hem natuurlijk, maar na 7 dagen thuis zitten verveel ik me dood. Vind het vooral vet deprimerend dat werk nu lekker vanuit huis kan, maar na werk… is er niks.

Ja beide denk ik wel. Toen we net in lockdown zaten had ik ook veel last. Door de stress denk. Als ik t heel vaak koud heb en dus in elkaar gekrompen zit is ook niet goed. En bewegingen met mn armen naar voren zeg maar. Bij mij doen inmiddels regelmatig mn schouders mee en de zijkant van mn ribben.

1 like

Het woord “knaptoet”. Echt vre-se-lijk. Ik zie mensen (moeders) dit gebruiken voor kinderen: “wat een knaptoet!”.

Kan het niet aanzien.

16 likes