Ah balen. Hopelijk knapt ie snel op!
Ah gossie.
Hopelijk helpt het snel!
Dat je met een bedrijfsprofiel op Instagram geen muziek kan gebruiken in je reels of stories
.
Maar echt! ik heb toen ik een toevoeging had ook echt met mezelf afgesproken om nooit meer ergens te gaan wonen met een toevoeging. Wat een drama en gezeik was dat elke x joh 
Waarom jank ik bij de nieuwe spot van de Staatsloterij?

Frummelâ:heart:
Ik heb zelf wel de optie voor muziek, zodra ik overschakel naar mijn werk account (op dezelfde telefoon) niet meer⊠vriendin heeft helaas hetzelfde, mega balen met reels etc, die edit ik nu maar op de pc.
#firstworldproblems
Ah ja zo schattig!
âMiewâ
Voel altijd wel dat ik op moet letten. En af en toe heb ik een dagje dat ik meer last heb. En aantal keer per jaar langere aanval. Denk dat ik daar nu in zit. Vanochtend was t minder maar heb teveel gedaan, tafel in elkaar gezet, deurtjes verkeerd vastgehouden. Heb nu ook last van mn bovenrug en nek. Heb nu gewoon te lang te veel gedaan. Terwijl t niet zoveel was.
Morgen werken en hoop dat alles t dan een beetje doet. En hoop dat t rustig is (wat een grap in een hema in december). Lig nu al in bed
Maar heb je een bedrijfsaccount of persoonlijk blog? Daar zit - dacht ik - ook nog verschil in.
Anders snap ik er helemaaaaal niks van.
Ik ben mijn vriend verloren aan Cyberpunk terwijl we in quarantaine zitten. Leuk voor hem natuurlijk, maar na 7 dagen thuis zitten verveel ik me dood. Vind het vooral vet deprimerend dat werk nu lekker vanuit huis kan, maar na werk⊠is er niks.
Ja beide denk ik wel. Toen we net in lockdown zaten had ik ook veel last. Door de stress denk. Als ik t heel vaak koud heb en dus in elkaar gekrompen zit is ook niet goed. En bewegingen met mn armen naar voren zeg maar. Bij mij doen inmiddels regelmatig mn schouders mee en de zijkant van mn ribben.
Het woord âknaptoetâ. Echt vre-se-lijk. Ik zie mensen (moeders) dit gebruiken voor kinderen: âwat een knaptoet!â.
Kan het niet aanzien.
Ik heb dit gelukkig nog nooit gehoord, maar krijg alleen al rillingen van het lezen van dit woord.
Ik heb het ook even getest en met mijn twee persoonlijke profielen kan het nog wel en met mijn bedrijf niet meer!
Ik HAAT kerstkaartjes die zijn gericht aan Familie [voornaam vader] [achternaam vader] [evt achternaam moeder]. Mijn vader is niet in zijn eentje een hele familie, ook niet een âgezinshoofdâ en bovendien de enige die zijn achternaam draagt in deze familie.
Ik noem mijn vriend soms knapzak maar dan word ie âboosâ en zegt dan dat hij geen zak is. âT bekt gewoon zo lekker, sorry 
Biecht: mijn vriend noemt mij wel eens knappietoet. En ik noem hem soms toetie
Zo noem ik mijn vriend ook 

zo lelijk maar bekt idd lekker
Haha sorry ik vind het vreselijk; ik vind âtoetâ gewoon al echt een kutwoord.
Haha nou ik denk bij een knapzak eigenlijk gelijk aan dit