Het is ook nog eens gevaarlijk voor de scholieren de wel komen fietsen. Heb al zo vaak gezien dat auto’s totaal niet uitkeken en zowat groepen fietsen omver reedt. En natuurlijk zijn er ook veel scholieren die niet uitkijken. Maar die meute auto’s bij school is gewoon echt gevaarlijk en ook nergens voor nodig,
Ik had een borduurpakketje besteld in november, het duurde wel erg lang voordat ik hem ontving terwijl er stond status verzonden. Dus ik besloot maar te mailen,ja nouja ze hoopten dat het de volgende dag kwam. En nee, een week later zelfs nog niet. Zo’n 2e week vertraging en ik was enthousiast en nu is mn hele enthousiastme weg en heb ik geen zin meer om het pakket überhaupt open te maken.
Die albert heyn kerstreclame. 

Mijn man zag hem en zei “wat een piepreclame, bij deze doen we geen boodschappen meer bij de AH” 
Klanten die in de winkel vragen hoe duur iets is en dan antwoorden met:“Op het internet kan ik het voor x krijgen, maar dan verdien jij er niks aan hé”
nou poepoe dat pakje speelkaarten van 2 euro kunnen we ook nog wel lijden hoor
Same here. 
En hij komt ook nog elk reclameblok 10 x voorbij.
Ik vind de AH reclames sowieso zwaar irritant sinds die vrouw erin zit. Het voelt elke keer weer als een mislukte poging om de tweede Harry Piekema te zijn.
Precies. Zei ik gisteren precies ook nog tegen mn vriend.
Ik erger me enorm aan iedereen met een jaren 30 huis. Alsof dat een status ding is? Als mensen een huis uit de jaren 90 hebben zeggen ze het er toch ook niet bij. Dan is het gewoon; ik heb een koophuis, maar mensen met een jaren 30 huis moeten het expliciet zeggen.
Ik denk dat dat meer komt omdat een “jaren 30-woning” een specifieke stijl is.
Maar zelfs mensen met een bepaalde stijl hoeven dat niet elke keer te benoemen als ze het over hun huis hebben
Ik heb een koophuis vind ik ook al iets onnodigs om te benoemen, waarom zou je dat zeggen
Veel van die huizen zijn ook onwijs gehorig(betaal je onwijs veel om daarna je buren scheten te horen laten) Lijkt mij ook niet iets om erg trots op te zijn.
Ik zeg alleen ‘mijn huis is oud’, omdat het schots en schreef is en volgens het kadaster uit 1904.
Vergeet niet de schimmel overal
Verrassend dat iemand het jaren 30 huis meteen komt verdedigen. Want die stijl zou natuurlijk alleen maar nog verder opgehemeld moeten worden.
Oudere huizen zijn over het algemeen gehoriger dan nieuwe huizen, uitzonderingen zijn er altijd
Haha sorry, niets persoonlijk. Maar hier op het forum heb ik veel mensen het ook tussen neus en lippen door zien vermelden
Ik vind het trouwens prachtige huizen, alleen ik snap niet waarom het altijd vermeld moet worden
Ik dacht vandaag paar keer aah ik kan dat kamp Koningsbrugge live kijken want thuis niks te doen. Hele week ook al zin in een nieuwe aflevering. Ben ik het vergeten 
Misschien zijn die vreselijke jaren 60(?) huizen met donkerbruine kozijnen binnenkort wel de shit. Beetje zoals dit: (random afbeelding via Google).
Het halve dorp van waar mijn vriend vandaan komt ziet er ook zo grauw en bruin uit. Vreselijk.