Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ik heb dit gelukkig nog nooit gehoord, maar krijg alleen al rillingen van het lezen van dit woord.

15 likes

Ik heb het ook even getest en met mijn twee persoonlijke profielen kan het nog wel en met mijn bedrijf niet meer!

1 like

Ik HAAT kerstkaartjes die zijn gericht aan Familie [voornaam vader] [achternaam vader] [evt achternaam moeder]. Mijn vader is niet in zijn eentje een hele familie, ook niet een ‘gezinshoofd’ en bovendien de enige die zijn achternaam draagt in deze familie.

22 likes

Ik noem mijn vriend soms knapzak maar dan word ie “boos” en zegt dan dat hij geen zak is. ‘T bekt gewoon zo lekker, sorry :sweat_smile:

Biecht: mijn vriend noemt mij wel eens knappietoet. En ik noem hem soms toetie

1 like

Zo noem ik mijn vriend ook :joy::joy::joy: zo lelijk maar bekt idd lekker

1 like

Haha sorry ik vind het vreselijk; ik vind “toet” gewoon al echt een kutwoord.

6 likes

Haha nou ik denk bij een knapzak eigenlijk gelijk aan dit
image

29 likes

Wij noemen elkaar ook toetie hahah maar ik vind toet ook een leuk woord. Knaptoet heb ik echt nog noooit van gehoord

2 likes

Dat mijn huid heel dramatisch doet en werkelijk overal gevoelig op reageert.

Sommige delen van mijn gezicht zijn heel snel vet, maar andere gedeeltes zijn weer veel te droog. Verder heb ik last van eczeem, heb ik al weken heel veel puistjes op mijn kaken en rond mijn mond door die stomme mondkapjes en zit mijn hals nu ook nog eens onder de rode plekjes omdat ik een week geleden een halve dag een sjaal om heb gehad.

Wat moet ik daar dan weer mee, kies gewoon één probleem ofzo :angry:

Hij ook en daarom vind ie het niet leuk :sweat_smile: maar ik zeg het nu ook vaak automatisch omdat ik het woord nu ken haha

1 like

Aan in de straat bij een middelbare school wonen. Je zou verwachten dat al die jong kunnen fietsen, maar bij 1 druppel regen staat 's ochtends en ‘s middags de hele straat vol met auto’s (hebben geen opritten dus afhankelijk v die plekken) . En ‘s middags gerust twintig minuten met een lopende motor en op de stoep. En als je iets van die moter zegt’ anders beslaat m’n raam’, niet mijn probleem aso, zet je raam maar open.
Vd week lekker heel de boel geblokkeerd omdat we iets zwaars uit moesten laden en dan de blikken die je krijgt
 Zelfs een keer commentaar gekregen hoe we 't in ons hoofd haalden op dat moment thuis te komen van vakantie en onze caravan los te moeten koppelen e.d.
Laatst voor 't eerst maar eens de school ingelopen om te klagen, had er eerder die week ook al iemand geklaagd gelukkig. Zouden ze nog mailen naar ouders voor die lopende motoren. Maar aan’t parkeren kunnen ze verder niks doen want openbaar. Heel de fucking blok staat vol, kon eerder ook na vroege diensten m’n auto gewoon niet kwijt. Dus vermoed dat ik binnenkort nog eens binnenloop en de gemeente ga bellen.

5 likes

Het is ook nog eens gevaarlijk voor de scholieren de wel komen fietsen. Heb al zo vaak gezien dat auto’s totaal niet uitkeken en zowat groepen fietsen omver reedt. En natuurlijk zijn er ook veel scholieren die niet uitkijken. Maar die meute auto’s bij school is gewoon echt gevaarlijk en ook nergens voor nodig,

Ik had een borduurpakketje besteld in november, het duurde wel erg lang voordat ik hem ontving terwijl er stond status verzonden. Dus ik besloot maar te mailen,ja nouja ze hoopten dat het de volgende dag kwam. En nee, een week later zelfs nog niet. Zo’n 2e week vertraging en ik was enthousiast en nu is mn hele enthousiastme weg en heb ik geen zin meer om het pakket ĂŒberhaupt open te maken.

Die albert heyn kerstreclame. :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

9 likes

Mijn man zag hem en zei “wat een piepreclame, bij deze doen we geen boodschappen meer bij de AH” :joy:

1 like

Klanten die in de winkel vragen hoe duur iets is en dan antwoorden met:“Op het internet kan ik het voor x krijgen, maar dan verdien jij er niks aan hĂ©â€

nou poepoe dat pakje speelkaarten van 2 euro kunnen we ook nog wel lijden hoor

14 likes

Same here. :face_with_symbols_over_mouth:

En hij komt ook nog elk reclameblok 10 x voorbij.

Ik vind de AH reclames sowieso zwaar irritant sinds die vrouw erin zit. Het voelt elke keer weer als een mislukte poging om de tweede Harry Piekema te zijn.

15 likes

Precies. Zei ik gisteren precies ook nog tegen mn vriend.