Dat mensen Corona afkorten naar Rona. Kan mij daar buitenproportioneel aan ergeren. Het klinkt zo stom.
āMiss Ronaā fuck off Janet
En hoezo moet het weer vrouw zijn he, fokking seksisten!
Ik zeg vanaf nu gewoon Cor!
Lol ik heb geen idee hoe een jaren 30 huis eruit ziet. Misschien woon ik er wel in. Of vriendinnen. I have no idea
Met van dat glas in lood met en suite deuren en zo.
Mensen die bellen in de trein zijn zo irritant
Ik heb teveel gegeten, dat gevoel pff echt naar.
Eten besteld bij een van mijn favoriete restaurants en ik had trek bij het bestellen dus veel te veel.
Maar dat gevoel van overeten
Ik ook, heb zoveel erwtensoep gegeten, ik boer alles aan elkaar nu.
Ja kut en nu is mijn huis verkocht natuurlijk. Nooit geweten of ik het had kunnen kopen
Ik vind de postcodeloterij dus zo kut. Een heel spel waarbij de enige reden om mee te spelen is dat je eventueel als enige armoe overblijft in je hele straat, je niet eenmalig mee kan spelen en als je dan ondanks dat toegeeft aan de druk moet je om op te zeggen langs de hel van een opzegformulier waarna je nog drie keer wordt of je echt niet wilt ook.
Ik heb mijn oortjes door de wasmachine gedaan en nu zijn ze kapot.
Elke dag hetzelfde. Mijn hersenen geven ook echt veel te laat aan dat ik genoeg heb gegeten. Leer het ook gewoon niet af ondanks elke keer weer zware buikpijn.
Ja pff ik had nu vooral hoog in mijn maag pijn. Weet niet of dat kan. Gelukkig nu wat gezakt.
@Jumpsuit haha lekker luchtje ook met die soep!
Ik speel niet mee om precies die reden. De troepjes hoef ik niet (is idd sigaar uit eigen doos) maar het idee dat er op 1 januari een groot feest voor mijn deur kan zijn waarbij al mn buren rijk worden. Ik kan het niet aan.
@Calypso reclame, nog een goed argument om niet mee te spelen.
Ja precies dit, echt irritant dat ze je op zoān manier chanteren om mee te spelen
Sowieso het vooruitziend vermogen van de gemiddelde autobestuurder, als je de 10e auto in een rij voor het stoplicht bent kun je op zich al best wel een beetje anticiperen dat als het groen wordt je zeer binnenkort kan gaan starten met wegrijden, maar de meeste mensen zijn in een soort kokervisie gefixeerd op de achterlichten van de auto voor ze en beginnen pas met nadenken over hun voet van de rem halen en de juiste versnelling kiezen en het gaspedaal vinden op het moment dat de auto voor ze lang en breed vertrokken is, hopeloos
Ik verkoop voor mijn werk lootjes voor een andere goede doelen loterij a 12,50 en dat vinden mensen Heel Duur en dat moet ik maar met mijn baas overleggen!!! maar ze spelen wel allemaal mee met de postcodeloterijā¦
Ik kende deze uitspraak niet dus heb het opgezocht, maar komt dus op hetzelfde neer als mān Brabantse opaās iconische uitspraak: āfeest van oe eige centenā
Aan mensen die in een vlog zeggen āik heb zo heerlijk geslapenā. Fy, wil ik oooook