Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Tering wat kinderachtig

1 like

Ze heeft alle merken gewoon getagd in de foto, lijkt me ook irritant als mensen dan nog gaan vragen van welk merk iets is.

3 likes

Mensen die doen alsof kerst heilig is en het zo verschrikkelijk is dat ze dit jaar niet met de hele familie (die ze verder ook nooit zien of spreken) samen mogen komen

27 likes

Ik vind kerst dit jaar nog kutter omdat het alleen maar gezeik is van iedereen :roll_eyes: al dat gejammer over hoe ongezellig het is… Een bastaard kind werpen in een stal lijkt me pas ongezellig maar toch danken we deze hele tyfus zooi daaraan

42 likes

Wat goed! Echt fijn dat het ook voor zoveel minder gefixt is!

1 like

Yes, scholen dicht. Hoeven die kutjong niet meer met de auto gebracht en gehaald te worden :muscle:t2:

12 likes

Youtube en google drive doen het allebei niet :weary: :weary:

Ik kijk vanuit mijn raam op het winkelcentrum, en er staat een hele lange rij buiten bij de Action en file voor de parkeerplaats :roll_eyes:.

Ik heb dit in een ander topic ook gezegd, maar je begrijpt dat er mensen zijn die financieel afhankelijk zijn van de Action? Met oog op een potentiële sluiting vind ik het niet heel gek dat zij daar nog wat dingen gaan halen die ze online niet zo goedkoop kunnen laten bezorgen.

2 likes

Dat snap ik, maar dat is zeker niet de hele rij die er inmiddels staat. Bovendien denk ik dat het assortiment van de Action voor het grootste deel zeker niet essentieel is, of zie ik dan dingen over het hoofd? Ik haal bijvoorbeeld was- en schoonmaakmiddel bij de Action omdat het goedkoper is, maar wat is er nog meer essentieel dan (voor de komende maand) wat overduidelijk veel goedkoper is bij de Action?

3 likes

Dat ik halverwege het schrijven (en plakken van de postzegels) erachter kom dat je decemberzegels alleen mag gebruiken op kaarten met een minimale afmeting van 14 x 9 cm. En mijn kerstkaartjes 9 x 9 zijn. Wat een gekut.

Ik krijg een mail van Douglas met: hoe bevalt uw laatste aankoop?

De bestelling die ze hebben geannuleerd omdat enkele items niet op voorraad waren.

:expressionless:

22 likes

Ik had laatst per ongeluk een kaart naar het buitenland gestuurd met een binnenlandse postzegel. Kaart was gewoon aangekomen en zonder een betaalverzoek.

Trouwens, die zegels kon ik er nog afhalen en ergens anders op plakken, werkte prima bij mij

1 like

wow dat is raar? Daar had ik ook geen rekening mee gehouden, goed om te weten

1 like

‘Nou ja, kut.’

5 likes

Euhmm fuck? Ik heb ze net op de post gedaan en zou niet weten hoe groot die kaarten waren. Verschillende formaten in ieder geval. :grimacing:

Waar heb je dit gelezen trouwens? Op de postnl site hebben ze het alleen over gewicht.

Waarom die focus op de Action bij iedereen. Meer dan de helft daar is niet essentieel en je kunt met minder geld ook terecht bij de Lidl of Aldi.

8 likes

Ik heb dat hier een keer eerder gelezen op het forum als argument van iemand, zij had er een beter verhaal bij dan ik je nu kan geven. Geen idee meer wie of wanneer het was, maar is me wel bijgebleven.

Ja, ze verkopen daar een hoop meuk, maar ook kleding, spulletjes voor kinderen om ze mee te vermaken, eten, etc. Kan me best voorstellen dat je met weinig te besteden dit niet allemaal online kan vinden. Het assortiment van de Lidl en Aldi is ook wel net iets anders.

Afhankelijk zijn van de Action vind ik wel een heel bijzonder verhaal. Moet denk ik met betere argumentatie komen, want volgens mij is alles ook in andere winkels te koop. Goedkoopste optie is om een tijd dingen niet te kopen (zeker spullen om kinderen mee te vermaken lijken me ten eerste niet essentieel en ten tweede kunnen kinderen zich buitengewoon vermaken met een oude doos of met elkaar).

1 like

Zeg dat maar tegen ouders die ondertussen weer weken met hun kinderen thuis moeten zitten. “Vermaak je maar met een oude doos” oke…

9 likes