@PizzaFunghi “ik doe al xx dus ik hoef niet ook nog xx te doen”. Zo werkt het niet. Je hebt samen een huishouden en bent samen verantwoordelijk. Hij kan echt makkelijk zelf zijn glas en chipszakken opruimen, het is toch geen kleuter? Hij is eerder egoistisch als hij van jou verwacht dat jij altijd dat van hem opruimt. Ik zou beginnen met de regel “voordat we naar bed gaan, ruimen we SAMEN de woonkamer en keuken op zodat alles netjes is voor morgenochtend”.
M’n eigen luiheid. Ik moet iets aanpassen en opnieuw opsturen. Kost maximaal 45 minuten, maar ik kan me echt nergens toe zetten en lig nog steeds in bed.
Die laatste jongen heeft een veel te groot hoofd voor zo’n klein kort lijfje
Mijn vriendinnen, die het niet voor me over hebben om een mondkapje te dragen wanneer ik me daar prettiger bij voel.
Een vriendin, die sinds kort een vriend heeft… Hoor dan een paar dagen niets, terwijl we normaal elke dag wel iets van contact hebben. Maar wel als zij iets stuurt, ik meteen moet antwoorden en dan wil ze mij zien etc. Het moet altijd op haar tijd, heb er gewoon even geen zin in. Misschien moet ik eerst even iets eten haha 
Ik geef één keer in de week een cursus aan een groep kinderen. En nu wil het bestuur van die vereniging dat ik gewoon doorga de komende weken.
Hallo, zelfs de basisscholen gaan dicht en dan wil je een creatieve cursus wél door laten gaan??! Stelletje grapjassen.
En het argument is dat kinderen ook mogen blijven sporten. Ten eerste gaat het niet om een sport en ten tweede mag sporten alleen buiten en zitten wij binnen.
Gebrek aan motivatie.
Waarom niet? Rutte was vrij duidelijk gister toch?
Big head, still dumb
Je bent als werknemer niet zomaar in de positie om werk te weigeren. Je kan wel zeggen tegen je baas dat je het er niet mee eens bent maar als die weigert daar iets mee te doen wordt het lastig.
Ik krijg zoveel boze berichtjes van klanten dat de post vertraagd is, hallo kijken jullie geen nieuws?!
Ik kan er echt niks aan veranderen 
Aan ‘Groetjes’ onder een e-mail, maar kan ook niet echt een ander goed informeel alternatief bedenken? Vind het zo’n naar woord.
Ik ben inmiddels volledig gewend aan ‘Groeten, Tessel’
Vond het eerst raar maar is wat minder kinderlijk dan ‘Groetjes’.
Ik doe altijd alleen “groet” of “dank/bedankt” als dat aan de orde is
Ja, groet(en) is op zich wel een oké alternatief. Maar toch wil ik wel een nieuw woord.
Ik kwam hier trouwens op, omdat een docent mij net stuurde ‘Groetjes, naam docent’. 
Mijn ergernis is mijn ene collega die dit doet:
Ovenschaal,
Stuur me even het nummer van je computer.
Tessel
Mijn collega’s die met een stalen gezicht verkondigen dat er geen werkdruk is en gaat toch prima zo? Extra iemand erbij? Wel nee joh! Ik heb wel wat gezegd maar ik ben woedend. Sta toch al bekend als de zeikerd en dan vinden ze mij maar slap maar dit kan gewoon ook echt niet verder zo. Op bepaalde dagen weet je dat je je niet ziek kan melden want onderbezetting en start ik vaak ook met het gevoel ‘please laat er niemand ziek zijn’. Maar nee niets aan de hand hoor! Schouders eronder en niet klagen. Fucking clowns.
Misschien moet je eens proberen om niet de gaten dicht te lopen en het eens te laten overlopen. Zodat het wel duidelijk wordt voor collega’s en leidinggevenden?
Lol ik werk al 4 maanden niet meer voor mijn vorige baan en stond blijkbaar nog geregistreerd als admin op hun Facebook pagina. Echt een mooie samenvatting van bijna 4 jaar bij dat bedrijf: als je wilt dat er iets gebeurt, dan ga je er beter zelf achteraan.