Mensen die vragen ‘hoe ga jij vandaag?’
Ben je weer terug? Dat leek best kort!
Dat ik zo dom was om vandaag pas de boom op te zetten… had toch graag nog wat meer vogeltjes voor in de boom gehad. Was ik maar naar de action geweest vorige week
Ik las ooit eens dat meedoen aan de loterij “belasting voor domme mensen” is (omdat de kans zo klein is dat je wint, dat het je veel meer oplevert als je dat geld elke maand gewoon opzij zet of belegt) en sindsdien heb ik me nooit meer verleid gevoeld eraan mee te doen.
Albert Heijn verkoopt ook vogeltjes!
Een BH aantrekken net na het douchen is geen sinecure, zeg.
Ah top! Ga ik daar morgen eens kijken
De was komt er zeiknat uit. Het lijkt alsof de wasmachine niet meer centrifugeert. Ik ben hoogzwanger en kan echt niet meer. Heb last van mijn rug en ben zo moe. Mijn vriend is de meest atechnische persoon ever. Argh. Zo irritant dit, wat kan het zijn? 
Verdomme probeer even jumbo pick up voor volgende week te reserveren maar zit helemaal vol. We hadden zo’n lekkere taak verdeling waarbij mijn vriend het ophaalt en ik alles uitzoek.
edit: want als ik hem boodschappen laat doen komt hij met 100 euro aan airfryer snacks terug
Ik heb dat ook wel eens als ik de machine te vol heb gestopt! Dan zet ik hem handmatig op centrifugeren (zwieren heet dat bij mijn machine)
Lekker toch 
Goals.
Dat dingetje eronder even losdraaien met een hoop dweilen of doeken eronder. Misschien is dat filter oid een beetje verstopt.
Ik heb steeds van die verrimpelde, beschimmelde mandarijnen, het is toch juist mandarijnenseizoen? Echt niet te eten gewoon
Nederlanders die toch weer de grenzen van de maatregelen proberen op te zoeken. Door dit soort gedrag zitten we nu weer in lockdown. Is het nou echt zo moeilijk om zo veel mogelijk thuis te blijven en niet essentiële levensmiddelen online te bestellen?!
Ja
Nee dat wil de burgemeester van Maasmechelen niet!!1 ze gaan de nederlandse kentekens tellen
Ik stop ze nu in de koelkast want heb het idee dat de verwarming niet mee helpt. Kan ook slecht tegen droge zoete gerimpelde mandarijnen.
Ik ook! Vorige week kocht ik op zaterdag een zak, op maandag al 2 beschimmeld gvd niet eens de kans om ze op te eten.
Ik ga ze ook maar in de koelkast doen. Goed idee @Philo
Dit heb ik 2 maanden geleden ook gehad en bij mij was het slecht nieuws. Iets met een softwareplaat oid aan de binnenkant dat vervangen moest worden.