Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Eerst het zwierprogramma proberen, maar waarschijnlijk is

1. de was te zwaar ( > de helft eruit halen en opnieuw zwierprogramma proberen)
  2. de afvoer verstopt ( > filter schoonmaken, is wel een vervelend karweitje vind ik, wie DE truc heeft om het water af te voeren, lemme know, want ik sukkel iedere keer met een laag kommetje, het enige ding dat onder het slangetje past)
2 likes

M’n kat komt altijd s avonds nog even bij me liggen op de bank en dat vind ik super gezellig hoor maar elke keer begint ze zo te knauwen op dr tenen ofzo gadverdamme dat maakt zo’n vies geluid
Dus nu lig ik met 1 oor op het kussen en een vinger in m’n andere oor

2 likes

Ik doe het slangetje in een lege fles (colafles bijvoorbeeld) en laat het dan leeglopen

2 likes

Dankjewel voor al jullie tips en meedenken! :smiley:

Ik heb het filter schoongemaakt (was niet echt vies eigenlijk maarja) en toen de stekker er weer in en alle zeiknatte dingen er terug in en een standaard programma aangezet (op snelle stand want de was is al schoon). Toen ik op de bank zat hoorde ik de wasmachine centrifugeren, en ik ging net kijken en het is gelukt!!! Weet niet precies wat het was maar de was is er niet zeiknat uitgekomen! Ik ben erg blij :smile: Nu kan ik rustig slapen haha.

22 likes

!!! JIJ HELD!

6 likes

Ieh wat klapt zij raar

7 likes

Net dr nagels gelakt zeker

8 likes

Ik gebruik meestal groet of nog een fijne dag en dan mn naam. Of in het Engels “Have a wonderful day”

1 like

Ik denk dan aan: de groeten!

Laatst had ik een nette mail geschreven naar mijn docent, kreeg ik “joe de groeten” terug. Echt kut haha

6 likes

Ik had een docent die zo afsloot:

Dag,
naam

Vind ik best leuk

9 likes

<3

5 likes

Misschien is er iemand op het forum die haar eigen foto wilt uploaden?

1 like

Klinkt als Dancing with the Stars

1 like

Dat als je Spotify opent er een kopje ‘nieuwe podcastafleveringen’ staat maar dat dat soms ook verdwijnt!?
Halloooooo waar ben je?

Ja ik heb me wel eens zitten afvragen of dat misschien voor screenreader software handiger is ofzo? Want ik kan ook oprecht niet bedenken waarom je dat anders zou willen. Trouwens toen zo’n viroloog een twiterdraadje van 180 tweets over de coronavaccins had gemaakt een paar weken terug was ik wel blij met de unroller want dat kan twitter echt niet aan bij mij haha hij sprong steeds terug

1 like

Ik erger me aan kruimels. Ik heb letterlijk één boterham gesmeerd en het aanrecht ziet eruit alsof ik met een zak met brood heb staan schudden en zwaaien. ???

9 likes

DEZE MAN :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

45 likes

Klootzak.

5 likes

@FrauHelga kan jij dit niet doen? Is wel vet als je cake dan de wiki foto is.

Ik heb dat trouwens nog nooit gegeten, arretjescake.

4 likes

Ik kan deze kop echt niet meer aan

4 likes