!!! JIJ HELD!
Ieh wat klapt zij raar
Net dr nagels gelakt zeker
Ik gebruik meestal groet of nog een fijne dag en dan mn naam. Of in het Engels âHave a wonderful dayâ
Ik denk dan aan: de groeten!
Laatst had ik een nette mail geschreven naar mijn docent, kreeg ik âjoe de groetenâ terug. Echt kut haha
Ik had een docent die zo afsloot:
Dag,
naam
Vind ik best leuk
<3
Misschien is er iemand op het forum die haar eigen foto wilt uploaden?
Klinkt als Dancing with the Stars
Dat als je Spotify opent er een kopje ânieuwe podcastafleveringenâ staat maar dat dat soms ook verdwijnt!?
Halloooooo waar ben je?
Ja ik heb me wel eens zitten afvragen of dat misschien voor screenreader software handiger is ofzo? Want ik kan ook oprecht niet bedenken waarom je dat anders zou willen. Trouwens toen zoân viroloog een twiterdraadje van 180 tweets over de coronavaccins had gemaakt een paar weken terug was ik wel blij met de unroller want dat kan twitter echt niet aan bij mij haha hij sprong steeds terug
Ik erger me aan kruimels. Ik heb letterlijk één boterham gesmeerd en het aanrecht ziet eruit alsof ik met een zak met brood heb staan schudden en zwaaien. ???
Klootzak.
@FrauHelga kan jij dit niet doen? Is wel vet als je cake dan de wiki foto is.
Ik heb dat trouwens nog nooit gegeten, arretjescake.
Ik kan deze kop echt niet meer aan
âJustin Bieber die in het gastenboek van het Anne Frankhuis schreef âik hoop dat je een belieber was geweestââ- vibes geeft Joep hier af.
Iedereen weet altijd zo goed wat de doden hadden gewild en gezegd, en waarvan ze zich omdraaien in het graf.
Geef de doden gewoon rust, zo vreemd om namens hen dingen te vinden.
Ik heb morgen tentamen en wilde net de oefentoets maken, is dat gewoon ook met proctorio? Wat een onzin zeg, is al genoeg inbreuk op mân privacy tijdens een tentamen maar dit op een oefentoets zetten is al helemaal van de zotte
echt iik word helemaal LEIP van die bladblazers. gewoon drie keer per week komen gemeente werkers hier bladblazen, dan nog wat bewoners in de buurt die bladblazen. er ligt helemaal niet zo veel blad (en dat is dan niet dankzij de bladblazer). Echt bukken, kuchen, ontspan en je krijgt die bladblazer in je hol. 
@Jeg Goeie hemel wat een treurnis. Dit lijkt niet eens op een arretjescake.
Arretjescake is wel notoir lastig te fotograferen omdat het zo brokkelig is. Maar op zich moet het wel kunnen vanuit de juiste hoek en met goede belichting.
Als ik binnenkort eens arretjescake maak zal ik proberen een nette foto te maken.
Voor de mensen die het nog nooit gegeten hebben: het is echt vies lekker. Bomvol calorieën maar zalig. Omdat het zo machtig is maak ik het hooguit 1 of 2 keer per jaar want dat ding gaat op als ie in de koelkast staat.