Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

‘Justin Bieber die in het gastenboek van het Anne Frankhuis schreef “ik hoop dat je een belieber was geweest”’- vibes geeft Joep hier af.

Iedereen weet altijd zo goed wat de doden hadden gewild en gezegd, en waarvan ze zich omdraaien in het graf.

Geef de doden gewoon rust, zo vreemd om namens hen dingen te vinden.

27 likes

Ik heb morgen tentamen en wilde net de oefentoets maken, is dat gewoon ook met proctorio? Wat een onzin zeg, is al genoeg inbreuk op m’n privacy tijdens een tentamen maar dit op een oefentoets zetten is al helemaal van de zotte

echt iik word helemaal LEIP van die bladblazers. gewoon drie keer per week komen gemeente werkers hier bladblazen, dan nog wat bewoners in de buurt die bladblazen. er ligt helemaal niet zo veel blad (en dat is dan niet dankzij de bladblazer). Echt bukken, kuchen, ontspan en je krijgt die bladblazer in je hol. :triumph:

2 likes

@Jeg Goeie hemel wat een treurnis. Dit lijkt niet eens op een arretjescake.

Arretjescake is wel notoir lastig te fotograferen omdat het zo brokkelig is. Maar op zich moet het wel kunnen vanuit de juiste hoek en met goede belichting.
Als ik binnenkort eens arretjescake maak zal ik proberen een nette foto te maken.

Voor de mensen die het nog nooit gegeten hebben: het is echt vies lekker. Bomvol calorieën maar zalig. Omdat het zo machtig is maak ik het hooguit 1 of 2 keer per jaar want dat ding gaat op als ie in de koelkast staat.

6 likes

Haha same. Ik eet het dan ook echt gewoon als ontbijt en lunch. :joy: Lekker man.

3 likes

Dat mn moeder nu Cacio e pepe gaat maken omdat zij denkt dat ze het beter kan. Terwijl ze 1 nooit heeft geproeft hoe een goeie smaakt. 2 geen idee heeft hoe het moet. 3 vorige keer toen ik het maakte zeurde van " Dat is wel heel veel peper"

En toen ik het gemaakt had vond ze het lekker maar zei ze niks. Maar straks gaat ze wel steeds tegen mij " Lekker he!!!"

Laat mij met roest!

4 likes

Maar doet ze er paprika in?

Is dat niet ook om te testen of Proctorio werkt? Ik heb zelf op een universiteit gewerkt in de afgelopen maanden en bij ons kregen studenten de kans om een oefentoets met Proctorio te maken zodat ze de instellingen konden checken.

We hebben volgens mij geen paprikas… Bel de krant!

1 like

Nee dat is het volgens mij niet! Daar is een algemene voor van de faculteit en hier stond echt de naam van het vak bij en verder zag ik geen oefentoets

Ze hebben hier de teststraat verplaatst naar een onbereikbare plaats op een industrieterrein.
Ik weet al niet hoe ik er moet komen en morgen moet 1 van mn vrijwilligers getest worden maar ze heeft geen vervoer (elektrische fiets is kapot en geen auto). Zegt die pipo aan de telefoon tegen dr dat ze dan maar moet lopen, is 6 kilometer en ze heeft zwakke knieen!
Nou echt hoor hoe ontoegankelijk wil je iets maken. Ze gaat nu mijn elektrische fiets lenen maar ik ben echt pislink over deze ontoegankelijkheid. Ze belde me echt in complete paniek op want ze wist gewoon niet wat ze moest (ze had klachten + in contact geweest via werk met positief getest persoon).
De teststraat zit nu trouwens ook niet op een betere plek voor andere wijken ofzo, het zit namelijk achterop een industrieterrein terwijl die hiervoor naast het centrum zat.

Edit: oke nieuwe locatie is blijkbaar wel veel groter.

1 like

Het is droog en veeeel te weinig peper. Ik ga dr een michelin ster afnemen hoor.

Ik dacht dat ze met je mee konden denken als je zou bellen. Maar je kan net zo goed het keuzemenu door op internet want je hebt niks aan ze.
Maar ik ben nu doorverwezen naar de meest dichtbijzijnde locatie. Het was 45 minuten fietsen enkele reis. Wtf. Ik snap ook niet dat er niet meer centra zijn voor mensen zonder vervoer in de stad. Het merendeel is zo’n 30 minuten fietsen vanuit het centrum. Lekker dichter snelwegen. En wat er wel zit bereikbaar, dat zit de hele maand vol.
Wel lief van jou dat ze je fiets kan lenen.

1 like

Hoe is het nu met je?

Lief dat je het vraagt! Het is geen corona iig! Blij mee! Ik denk zelf een parasiet of bacterie in mijn darmen. Nog steeds veel last van.
Ik spam het hele forum hiermee onder oeps haha net ook al ergens anders.

1 like

Super vervelend, heel veel beterschap
Gelukkig geen corona, blijf maar door spammen hoor heb er geen last van. :heart:

1 like

Huh zo absurd, dan ben je bijvoorbeeld buiten adem door corona, moet je anderhalf uur de fiets op :expressionless: Hier hebben de meeste ziekenhuizen wel een “swablab” (wat een lelijk woord) waar je met een voorschrift van de huisarts langs kan.

Ik heb een mini masterclass gehad bij mn date haha maar hij stuurde me nog 2 filmpjes die ik wel handig vond. Mijn tip is als je denkt hmm dit is wel heel veel peper gewoon door gaan!!

5 likes

Dat de sportschool dinsdagmiddag pas een beetje communiceerde (lessen van woensdag en vrijdag gecancelled in de app), ik snapte wel dat vrij trainen dinsdag niet doorging maar zou me niet verbazen als er mensen wel geweest waren. Verder geen mail of niks, maar vandaag wel geld afschrijven voor, 16-12 / 16-1. Vind 't irritant

Ik heb nu voor de 2e keer iets bij a.bou.t y.ou besteld en jeeezus wat een gezeik is dat toch altijd. De vorige keer ging er al vanalles mis, en nu weer. Eerst ontbreekt een deel van mijn bestelling, een hoop gezeik om dat recht te zetten (het kwam niet na in een andere levering maar zat gewoon niet in de doos maar volgens de pakbin wel). heb ik een deel terug gestuurd, nu zeggen zij dat een bloesje dat ik terug heb gestuurd niet in de retourzending zat. Is dus wel zo en ik ga het mooi niet betalen. En ik bestel er nooit meer :triumph: