Dat de sportschool dinsdagmiddag pas een beetje communiceerde (lessen van woensdag en vrijdag gecancelled in de app), ik snapte wel dat vrij trainen dinsdag niet doorging maar zou me niet verbazen als er mensen wel geweest waren. Verder geen mail of niks, maar vandaag wel geld afschrijven voor, 16-12 / 16-1. Vind 't irritant
Ik heb nu voor de 2e keer iets bij a.bou.t y.ou besteld en jeeezus wat een gezeik is dat toch altijd. De vorige keer ging er al vanalles mis, en nu weer. Eerst ontbreekt een deel van mijn bestelling, een hoop gezeik om dat recht te zetten (het kwam niet na in een andere levering maar zat gewoon niet in de doos maar volgens de pakbin wel). heb ik een deel terug gestuurd, nu zeggen zij dat een bloesje dat ik terug heb gestuurd niet in de retourzending zat. Is dus wel zo en ik ga het mooi niet betalen. En ik bestel er nooit meer
ok nu erger ik me echt aan een stukje klantenbinding.
van bol… echt, laat me met rust, idioten.
Bedankt!
Vandaag ben je 7 jaar klant, [initiaal]!
En dát willen we vieren
Hebben we zomaar even die seven year itch overleefd. We denken terug aan alle momenten die we samen hebben beleefd. Zo’n jubileum laten we niet zomaar aan ons voorbij gaan. Ga met ons mee in de polonaise!
Tijd voor de terugkerende pre kerst ruzie met mijn zus. Dus even alle gekoppelde schermen van videoland verwijderd en mn wachtwoord veranderd Burn bitch
Ik had halli galli gekocht, leuk voor in de lockdown dacht ik, maar mijn vriend wil het niet meer met me spelen omdat ik er te goed in ben
Haha heerlijk, mijn familie wilt het niet meer spelen als ik mijn nagels niet geknipt heb.
Hahaha dit heb ik ook altijd met jungle speed
Fucking SCRUMMASTERS
Waarom neemt iedereen zichzelf zo serieus
I can’t met die lui
Ik werk sinds een maand met scrum, ik kan nie meer wat een gedoe allemaal.
Nah kan jou wel hebben hoor
Kutste rol ever. In mijn vorige team vond iedereen die rol zo kut dat we elke twee sprints wisselden van scrum master (binnen ons bedrijf heb je geen geen fulltime scrum masters maar is het een rol die iemand op zich neemt naast zijn normale werk), echt gewoon precies niet de bedoeling en het werkte ook niet als je zo vaak wisselt
Ben zo blij om te lezen dat iemand ook retro’s en sprints heeft, mijn vriend kijkt me zooo raar aan als ik het daar over heb.
“Hoezo sprinten, sinds wanneer moet je rennen voor werk dan?”
Scrummaster represent hier. Echt een kutfunctie dus doe er zoveel mogelijk naast wat wél echt om de inhoud draait.
Haha ben ik je vriend?
Ik wil gewoon getalletjes, analyses doen, studenten begeleider, patiënten, mijn eigen tijd indelen en lekker koffie drinken met mn collega’s.
Als je die activiteiten gewoon op een post it plakt en bij doing zet, kan dat ook!
Dat je overal corona kilo’s leest, weer een hele zware focus op gewicht etc. Mijn hemel dit triggert alles bij mij en maak mij nu weer heel veel zorgen over mijn lichaam.
Pfff herkenbaar. Zo vervelend. Houd het lekker voor je.
Ja vreselijk vooral omdat het echt een ding is geworden corona kilo’s
Net zoals je wilt toch een killer body? Of heb nu de sportscholen dicht zijn direct het idee dat ik moet blijven sporten maar dat komt door mijn eigen ongezonde verstandhouding met gewicht.
Ik vind de focus op gewicht ook echt kut. Dan denk ik: we overleven een fucking pandemie. Ik vind het nogal wat. Een paar kilo meer of minder is wel een van de minste dingen waar we ons zorgen over moeten maken. Dat we hier met zijn allen zo heelhuids mogelijk uit komen, DAAR moeten we op focussen.
Nouja ik probeer mijn hoofd boven water te houden omdat ik gewoon merk dat dit allemaal mij even iets meer doet dan ik zou willen. (Heb naast de pandemie echt even een klote jaar achter de rug) Nu moet ik mezelf nog extra druk maken over sporten, extra kilo’s en probeer ik even niet teveel met gewicht bezig te zijn. Vervolgens zie ik overal het voorbij komen en lijkt er geen ontkomen meer aan.
Ik ga morgen sowieso even een stuk wandelen om in beweging te blijven en mijn hoofd leeg te krijgen.