Waar erger je je aan? #9

afbeelding
Dit is wel iets moois dan

9 likes

Ik ben voor mijn opleiding in een leergroep van zes personen ingedeeld. We doen elk ons eigen onderzoek, maar zitten in een klein groepje om te kunnen sparren en voor ondersteuning etc.

We hebben morgen de eerste bijeenkomst. Van tevoren duidelijke mail gehad dat we een week van tevoren ons onderzoeksvoorstel moeten uploaden, zodat we genoeg tijd hebben om die van de anderen door te nemen. We hebben twee toegewezen gekregen om intensief te reviewen.

Een iemand heeft hem vandaag erop gezet. Twee hebben het überhaupt niet geüpload. Ik erger me nu al aan de inzet van een groep waar ik nog een jaar mee verder moet.

5 likes

Beide lagen in mijn kleine dorpje gewoon in de schappen bij Lidl!

Brrrr een vriendin vertelde mij over een Podcast Deventer Moordzaak) en ik ben gaan Googlen omdat ik natuurlijk benieuwd was. Dus. Dat was echt niet handig. Ik heb gewoon buikpijn van wat ik allemaal ben tegen gekomen & ben bang dat ik nov wel even wakker lig😭

Dat de nieuwe afl van Law and Order SVU pas om 00:10 komt inplaats van 21:25. Zat al helemaal klaar met lekkere dingen.

1 like

Jeetje dit komt steeds later.

1 like

Ja hoop niet dat het nieuwe tijdstip blijvend is.

1 like

Dat ik iedere dag als ik naar bed ga WEER naar de wc moet. Terwijl ik net ben geweest :rage:

8 likes

Dat ā€˜it’s Friday then’ liedje op de radio.
HET IS MAANDAG!!! :mad:

13 likes

Dat ik zoveel moeite heb met uit mn bed komen. En iets te doen.

3 likes

Oh mijn god ik had nog totaal gemist dat de twee die niks hebben gedaan mij toegewezen hadden gekregen om intensief te reviewen. En dat dus natuurlijk ook niet gedaan hebben. Dus naast dat ze zelf geen inzet hebben, ontnemen ze mij nu ook de kans op feedback. Ben echt extra pissig hierdoor.

1 like

Dat iemand die ik ken gister op 't museumplein was

2 likes

Ikea laat me schroeven draaien in een gat zonder schroefdraad, dus dat wordt natuurlijk nooit recht en het duurt 6 jaar voor ze goed zitten. Wat een ellende.

Ja het is iemand met wie ik gewerkt heb.
IN DE ZORG :roll_eyes::roll_eyes::cry:

Was toch laatst een poll hierover? Zulke berichtjes pff humble brag :roll_eyes:
166383265_1725865707609356_5145917025928852625_o

14 likes

Heeft hij gewoon zelf geschreven. :roll_eyes:

Maar hoe weet die persoon dan het adres van die man? Dat moet hij toch zelf gegeven hebben, of niet :joy:

22 likes

hahaha ja zoveel vragen.

2 likes

Bedanles …

1 like

Aan van die vreselijke irritante verkopers op Vinted. Dinsdag iets gekocht bij iemand die het woensdag heeft verstuurd vanuit Belgie. Van donderdag tot vandaag heb ik 12 berichten van haar gekregen? Want hoe kan het dat het ZO LANG DUURT voordat het aankomt? Ze heeft de transactie ondertussen opgeschort, 3 keer contact gehad met Vinted en 5 keer aan mij gevraagd of ik het wil laten weten als het is aangekomen omdat ā€œdit al de tweede keer is dat DHL een pakket van haar kwijt is geraaktā€. Echt chick, doe gewoon chill. Dus zojuist komt dat pakket natuurlijk gewoon binnen, wil ik naar vinted gaan om te zeggen dat ik het heb ontvangen. Heb ik NOG een bericht ā€˜is het al aangekomen???’. Echt jezus wat een irritant mens.

7 likes