Waar erger je je aan? #9

Elke AH :disappointed:

1 like

Ah mocht ik daarom ook alleen max 2 pakken Santa Maria wraps in mijn online bestelling doen?

Zou kunnen. In de winkel zat er geen limiet op. De echte lekkere met garlic en herbs goed ingeslagen. Zo onwijs lekker, zo onwijs duur.

1 like

Dat mijn cyclus uitgerekend deze maand, nadat ik voor het eerst in bijna een halfjaar penetratieve seks heb gehad, inmiddels al drie dagen te laat is - na 10 maanden waarin die altijd te vroeg kwam. :rage: Ik heb drie dagen onmiskenbare PMS gehad en toen
 niets. Kom nou!

Edit: lol, nog geen tien minuutjes later heb ik al een bijpassende gesponsorde story op mijn Instagram, hoor! Blijkbaar is rode wijn drinken met voeten in warm water bevorderlijk om je cyclus op te wekken. Klikt erg legitiem als oud Indiaas remedie, hoor.

Screenshot_20210327-184553_Gallery

2 likes

Dat lijkt me ook heel vervelend! Ik zou in ieder geval wel snel aangeven bij je buren dat jullie die schutting willen gaan plaatsen, nu je er pas net woont is dat wel het makkelijkste.

Toen wij in ons huis gingen wonen ontbrak er 1/3 van de schutting en daar stond alleen een lullig hekje. We hebben toen ook na een week of 2 al bij de buren aangegeven dat we daar wel een schutting wilden plaatsen. Het ging ons vooral om de privacy, maar ik kan me voorstellen dat onze buurman het zich persoonlijk had aangetrokken als we dat pas maanden later wilden toen. Hij deed er best lastig over, maar uiteindelijk vond hij het wel oké.

Verder moet je bij het plaatsen van een schutting op de erfgrens wel toestemming hebben van de buren, mocht je de schutting volledig op jullie eigen grond gaan plaatsen is dat niet nodig.

4 likes

Echt, gisteren klaar met tentamenweek. Super lang gestreden en hard geleerd, vet moe nu
 dan denk je even adempauze maar nee hoor maandag en dinsdag moet ik alweer voorbereidingsopdrachten hebben gemaakt waar 17 uur voor staat.
Waarom wou ik ooit doorstuderen???

Je hebt het in ieder geval al goed uitgezocht! Hopelijk reageert hij een beetje oké, hij zal er misschien ook wel rekening mee hebben gehouden dat dit kan gebeuren met nieuwe buren.

Ik wil morgen gaan wandelen maar elke keer als ik zo’n gpx route download zegt hij dat ik in Ghana ben en krijg ik geen route te zien?! Wat is dit voor een gezeik

5 likes

Nou als je van Ghana naar NL moet lopen dan ben je wel ff onderweg

10 likes

Als hij nou inderdaad een route aangaf om te lopen van ghana naar nederland zou ik het niet eens zo erg vinden, dan weet ik dat het bestand niet klopt. Maar nu ligt het denk ik gewoon aan mijn app en ik wil niet gaan dokken voor een app haha #crisis

1. Dat de sportscholen hier in BE nu al bijna een jaar dicht zijn (met uitzondering van een paar maanden in de zomer)
  2. Mijn gebrek aan zelfdiscipline om thuis te sporten
4 likes

Wakker worden omdat je naar de wc moet en dan niet meer in slaap kunnen vallen grrr

3 likes

Aan dat er net melk die houdbaar was tot tenminste 30-3 als dikke pap met klonten uit het pak kwam :nauseated_face::confounded: Nieuw pak ook, dus het is niet alsof ie al een tijdje open in m’n koelkast stond. Lekker over m’n verse fruit heen (maakte havermout) dat ik dus ook weg kon gooien :-1:

Bij mijn Lidl waren de wraps de afgelopen twee dagen ook weg

Oh nu nog steeds, en het naanbrood ook :weary:

Misschien in de file bij het Suezkanaal :woman_shrugging:t2:

19 likes

Er zijn problemen met de aanvoer van houtpulp.

Vind wraps best lekker enzo hoor maar zou me niets verbazen als ze daarvan worden gemaakt

9 likes

Altijd als ik echt on fire ben met Wordfeud stopt mijn Wordfeud-maatje met spelen :frowning: :frowning: :frowning:

1 like

Ik heb een hele negatieve collega. Vindt niets goed, heel aanvallend toontje etc. Ik erger me nog het meest aan mezelf om hoe ik er mee omga. Ben al 300 en nog voel ik me 6 als ze me aanspreekt. Heb er veel meer last van dan ik zou wensen.

2 likes

Ik had echt superveel zin om dit weekend de (helaas nog 100% betegelde) achtertuin onkruidvrij te maken en de tegels schoon te krijgen zodat we de nieuwe loungeset kunnen neerzetten. Maar we moeten morgen na werk weer verder, wat een pleureswerk :joy:

2 likes

Aan mijn eigen onhandigheid
gooi zoveel glazen om. Zit nu in een hotel en krijg het voor elkaar om een glas per ongeluk in bad te gooien
paar dagen terug ook al een glas laten vallen denk soms dat ik beter over kan op kids proof bekers

2 likes