volgens mij staat er bedankt xD
weet ik haha
Winkelen op afspraak. Zo is er geen enkele mogelijkheid om verschillende winkels in één tochtje te doen, lekker als je naar iets specifieks op zoek bent.
Dat ik door mijn nieuwe profielfoto als een sarcastische tut overkom, maar ja. Vector
elke keer als ik een pakketje krijg van mn werk (kerstkoekjes, etc.) dan krijgt een collega het eerder en post ze het op fb met fotoâs Ă©n dankbetuigingen alsof het hoogste management dit persoonlijk voor haar uitgekozen heeft
erger me eraan want ik wil niet gespoiled worden wat voor snack we nu weer krijgen
Ik heb iets besteld via een online webshop, totale kosten ongeveer 20 euro.
Nu krijg ik net een mailtje dat er te weinig verzendkosten zijn gerekend omdat er iets niet door de brievenbus past. Of ik nog even 3 euro wil overmaken.
Begrijp me niet verkeerd, ik betaal het heus wel, maar ik vind het wel een beetje skeer dat er nog even om zoân klein bedrag gevraagd moet worden. Het wordt natuurlijk nu ook niet opgestuurd zolang ik die 3 euro niet overmaakâŠ
Vind het sowieso irritant als mensen dit soort dingen op FB (En alle andere kanalen) plaatsen maar ook de meest gewone dagelijkse dingen. Like oke, wat is nu je punt? Moet je een rondje aandacht ofzo?
jaaa precies dat
wij werken bij een heel groot bedrijf en op het kaartje staat letterlijk de naam van de CEO
en dan zet die collega erbij
âo wat een traktatie weer, bedankt (naam CEO) voor de superleuke attentie!â
en dan gaan alle andere collegaâs commenten âo ik heb nog niks!â âwat worden we weer verwend!â en de excollegaâs 'was ik nou maar niet weg gegaan â
het gaat om een zakje paaseieren
Ooh dat vind ik echt skeer! Als dit bij mijn webshop gebeurd dan betaal ik die kosten altijd zelf en ik stuur er alleen nog een berichtje achter na let op het komt met pakketpost.
Het is namelijk niet jouw probleem dat zij het verkeerd hebben ingeschat of het past of niet.
Haha als dit al een âsuperleuke attentieâ is krijg ik niet zoân goede indruk van het bedrijf eerlijk gezegd.
Hahahaha ik moet hier zo om lachen. Treurig allemaal
Mân BEC in een podcast. mOnEY mINdSeT
âWe hebben alleen optie Xâ âOke dan wil ik graag optie Yâ
Echt waar, ik haaaaat klantenservice doen. Ik ben vriendelijk aan de lijn / op de mail - al zeg ik het zelf - maar als mensen niet luisteren of lezen ben ik er echt heel snel kaar mee.
Mijn fucking boomer begeleider die mailt dat ze de samenwerking moeizaam vindt en dat ik het haar probleem maak dat ze niet bij mijn documenten kan. Het is een fucking google doc, het is niet moeilijk. Ja het is zeker jouw probleem als je daar niet mee om weet te gaan en leer het gewoon want ik heb een chromebook dus beter wordt het niet.
Ik ben bezig met een document voor werk en had om feedback gevraagd. Krijg ik een mail âUiteraard heb ik nog wat opmerkingen (?) ik denk dat het goed is om hier en daar een langere uitleg te geven van zakenâ
En dit is echt het commentaar, ik heb het niet versimpeld of onherkenbaar gemaakt ofzo. Kan toch niet ruiken waar het langer moet of onduidelijk is zo?
Misschien is per post sturen iets wat ze wel snapt.
Waarom download je je google doc niet als wordbestand en mail dat naar haar? Klinkt niet alsof ze het gaat leren namelijk
En diegene is niet vergeten het bestand met commentaar bij te voegen? Anders wel heel kortaf ja
Misschien ben ik ook een Boomer maar ik kan ook echt niets met Chromebooks. Als ik mensen er 1 zien gebruiken dan rollen mân ogen alweer. Hoop voor jou natuurlijk wel dat je eruit komt met je begeleider.