Waar erger je je aan? #9

Aan het feit dat je momenteel binnen 5 minuten een afspraak moet maken als je een huis wil bezichtigen omdat je anders al te maken hebt met een :sparkles: bezichtingingenstop wegens zooooo veel aanvragen :sparkles: en (aangezien dit de zoveelste keer is dat we dit te horen krijgen) mijn moeder me nu een complex aanpraat dat de makelaar ons afpoeiert en specifiek niet aan ons wil verkopen omdat we starters zijn :angry:

3 likes

Dat kost mij veel meer moeite en ik weet niet of dat goed werkt met mijn laptop. En ik vind ook gewoon niet dat dat nodig is, google docs is zoveel makkelijker en bestaat al jaren dus wen er gewoon aan denk ik dan. Ook tekst verwerken is online veel makkelijker dan met zo’n halfbakken app die ik dan moet downloaden op m’n laptop

Nee commentaar in het document zelf is er wel maar niet iets wat ik kan herleiden naar dit hele algemene punt (meer detaildingen).

1 like

Ik vind het ook zo een stom beleid! Zeker als ik nu begrijp dat ze het niet eens overleggen met de verkopende partij. Op deze manier kom je er echt amper tussen

Ik ben het helemaal met je eens. Bij de verkoop van mijn appartement had mijn makelaar maar 5 bezichtigingen gepland want volgens hem ‘komen er toch wel meerdere biedingen’. Hij zou de reservelijst alleen gebruiken als er niemand een bod zou doen. Ik hoorde uiteindelijk van de koper ook dat de makelaar echt heel ongeïnteresseerd was tijdens de bezichtiging. Het boeide hem geen hol. Dit was overigens begin 2020.

Ik wil mijn avondeten opeten in de voortuin want daar is nog zon, maar ik durf het niet omdat er veel mensen en kindjes langslopen en dan moet je ze natuurlijk groeten. Dilemma.

1 like

Gewoon gaan zitten en eten en je ding doen, dan maar een aso, boeiend. Of neem een boek mee ofzo

14 likes

Ik zit!!! Helemaal uit m’n comfort zone maar wel heerlijk zeg.

4 likes

Ongeschilde asperges besteld ipv geschilde. Irritant ik ben lui

2 likes

Haha dat had ik ook net!! Toen ze besefte wat ze deed ging ze erop staan dat ik mee in de lift kwam, nou wat dacht je van nee? Corona?

Goed, ze besefte gelukkig wel dat 't niet zo netjes was en excuseerde zich, dus duimpje omhoog voor mevrouw.

1 like

Dat ik de oven op grill ipv gewoon had gezet en de lasagna nu bovenop mooi bruin is maar onderop nog koud…

1 like

Ik heb één vriendin en die wil last-minute ALTIJD plannen veranderen. Spreken we 19.30 af, appt ze 17.00 of ik niet ‘nu’ kan. Of is het plan om samen sushi bijv te bestellen, vraagt ze diezelfde avond: “of zullen we toch x en y koken”. Vreselijk. Ik vind het heerlijk om voorspelbaarheid in m’n dag te hebben en te weten waar ik aan toe ben. Schijthekel aan om ‘nu’ ineens iets te moeten veranderen.

21 likes

Jezus dat is aso, en daar betaal je die makelaar dan voor :-1: Hebben ze het wel opgepakt en alle geïnteresseerden langs laten komen nadat je ze erop aangesproken had?

Aan mezelf.
Ik heb vanmiddag voor 1 euro een vega rookworst uit de uitverkoopbak gevist, met een houdbaarheidsdatum tot januari 2021.
Ik dacht ooooooooooh ik houd wel niet zo van rookworst, maar dat is nog bijna een jaar, dus die komt heus wel een keer op.
Ja het is momenteel dus al 2021 he, niet 2020. Hij is bijna 3 maanden over de datum ipv dat hij nog 9 maanden goed is.
image

26 likes

Huh, het is toch maart 2020?

10 likes

Haha ja in die modus zat ik dus ook vanmiddag blijkbaar.

En het ergste is nog dat ik me vaag herinner dat ik vorige week volgens mij ook iets heb gekocht uit de uitverkoopbak voor ‘op voorraad’ dat ook tot 2021 goed was (en dat ik dacht handiiiig, waarom doen ze dit zo vroeg al zo goedkoop weg?) en ik weet nu niet meer wat dat was.
Zo maar even mijn kast na gaan kijken of er geen dingen weglopen :joy:

2 likes

Mensen (laat ons eerlijk zijn: mannen) die denken dat elke gedachte (lees: elk oordeel) uitgesproken moet worden.

Ik ging net effe mijn auto verplaatsen (sta al de hele middag fout geparkeerd omdat er nergens plaats is, WHAT ELSE IS NEW), stap ik uit en zegt er zo’n stom ventje in een cargo short en een t-shirt met een random jaartal op “je moet wat meer wandelen hè juffrouw!!”

:o_o:

Wat denk je als voorbijganger dan eigenlijk te weten? Ik verzet mijn wagen om gewettigd geparkeerd te staan. Als ik mijn wagen effe kon opvouwen en in mijn broekzak kon steken, parkeerde ik 'm wel bij ons in de hal.

7 likes

Ben je het jezelf niet onnodig moeilijk aan het maken door net zo koppig je gelijk te willen halen als je begeleider?

23 likes

Daar gaat het niet om. Ik heb nou eenmaal een chromebook.

Omg dit zou ik ook zoooooooo irritant vinden

1 like