Ik heb ook zo snel last van mn voeten dit weer! Ben meestal ook de eerste met open schoenen op t werk.
Aaah echt rot dat soort dingen. Ik had pas een online werkoverleg(werk in de zorg dus werk normaal wel gewoon op locatie) en toen waren mijn buren ook aan het boren. Maar vond dat eigenlijk stiekem heel fijn Haha, want dat gaf mij een excuus om mn microfoon uit te zetten en niet aan t woord te hoeven komen
Ze zijn nu eindelijk gestopt sinds 10 minuten Bij mij was het een 1 op 1 overleg dus ik moest wel zelf praten
Maar was echt niet te doen. Mijn klant begreep het gelukkig en het is nu naar morgen ochtend verplaatst.
Ik snap dat je af en toe moet klussen etc. Maar ik begrijp niet wat voor klus je doet als je ruim 6 uur lang non stop aan het boren bent ik dacht echt die komen zo mijn muur door
Ik moet een interview afnemen, maar die persoon is te laat. Met elke minuut dat ik zit te wachten voel ik mân vrije avond, waarop ik kan genieten van het zonnetje, korter worden
Voor de verandering erger ik me weer eens aan mezelf. Dat 1 heel klein dingetje ervoor kan zorgen dat ik weer verdrietig/sip ben, terwijl ik weet dat het niet met opzet ofzo is (maar mijn hoofd vindt dan toch van wel).
Mijn McFlurry valt tegen đ„Č
Het is één keer een beetje lekker weer en nu lig ik in bed en heb het gewoon al net te warm. een paar dagen terug moest ik nog sokken aan.
Ons nieuwe huis word echt een brandende hel in de zomer ben ik bang⊠op de slaapkamer was het vandaag al 23 graden. We mogen geen airco plaatsen omdat het monumentale panden zijn en we niks aan de buitenmuren mogen veranderen.
Koop zoân mobiele airco! Vorig jaar zat ik ook in een nieuw huis in de zomer en daar werd het 32 graden in de slaapkamer, met de mobiele airco was 22 graden en echt de hemel! Ik had er eentje van het Office Centre voor volgens mij 200 euro.
Omg en een bloedhitte in de zomer en geen bad, wat een hel
Ăn hoogzwanger. Ik denk dat ik uit elkaar ga ploffen van chagrijnigheid
Ja daar hebben we er twee van gelukkig maar die maken zoân herrie ook. Maar alles beter dan die warmte
Ik ben echt chagrijnig. Inmiddels 6 dagen overtijd, knallende hoofdpijn en zere borsten, terwijl ik normaal gesproken bijna altijd een paar dagen te vroeg ongesteld ben. Ik heb 17 dagen terug (beschermde) seks gehad en heb gisteren hartstikke negatief getest, dus een zwangerschap kan ik wel uitsluiten⊠toch? Ik vind mijn lichaam op dit moment echt niet leuk!
Middelbare witte mannen met ruitjesoverhemden in het verkeerđ€
Net op een kort ritje:
-
Een auto die me bijna aanrijdt, omdat hij uit een uitrit, over een fietspad, de weg op knalt en daar maar even voorrang neemt, want ja, duidelijk een twijfelgevalđ€Ż Ook pissig op mezelf dat ik in een reflex rem en mijn hand opsteek van âsorry!â, waarna middelbare ruitjesman kwaad naar mij gaat gebaren. TYF OP, LUL, JIJ ZIT 100% FOUT HIER.
-
Ik moet rechts afslaan, maar moet voorrang geven aan een aantal scholieren te fiets dat rechtdoor gaat op het fietspad naast de weg. Gaat de middelbare ruitjesman (een andere) achter mij toeteren, omdat hij nu niet door kan rijden.
Ja, sorry dat ik even geen 6 kinderen dood wil rijden zodat jij 30 seconden eerder op âde zaakâ bent, Harry. Had je vanmorgen maar wat minder lang moeten rukken, was je nu op tijd geweest.
Wow de agressie spat van mân scherm af
Sorry, voor deze uitbarsting op de vroege ochtendđ
Vooral ook kwaad op mezelf dat ik me dan bezwaard voel en me ga verontschuldigingen. Gisteren in een ander topic nog gestemd op âik bied te vaak/snel mijn excuses aanâ.
Vandaag weer goed in de praktijk gebrachtđ
@Karl_Lagerfeld idd een mobiele airco. Vorig jaar uiteindelijk maar eentje gekocht omdat we steeds dachten ah die paar weekjes per jaar, maar 't wordt steeds meer een erger en ook meer dan 32 graden. En die airco maakt alles beter
Edit: lees nu pas verder dat je die al hebtâŠ
Hahahaaha ja hier kan ik me ook zo aan ergeren. Blijkbaar is JOUW timemanagement dusdanig kut dat je je nu moet haasten en niet even een extra minuutje hebt voor mensen die dat wel op orde hebben en gewoon rustig aan willen doen (of geen mensen willen doodrijden)
ugh aan mezelf, ik was gister niet tevreden wat ik aan werk verzet heb, dus had ik het fantastische idee om vandaag de wekker om half 7 te zetten zodat ik voor de stand up vandaag netjes alles af had. Uiteindelijk 2 uur liggen snoozen, voor iets wat eigenlijk helemaal niet zo urgent was (kan prima vandaag af).
Wilde het eigenlijk gisteravond doen, maar mag van mezelf niet meer 's avonds werken.
Haha precies dit. Kreeg ineens een mail van DUO dat ik 12 maanden extra studentenov kreeg. Ja uhh thanks ofsoâŠ