Dat dacht ik ook. Waar moet ik heen dan?! Oh ja, precies nergens
Je kan ook nadenken over een airco op het dak als dat mogelijk is? Mijn slaapkamer is zit aan de voorkant van het pand en dat is ook monumentaal bescherm. We hebben erboven wel een plat dak dus dat was geen enkel probleem voor ons. Die airco was ook echt nodig, het was niet te doen in die hittegolf als een vaste airco niet mogelijk is zou ik zeker kijken naar een goede mobiele airco, goede nachtrust is zo fijn als het warm is.
Edit: oh mobiele airco was er dus al haha, wellicht investeren in een minder luide als dat kan?
Ik ook, maar heb het aangezet in mijn duo en heb er nu ineens maar 2? Omdat ik vorig jaar al extra mocht reizen? Wanneer?
Oh ik wist niet eens dat je het aan moest zetten, ga ik zo maar even doen. Ik kan me er wel iets van herinneren dat je inderdaad rond het begin van corona of de zomer ineens ook extra studentenov kreeg. Maar dat is volgensmij echt automatisch erbij gezet zonder dat ze daar mails over gestuurd hebben ofso.
Ja mijn ov was toen al op. Maar ik zag van de week dat ik in mei van die stalkmails heb gehad van zeg je ov op en later in augustus nog een keer. Lekker dan, want ik heb in juni juli en aug 300 euro betaald aan OV wat dus niet had gehoeven achteraf
Sowieso irritant als mensen naar jou gaan toeteren terwijl zij fout zitten??
Laatst had ik ook dat ik bij een kruispunt kwam maar er stond een paaltje in de straat waar ik in moest dus ik kon niet zomaar rechtdoor rijden als er iemand aankwam. Stond er een auto stil naast dat paaltje dus ik zat te wachten tot ze weg ging rijden maar ze zat mij dom aan te kijken terwijl ik geen knipperlicht aanhad?? Toen ging ze zuchten en zoân gebaar maken van ânou dan ga ik wel eerst jeetje
â terwijl ik gewoon stond te wachten tot zij eindelijk wegreed zodat ik die straat in kon lol
Hahaha zo herkenbaar dit.
Ik was gisteren nog bijna vleessalade tussen een sandwich van een betonnen muur en een vrachtwagen De vrachtwagenchauffeur besloot om op een sterk versmalde baan (!) over een doorlopende streep (!!) van rijstrook te veranderen en had mij daarbij niet gezien (!!!). Ik zag die grote sticker met âDODE HOEKâ steeds dichterbij komen, tot op een centimeter van mijn zijspiegel en hij leek mijn getoeter ook niet te horen.
Hoezo had je dan je knipperlicht niet aan? Want anders weet zij toch niet dat je daar in wil?
Volgens mij hoeft dat niet toch? Er staat in de brief dat je het gewoon aan kan zetten wanneer je wil op het einde dacht ik.
Ik moet de brief nog lezen heb het alleen in die mail snel zien staan, maar zit wel bijna aan het einde van mân studentenov dus denk dat ik het binnenkort sowieso aan moet zetten.
Nou zeg, ging heel even lunchen in de zon en ben al verbrand
Ah ja als je reisproduct al verder loopt (dus vgm sowieso als je leent bijvoorbeeld) dan gaat het dus vanzelf als ik het goed begrijp en hoef je dus niks aan te zetten.
Alleen is die brief verwarrend met dat ze het hebben over âzelf aanvragen? Log in en je ziet hoeveel maanden je hebtâ dat is toch niet aanvragen
Lekker vaag zo.
Ik heb het dus stopgezet dus dan moet ik dat natuurlijk wel doen, maar niet per se die verlenging maar gewoon studentenov an sich
Dat er NU AL muggen in mijn huis zitten. Rot op zeg.
Dat ik dacht oja lekker in de tuin studeren, maar dat je dan vooral de reflectie van jezelf ziet in je scherm
Ik dacht spierpijn in mân buik en zij te hebben en was blij goed bezig te zijn geweest, maar net bedacht ik dat ik ook keihard was gevallen en dit gewoon beursheid daarvan is
Ik ben mijn onderzoeksthesis aan het schrijven en AL mijn data is niet wat verwacht werd op basis van eerder onderzoek. Ik wilde het deze week afmaken maar ik ben per direct al mijn motivatie verloren
Omg ik zat net helemaal te bedenken hoe ik nog een beetje in de zon kon maar niet té veel en de laptop/iPad dan in de schaduw en hoe ik de tafel dan moest draaien
Maar dit is echt slim!!