Waar erger je je aan? #9

Ik heb een slechte dag vandaag en wil gewoon de hele dag binnen onder een deken zitten wachten tot het over gaat maar voel me schuldig omdat het zulk mooi weer is. Waarom regent het niet

1 like

Nou ik heb 2 dagen in de stank gezeten door die korrels en de kat van mijn buren lag net alweer op mijn gras te chillen. :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

1 like

Dat zo weinig winkels de diameter van hun plantenpotten aangeven;
dat ik net op die momenten mijn meetlint niet bij me heb (ja dat zit standaard in mijn grote tas);
en dat ik dus met 8 plantenpotten zit die te klein zijn.

1 like

Als iemand die vaak hetzelfde probleem heeft gehad: vraag bij de servicebalie om een meetlint. Ze hebben bij tuincentra ook best vaak gewoon van die papieren linten liggen. En die kan je ook weer in je tas bewaren voor als je je eigen rolmaat weer vergeten bent. Mochten ze het niet hebben dan zo’n schoteltje pakken. Daar staan vaak wel diameters bij

1 like

Heb Don nooit harder willen afschieten dan na deze scene.

9 likes

Mevrouw net bij Eenvandaag over haar melkveebedrijf: ik vind het zo heerlijk om met de natuur bezig te zijn. Nou er is weinig natuur aan kalveren weghalen bij hun moeder en die moeders vervolgens aan een machine zetten om melk te verkrijgen.
En ik eet zelf zuivel, maar ik kan dat niet echt natuurlijk noemen.

18 likes

Bij de ah is 1+1 gratis met quiches, en die vind ik echt chill. Vooral mediterraanse groenten. Zijn alle varianten er nog BEHALVE die. Dus of iedereen vind die ook lekker of mensen vinden het niet te vreten en het is uit het assortiment gehaald. Ik wil geen Loraine :sleepy: heb nu die met geitenkaas maar gekocht.

Haha dat is ook de enige die ik chill vind, en die met zalm is wel priem. Lorraine no thanks :weary:

Ik vind romige gerechten echt niet lekker (slagroom, roomkaas, zure room etc.) en bij die valt het nog mee.
Romig past alleen bij zoet in mijn wereld.

1 like

Huhhhhh uit het assortiment? Ik heb ze net nog gekocht?

1 like

Hahaha dan is het dus het eerste gelukkig (iedereen heeft het gekocht) @Jumpsuit

3 likes

@Jumpsuit te lekker! Ik snij ze altijd in kwarten en doe het dan in zakjes in de vriezer. Super makkelijk. Dan haal je gewoon een kwart uit de vriezer, even de oven in met wat groenten & je hebt weer een volledige maaltijd.

3 likes

Wow wat slim! Ik eet vaak een hele of 2 dagen achter elkaar een halve, maar vind dat net geen fijne hoeveelheden. Wist niet dat ze in de vriezer konden. Ga dit nu ook doen

2 likes

Vroeger kon je altijd een bon krijgen bij de servicebalie als een product uit de bonus op was, dan kon je een week (of twee) later het product alsnog met de bonusprijs kopen. Misschien kun je dat nog proberen?

4 likes

Geen slecht idee! Heb de gordijnen al dicht gehad de hele dag, was zo blij dat het donker was.

Heb mn haar gewassen, alles geschoren en me ingesmeerd met bodylotion. Voel me al wat beter :tada:

2 likes

Dat de pashokjes hier al een jaar dicht zijn. Ik vind het gewoon niet logisch want je mag wel in de winkel de kleding aanraken en ook mee naar krot nemen, maar daar passen mag niet.

En als elke winkel nou dezelfde maten had, maar ik kan echt niet een string kopen zonder te passen.

Verder is hier alles open (ok wel beperkt) maar ik kan in een restaurant eten, sportschool is open, bars zijn zelfs open. Maar even een string passen kan niet :slightly_frowning_face:

Edit: godverdmmgodverdmm is dit een 1 apr grap, ik ga stuk. Allemaal woorden zijn veranderd. String = bro.ek

20 likes

Welke woorden nog meer? Zo benieuwd!

Krot moet hui.s zijn en ha ha ha aan elkaar is veranderd aan godverdmm. En 1 apr.il werd veranderd naar 1 juno :joy:

9 likes

Ik las krot al en dacht ‘oh, huh’. Maar geniaal dit.

2 likes

Wat is er gebeurd met NMSVPE edit: niks

godverdmmhab string passen