Even een string passen kan niet eens!!! Is toch normaal godverdmm
Ik moest zo hard lachen om mijn post.
Even een string passen kan niet eens!!! Is toch normaal godverdmm
Ik moest zo hard lachen om mijn post.
nmsvpe veranderd wel in nmsvpe
L.euk dus
Ja het zal wel met die grap, jij wilde gewoon een string passen en eerlijk gezegd snap ik wel waarom dat niet mag
Heb al maanden dat mân neusgat dicht zit als ik in bed lig. Het is niet stoffig en ik houd het schoon, dus ik snap niet hoe het kan grrr
Ik word de hele tijd lastig gevallen door T Mobile omdat mân voicemailsysteem is veranderd ofzo. Ik wil geeneens een voicemail hebben laat me met rust.
Heb ik ook Dacht dat het kwam omdat ik gestopt ben met neusspray maar dat is nu echt al weken terug en het blijft maar terugkomen.
Ahh irritant! Heb je het ook echt alleen op bed?
Nou die boomer meid heeft het voor elkaar hoor, ik heb een betaalde app gedownload om mn scriptie te schrijven zodat zij hem kan nakijken want GRATIS google docs is te moeilijk
Ja! Overdag nergens last van en als ik ga slapen dan zit het dicht. Als ik opsta dan gaat het ook vanzelf weer open dus het komt echt door op bed liggen
Oh ja dat heb ik dus ook! Vet irritant
Weet niet of dit bij haar ook het geval is, maar in mijn werko.mgeving is google docs om de een of andere reden geblokkeerd.
Dat zou het nog enigszins verklaren
Nee die ouwe trol weet gewoon niet hoe het werkt
Jawel maar in een super uitgeklede versie waarbij ik dus geen automatische inhoudsopgave kan maken of de stijlen kan veranderen (tenminste voor zover ik nu kan zien, als iemand het weet holla at me). Maar zonder die functies is een scriptie schrijven echt niet te doen
i knowww please word mijn begeleider
Krijg je Office via je instelling? Want dan zou je word kunnen downloaden en dan inloggen met je studenten account (althans dat werkt bij mij zo). En dan kan je volgens mij ook delen maar dan gewoon echt in word zelf (net zoals Google docs maar dan gewoon de echte normale word) via onedrive.
Want een scriptie van 60 paginaâs zonder dat je een normale inhoudsopgave kan maken in het programma is echt te kut.
Of wacht je bedoelt dat word juist de uitgeklede versie is? Ugh dat is helemaal kut dan
De Hello Fresh app crasht al een paar dagen.
Volgens mij is mijn Nike Air Max lek. Echt haat. Dit is al het tweede paar wat lek is. Een caviain heeft dit dus echt nooit. Wat gaat er mis
Huh dit heb ik ook nog nooit gehad. Hoe merk je dat
Ik wil 2 dingen op eBay kopen, maar volgens eBay is er geen voorraadâŠ
Dat h&m + bij heel veel items geen foto met model hebben. En dat zoveel dingen lompe vormloze zakken zijn. Ik ben dik maar heb nog wel een taille hoor.