Waar erger je je aan? #9

Alsof de schoen piept als je loopt zeg maar. De achterkant voelt ook gek als je loopt. En het is net alsof je wat scheef loopt want de andere schoen is nog wel hard.

@kali Ja ze zijn al wel bijna een jaar oud denk ik. Dus dat zal wel niet meer gaan. Ik had alleen net de binnenkant van de hak laten vervangen. :frowning:

2 likes

Ik heb ook de iphone en alle updates gedaan! Maar hij crasht zodra ik naar Menu ga. Heel raar!

Ahja ik had ook al wat gegoogled maar de meesten maken dan de andere schoen ook lek. Ik denk trouwens dat ze een jaar oud zijn en nog iets langer. Draag ze wel veel. Zal even kijken wat mogelijk is!

Ik loop bij elke schoen de hak stuk. Dan krijg je een gat zeg maar en zit je tegen de harde schoen te lopen ipv leer/stoffen binnenkant. De schoenmaker kan dit maken door er nieuw leer tegen aan te zetten en dan is de schoen van binnen weer als nieuw.

Edit: het is niet mis gegaan bij de schoenmaker trouwens. Dat is al even geleden.

Zou evt ook even proberen te mailen hoor. Ik heb sommige paren al 6 jaar en die zijn nog niet lek. Misschien een fabrieksfoutje ofzo.

1 like

Zo irritant dat zalando geen ā€˜click & pay’ heeft bij achteraf betalen maar dat je het hele rekeningnummer en omschrijving handmatig moet invullen en dat vind ik echt allemaal te veel moeite en dan vergeet ik het weer te betalen :tired_face:

6 likes

Vandaag oplevering gehad van mijn ex krot. Komen we binnen is de wc weer overgelopen terwijl wij er al 3 weken niet meer wonen. Hoe verzin je dit :japanese_ogre: hel krot

4 likes

Ik typte hu.is. Godverdomme zeg

1 like

Nou ja in dit geval lijkt krot sowieso toepasselijker :woman_shrugging:

10 likes

niet mijn probleem, ik zal wel echt overkomen als een Boomer maar wƔt is dat nsvmp? (Ofzo):rofl:

Huhhhh hoezo, komt er ā€˜niet mijn probleem’ als ik s.orry typ?

3 likes

Klik eens op het linkje als je nmsvpe ziet! :smiley:

1 like

godverdmm ik ga helemaal stuk

3 likes

Dat ik zo slecht wen aan de zomertijd. Lig nu elke keer tot half 2 's nachts wakker :cry:

3 likes

Ik had mooie schoenen gekocht bij de kringloop, nu een dag gedragen, heel m’n voeten zijn zwart??? Ik kreeg het er ook amper vanaf. Lekker dan :cry:

2 likes

Linkje? Ik ben echt een oudje hoor, zelfs een rondje Google levert niets op…

dat blauwgedrukte woord in mijn post, kun je op klikken

3 likes

H.a.h.a , het kwartje is gevallen hoor. Thanks!

Is dat gedoe met woorden die veranderen een FF 1 juno grap. Zo ja, ik kijk uit naar 2 juno.

3 likes

Dat bieden op vinted. Alles staat er al op voor bijna niks en dan eerst 10 bieden voor 3 items en dan toch akkoprd gegaan. Krijg ik van dezelfde koper een bieding van 6 euro op hetzelfde. :rage:

Mijn pakketbezorger komt altijd rond half 8 in de ochtend. Ik moet dan op mijn vrije dag echt mijn wekker zettenšŸ˜‚

2 likes

H&M.
Kreeg net een mail dat mijn retour was aangekomen. Ik heb de kleding niet eens ontvangen want het heeft mijn huis nooit bereikt.
Ik moest alles maar opnieuw bestellen vlgs de klantenservice.
Fijn.

Afgesproken met ouders dat ik vanmiddag eind van de dag zou komen.

Mijn Moeder gaat me altijd om 10 uur al bellen of ik onderweg ben. Nee mam ik heb OOOK weekend.

2 likes