Ik zit me nogal gammel te voelen op mijn werk (geen Corona, test was negatief maar ik heb wel knallende hoofdpijn) speciaal voor één cliënte die nu dus niet is komen opdagen
Dat ik echt vanochtend maar drie uur heb gewerkt en nu niet weet wat ik met mijn tijd moet. Ik ga pas eind van de middag sporten ook. Normaal zou ik nu dan nu naar de bios gaan of een museum ofzo, maar kan allemaal niet hè.
Net uit frustratie dan maar een afspraak gemaakt bij de Action om spullen te halen die we nodig hebben voor de verhuizing. Ugh.
Dat heel veel mensen van de jongere generatie/ mijn klanten, niet weten hoe je zelf een pakketje op stuurt / retour stuurt.
Ze zijn al helemaal van slag als je niet een retour barcodesticker mee stuurt want oei wat moet ik nou doen.
Nou gewoon naar een postNL punt gaan misschien, een adres is genoeg, na de betaling krijg een bewijsje en ze regelen verder alles voor je? Krijg deze vraag zo vaak. Ik ga niet alles voorkouwen want ik wil helemaal niet dat jij iets retour stuurt
Snap niet dat veel shops hun klanten zo verwennen dat ze een (vaak kosteloos) retourlabel meesturen, zo maak je ze het wel heeeel makkelijk retouren terug te sturen. Wordt steeds gekker en moeilijker om hier als kleine shop in mee te kunnen.
(prive vind ik dit ook handig hoor) maar ik snap het commercieel gezien echt niet.
Snap ik, doe ik zelf ook
Eigenlijk zouden we collectief moeten afspreken met alle webshops dit niet te doen
Zou zoveel schelen ook voor overconsumptie, milieu etc.
Bij dat soort winkels bestel ik meestal ook voor veeeel meer dan alleen dat ene item wat ik echt graag wil of nodig heb, en dan stuur ik 80% weer retour… Bij mijn eigen shop wil dat voorkomen, ook na het zien van dat programma op volle retouren.
Ik zou ook denken dat je een retourlabel vergeten was en contact opnemen via de mail. Ik vind het altijd heel sketchy als ik zelf een adres moet opzoeken, haha
Ik denk dat dat hetzelfde is als met verzendkosten. Dan ga je nonsens kopen om dan boven een bepaald bedrag te zitten haha. Terwijl wat is die paar euro verzend kosten nou het is eigenlijk een service anders betaal je toch ook voor het ov of benzine om naar de stad te gaan haha. ik denk dat het met retour kosten ook zo gaat. Zo van zelf betalen hell noo haha.
Adres zit er wel bij op het retourformulier, die kunnen ze meteen op pakket plakken, maar ze moeten zelf nog ffkes betalen en inleveren.
@Oprah wil hier graag anoniem blijven, en vind t ook niet professioneel omdat ik soms inside informatie deel of gewoon even zuur wil zijn haha
Post hier nu weer wat meer over gezien ik retourbeleid en wat andere veranderingen probeer aan te pakken.
Oh dan snap ik het probleem niet
Ik had een stagiaire uit '97 en zij had ook echt geen idee van hoe de post werkt haha. Eerst moest ze een brief op de post doen en ze wist niet waar de postzegel geplakt moest worden. Later moest er een pakketje worden verstuurd en ze dacht dat het bij het postkantoor voor haar ingepakt zou worden, dus ze wilde alleen met het product wat verstuurd moest worden de deur uit lopen.
Hahah ohh maar dit laatste heb ik ook gehad. Wilde als verliefde 18jarige een pakketje naar mijn vriendje opsturen, maar had in mijn hoofd zitten dat dat bij het postkantoor geregeld werd. Dus kon ik daar in die drukke primera, of wat het dan ook was, al mijn cadeautjes in een net gekochte doos gaan stoppen.
Gelukkig had ik er geen kinky dingen bijgedaan, maar man, schaamde me kapot.
maar jij weet sowieso wel waar je een postzegel plakt
Ik ben zelf ook maar iets ouder hoor, daarom vond ik het ook zo gek dat zij dat niet wist. Ik ging er vanuit dat iemand van 22 (toen) wel zou weten hoe de post werkt haha.
Haha ik gok dat ze gewoon incapabel was (wat post betreft), niet weten waar de zegel moet is wel extreem… toch?? Of ik ben gewoon oud ('95)
PostNL en thuisbezorgd zijn allebei oranje. ik snap de verwarring.
Ik heb al 2 dagen last van mn rug (beetje ter hoogte van mn behabandje) en ik word er echt chagrijnig van. Zal wel de afstraffing zijn van al mijn slechte en onnatuurlijke zithoudingen
Ik keek zo uit naar dit lange weekend, en nu ben ik precies gistermiddag ziek geworden En nu ben ik natuurlijk bang dat het corona is en dat mijn en mijn zoontjes verjaardagen volgende week helemaal kut worden…
De hele straat is wit van de verbouwing van een huis, alle autos een dikke laag stof/gruis. En onze dus ook, net pas geleden gewassen…
Geef mij een autowas bon in de brievenbus aub?! Echt aso dit.
Omg Same! Voel me er helemaal ellendig door
Ik had een paar jaar terug ook zo een stagiaire. Ik vroeg of ze wat dingen kon versturen gaf haar de adressen. Toen ik ging controleren of het goed was gegaan had ze het adres zo opgeschreven:
Voornaam
Achternaam
Ff straat
2
1111 FF
Amsterdam
Hahaha echt wat doen al die enters daar ze was 18 en had nog nooit een adres op een envelop geschreven
ik zei maar je krijgt toch wel eens post of je ziet toch wel eens een brief. Toen kreeg ik alleen maar een glazige blik
Haha zo zeg ik altijd dat mensen GEEN postzegel hoeven te plakken op de brieven aan ons Antwoordnummer maar iedereen doet het toch? Zo apart