Waar erger je je aan? #9

Hahaa ja en als iemand het al zegt of je weet het niet dan google je het toch?!

1 like

Beautyvloggers die tutorials maken over hoe je donkere kringen en wallen wegwerkt terwijl ze die zelf niet hebben :roll_eyes:

3 likes

De ggd die mijn Corona test kwijt is. Was zo positief na alle ramp verhalen tot nu :expressionless:

Huh maar dan ben je fucking 24, geen 15 ofzo. Dat vind ik wel heel bizar en wereldvreemd. Dat je niet weet hoe een floppy of een fax werkt op die leeftijd á la maar de post lol hoe kan het dat je op je 24e nog nooit iets met de post hebt verstuurd

18 likes

Dat als de bel gaat mijn kat keihard richting de deur rent. Wat wil je doen? De deur open doen, ga weg. Loop me niet voor de voeten.

6 likes

Dacht ff dat je zei dat je positief getest was. Maar wat irritant zeg. Nu moet je nog een keer dus of weten ze waar de uitslag is en duurt het even?

Dit is crossposten!!! :red_square:

2 likes

Ooohh same wat is dit voor ouderwets gebeuren

1 like

Mensen die elke vrijdag op Social media laten weten dat ze dit weekend offline gaan!!!
En dan maandag alle foto’s van het weekend posten

Ga gwn, nobody cares & niemand mist je meid

27 likes

Dat ik eerlijk ben geweest op mijn gezondheidsverklaring voor het cbr. Ik heb aangegeven dat ik adhd heb, nu moet ik €200 gaan neertellen voor een rapport bij een psychiater. Dat wordt uiteraard nergens vergoed.

2 likes

Gedver echt heel kut. :disappointed:

2 likes

Ah wat shit! Ik had toen hetzelfde. Vond die psychiater waar ik van het CBR heen moest ook echt zo’n oplichter. Dat gesprek duurde echt nog geen 5 minuten en het was idd echt 200 euro. En toen deed ie er ook nog eens 3 weken over om dat rapport op te sturen naar het CBR. Kan er echt nog kwaad over worden.

Moet je ook zo’n rijtest doen daarna bij het CBR zelf?

2 likes

Ik hoop het niet. Ik las dat ze die afgeschaft hebben, want het slaat echt nergens op.

1 like

Morgen bellen met de regionale ggd… als ze zo omgaan met testen hoe serieus kan je ze nog nemen?

2 likes

Zo irritant dat het ene pakketje er binnen 24 uur is en dat het andere pakketje er meer dan een week over doet. Het is allemaal niet van levensbelang en ik kan prima wachten maar ik wil graag weten wanneer ik thuis moet zijn.

2 likes

Oh dat is wel chill dan! Was behoorlijk nutteloos inderdaad haha.

1 like

HOEZO komen er maar geen vissen voorbij bij de visdeurbel :angry:

16 likes

Avondklok.

39 likes

Nee, boete, naar huis.

10 likes

Daarvoor moet ze dus eerst die sluis door natuurlijk

4 likes