Waar erger je je aan? #9

Het is mij ook niet gegund, wilde er net over komen klagen toen ik je post zag haha. Elke keer als ik een vis wil helpen zijn er geen :rage:

1 like

Hahahah je hebt jezelf gesnitched

Er komt vandaag een familielid om te helpen met klussen maar weet niet wanneer. Ik zit dan echt niet relaxed op de bank in m’n pyama

4 likes

Er zit een vogelfamilie in een nestje vlakbij mijn raam en die klinken PRECIES hetzelfde als mijn wekker met vogelgeluiden 🄲 Eindstand dat ik wil uitslapen maar toch wakker ge-Pavlovt wordt door die harries

12 likes

Aan een vriendin die al een half jaar lang mij steeds op impliciete wijze probeert te vertellen dat ik mijn haar weer moet laten groeien. Bijvoorbeeld door het delen van de ā€˜oude’ foto’s en daar dan iets over zeggen. Wat nou als ik gewoon blij ben met mijn undercut :innocent:.

En een bepaalde man kwam mij ook gauw mijn neus uit. Als je moeite hebt met mijn uitgesprokenere stijl en iets plantaardige eetpatroon ga dan met iemand anders daten. Ik heb er nog een keer wat van gezegd en anders is het bye.

8 likes

Ik zag er net eentje door het beeld schieten. Ja hallo als je wilt dat ik voor je op de bel druk moet je wel iets langer in beeld zijn

Same! Werd vd week ook in de war wakker van waar m’n wekker geluid vandaan kwam. Had ineens surround sound

1 like

Heb ik een 8,6 gehaald voor mijn statistiek tentamen en vertel ik dat blij aan mijn vader. Zegt ie, misschien kan je naar de inzage gaan en er nog wat puntjes bij sprokkelen.

??? Wtf ??? :rofl::sweat_smile:

35 likes

Ze zullen echt niet met opzet je monster kwijtmaken. Er worden dagelijks duizenden swabs afgenomen en die worden naar verschillende laboratoria gebracht om te testen. En soms gaat het ergens mis en raken ze een monsters kwijt. Het is vervelend maar kan gebeuren.

8 likes

ā€œblijf duurzamer shoppenā€ :o_o: H&M heeft het niet helemaal begrepen. Stop met funshoppen en koop alleen wat je nodig hebt, da’s pas een duurzame keuze.

16 likes

Lol, ja en dan vooral niet bij de h&m als je duurzame keuzes wil maken, waar de shirts na 3 keer wassen uit elkaar vallen.

2 likes

Thaise basillicum kneust en bederft zo snel.

Haha inderdaad.
Ik denk dat ā€œduurzame keuzesā€ gaat om het inleveren van oude kleren en textielafval. Je weet wel, plaats maken voor nieuwe kleren!!!

1 like

He gefeliciteerd!

Haha thanks!! Er kwam nog een vraag in over wat ik met jou besproken had en volgens mij had ik die goed :relieved:

1 like

Ik ben verkouden en alles zit dicht, maar ik heb zoveel dingen die ik vandaag wil/moet doen :dizzy_face:

Gadverdamme, wat een chaos in de supermarkt. Ik had gisteren na het avondeten moeten gaan. Ik ben nu aan het bijkomen in de autošŸ˜‚

2 likes

Ja gister was het ook echt druk in de winkels. Maar je hebt het overleefd :grin:

Is een glimlach :slightly_smiling_face:

1 like

Kun je het dan niet beter aanbieden als pakket ipv alles er los op te zetten? Vind het zelf ook verspilde moeite om voor een lullige €2 naar het postkantoor te gaan

Mn werk waarbij de centrale maar blijft bellen TERWIJL IK AL AAN HET BELLEN BEN. Zet de volgende er gewoon achter. Doe rustig.