Mensen die zich komen bemoeien met hoe ik mijn werk moet doen. Ja, heel vervelend dat je verkeerde post krijgt, maar als er staat Stationsweg 1 en jij woont daar, dan krijg je de post. Ook als je Pietersen heet, terwijl er Jansen op de envelop staat.
En op zich vind ik het niet erg als mensen het vragen en leg ik het gewoon netjes uit, maar in dit geval was het iemand met nogal een air van: āJij bent dom.ā
Een meisje in de stad die vroeg of ze een vraag mocht stellen aan mij en mijn vriendin, ik dacht die meit wil gewoon de weg weten naar de zara of zo maar nee gaat ze ineens vragen of we in God geloven Vind dat ook altijd zo ongemakkelijk, zeg je nee en vragen ze āen heb je er wel eens over nagedacht?ā alsof ik ineens een openbaring krijg
Oh ja dat is dan al helemaal frustrerend, als ze dan ook nog eens van die waardeloze biedingen gaan doen
Weinig origineel maar: caronaaaaaa. Had ik eindelijk eens plannen, zit er roet in het eten.
Ik zit al zo lang te azen op nieuwe schoenen via vinted en nu heb ik in een week twee paar goeie gezien. Dus eerste gekocht. En van de tweede wil ik mee fotoās zien maar die meid reageert gewoon niet. Heb het nu maar in het Engels gevraagd, kan deze deal niet laten liggen
Ai heb ik ook een keer gehad maar dan met een man en hij liet me gewoon niet weggaan? Ik zei dat ik niet geĆÆnteresseerd was en wou weglopen maar hij pakte mijn arm gewoon vast en begon weer over de hemel etc. Ik ben toen echt boos geworden. Misschien niet aardig van mij maar pfff
Niet aardig van hem, jij hebt niks fout gedaan. Hij dient met zijn poten van je af te blijven, als je daar wat van zegt ben jij niet de onaardige hoor. Echt naar gedrag van die man, heel intimiderend.
Ik had een keer een vrouw die vroeg: hou jij ook zo van de here Jezus, ik zo nou nee eigenlijk niet. Zij: je bent zo lelijk als de nacht, hoe durf je!!
Paar maanden later kwam ik haar weer tegen. Zij: er houdt iemand van je, en ze gaf me een bijbel
Huuuh wtf ik had een tijdje geleden een Instagram account gemaakt waar verder nog niks op stond en volgde verder ook niemand.
Nu log ik in en volgt het account ineens 8000 mensen. Maar als je die weg wil moet je ze handmatig verwijderen Ć©n je mag er maar 20 per uur/dag ofzo? Dus ik verwijderen en nu zie ik gewoon weer evenveel mensen staan š„²
Hoe hebben die hackers dan wel zoveel mensen kunnen volgen in een week?
Dus ik dacht joe ik wis het account, maar dat duurt een maand maar wilde de gebruikersnaam wel houden ugh. Echt hopeloos dit.
Aan iedereen die de uitdrukking āIn je kracht staan/ zettenā gebruikt. Wat betekent het ook uberhaupt? Volgens mij weet niemand dit maar klinkt het gewoon lekker ~loa~ ~ik ben een interessante millenial~ ~mijn purpoos vinden~ etc.
Nou ik denk dat elke social worker je dit goed uit kan leggen haha
Ik ben er vorige week door het forum achtergekomen dat je weeknummers in je iPhone agenda kan zetten en mijn leven is echt verbeterd
Deel deze wijsheid! Ik zat vorige week tevergeefs op KPN monteurs te wachten omdat ik blijkbaar niet kan tellen. (Geef me ook gewoon een normale datumā¦)
Empowerment!!
Dat mijn banaan open is gebarsten.
Dat mensen voornamelijk alleen zin hebben om tegen me te praten wanneer ze zich vervelen en dat ik dan hele levensverhalen krijg over de meest domme dingen. Ga.weg.uit.mijn.leven.
Ik stootte net zo focking hard mn teen. Tranen sprongen in mn broek.
Die teen klopt ook nog helemaal brrr
Bij instellingen ā Agenda en dan het schuifje voor de weeknummers aanzetten!
Tranen sprongen in je broek?
Dat is gewoon een grappige uitspraak, ik ken hem ook.
Net als tranen sprongen in mān bilnaad, zelfde idee.