Waar erger je je aan? #9

Aan diegene die op straat mega hard ging praten om 6 uur. Ik helemaal pissig wakker ‘want nu zijn de kinderen natuurlijk wakker en willen ze paaseitjes zoeken’. Eindstand: iedereen slaapt nu nog en ik ben alleen wakker. Misschien erger ik me wel meer aan mezelf bedenk ik me nu…

Edit: ben wel met moeite van de paaseitjes afgebleven

3 likes

Ik ben een nachtje weg in een hotel maar het stond vannacht helemaal op z’n kop. Volgens mij waren meerdere jongeren aan het feesten en zaten ze verdeeld over de hele gang. Het duurde ook echt to 3h en heb bijna geen oog dicht gedaan :angry:

Wat stom, dan is de hele hotel-beleving ook een stuk minder. Deed het management niks…?

We hadden de receptie gebeld maar geen idee ze daarna actie hebben ondernomen.

Ooh echt? Nog nooit gehoord! Haha

Als mensen in een discussie zeggen oke dan niet. Alsof alles wat ik in die discussie niet waar is.

Edit. Ik zeg waarom geloof je me niet. Ja omdat t volgens mij niet waar is.

Ergenis nummer 2. Mensen die niet bij willen leren en gewoon lekker bij hun fout standpunt willen blijven omdat dat makkelijker is.

3 likes

Ik heb deze! Wel duur maar helemaal waard. De fysio noemde mij dweilen met de kraan open en dit zorgt er echt voor dat ik de spanning ervan af kan halen.

1 like

Dat er in de groepsapp van werk iets Werkgerelateerd gezet wordt door de baas. Daarna fijne paasdagen gewenst. En nu gaat iedereen daarop reageren??? Laat me met rust in mijn weekend, ik wil geen werk in het weekend :rage::rage:

1 like

Nou dan zou ik weer naar huis gaan hoor! Zeker als je geen tegenbericht hebt gehad dat de ander vertraging heeft opgelopen ofzo.

2 likes

Voor de zoveelste keer aan mijn schoonmoeder. Gingen daar net voor pasen brunchen. Zijn we uitgegeten, zegt ze: ja, ik was gisteren een beetje ziek maar heb het toch maar niet afgezegd. Als ik dacht had geweten was ik daar natuurlijk nooit heengegaan :angry:

1 like

Dat mijn vriend een sportschool bezoek aan het faken is en daardoor nu onder een wandeling met mijn familie uitkomt. Terwijl hij dus nu lekker thuis is kan ik door de tering kou lopen :rage: waarom ben ik niet zo’n genie

20 likes

En dan al die “lollige” gifjes…

1 like

Wat ik me dus al lang afvraag: kan je dit makkelijk op jezelf gebruiken? Op je schouder bijvoorbeeld kan ik mij inbeelden dat je de gun maar met één hand kan bedienen, is de kickback dan niet te sterk om nog het gewenste effect te bereiken zeg maar?

Misschien moet ik maar eens youtube video’s bekijken haha.

2 likes

Thanks, heb alleen ook last van mijn heupen dus daar zou ik het ook voor willen gebruiken haha.

Ik heb een massage gun en ik gebruik 'm eigenlijk altijd maar met één hand!

2 likes

Ik bestel altijd gewoon vast de maat die ik wil hebben en stuur het item dat niet past terug wanneer ik zin en tijd heb.

1 like

Ik erger mij aan het feit dat mijn moeder en ik zo vaak botsen. Wil zo graag ontzettend close zijn met haar, zeker nu ik zwanger ben. Maar we zijn gewoon zo verschillend maar ook allebei zo eigenwijs. Net ook weer ruzie gemaakt in de auto en nu ben ik thuis en baal ik daar weer zo van.

3 likes

Hoe werkt dit? En is het dan een beetje een stevige massage?

M’n date/halve vriend I don’t know heeft net een nieuwe baan waarvoor hij vroeg op moet. En nu is het elke keer als ik wil afspreken ‘twijfel een beetje denk het eigenlijk niet want morgen wel weer vroeg op’.
Ja dus we kunnen nooit meer doordeweeks afspreken? Alsof we tot diep in de nacht in de lampen moeten hangen.

Mijn dramatische ziel ziet dit natuurlijk als het begin van het einde.

Edit oh hij heeft ja gezegd nevermind

10 likes

image

5 likes