Waar erger je je aan? #9

Dat mijn cake net niet gaat is.

Omg eindelijk lees ik weer eens ‘refereren aan’. De halve wereld refereert tegenwoordig ‘naar’ en mijn hoofd gaat dan zo van FOUTFOUTFOUT

18 likes

Omdat we allebei aan de andere kant van het land wonen zie ik mijn vriend ook alleen in de weekenden en dan is het wel weer extra leuk als je elkaar dan weer ziet

Ik ga stuk, voor jou niet leuk maar ik moet lachen om de dramatischheid in dit bericht en dan daarna dat: nvm
Hahahaha

11 likes

Pasta. Meteen dat dramatische overkoken waardoor ik maar naast het fornuis ben gaan zitten om de deksel elke 30 seconden op te tillen.

8 likes

Alle mensen op social media die denken dat ze zo grappig zijn. Foto’s posten waarbij ze duidelijk schijt hebben aan de maatregelen en dan een tekst erbij met “huuuh maatregelen? Daar heb ik geen actieve herinnering aan!” Ha ha ha. Wat ontzettend origineel van je. Hoop dat je trots bent op je bijdrage aan verlenging van die maatregelen.

6 likes

Deksel eraf, pollepel erop? Werkt bij mij altijd

1 like

Een druppel vloeibaar boter erin en het kookt niet meer over

2 likes

@Speurneus Ik ga die tips volgende keer eens proberen :smile_cat:

Mezelf en m’n terugkerende ik ben bang dat ik corona heb-stress. Heb weer een mini kriebeltje, wat ik waarschijnlijk zonder corona niet eens opgemerkt had. En dan ga ik stressen en focussen en daar wordt 't niet minder van. Haat dit zo

1 like

Mij in een notendop đŸ„Č

1 like

Kun je toch ook gewoon koken zonder deksel?

2 likes

Ahh mn zus en co waren weer zoooo bepalend dit weekend. Verheug me er echt op als mijn nageslacht er is en dat hij/zij het schema bepaald en dat ik kan roepen SHHHJJTTTTTTT MIJN KIND SLAAPT!!!

8 likes

Ja dat gaat echt super vind ik! De standen kan je goed instellen en er zitten meerdere opzetstukken bij die echt veel verschil maken.

1 like

Aan een kennis van mij die nog steeds op Curacao is terwijl iedereen wordt gevraagd naar huis te gaan en ook elke dag 3 instastories deelt alsof dat de normaalste zaak van de wereld is, in een pandemie voor mooi weer naar een huis met zwembad op een eiland aan de andere kant van de aardkloot vliegen. En dan ook nog heel sip doen ‘oh ik mag niet naar het strand boehoehoe nou dan maar in mijn zwembad’ krijg toch eeuwige jeuk

einde

4 likes

Toevallig gedaan en toen kregen we het diner van de dag ervoor gratis. Prima zo!

3 likes

Oh nu herinner ik me dat een vriendinnetje van mij dit vroeger had en ik wilde dat zooo graag! Snap nu wel dat mijn ouders daar nooit gehoor aan hebben gegeven, angstaanjagende worst

2 likes

Hallo wat is dit voor kut weer. Door corona mogen we alleen buiten crossfitten en met dit weer gaat dat weer niet door :tired_face: wat een GEZEIK op dit soort momenten ben ik corona zo zat

3 likes

Nou vind ik wel een beetje lame! Hier gaat het gewoon door gelukkig.

Fucking sneeuwstorm hier. Echt kut dit.