Heerlijk liedje en fijn om mee te zingen
Oh shit ik ook. Hopelijk blijft het bij van die stomme smsâjes van banken waar ik niet bij zit. Die krijg ik toch al bijna wekelijks.
Mijn vriend gokt tegenwoordig op voetbalwedstrijden en qua winst krijgt deze ontwikkeling een dikke 10 maar nu staat de hele avond die onzin op
Ik slik wel medicatie. Het voelt echt een beetje als afzetterij dit. Hopelijk kan ik het in ieder geval als zorg kosten declareren op mijn belastingopgave
De laatste dagen kan ik echt niet stoppen met doelloos scrollen op mijn mobiel en ik raak er zo geĂŻrriteerd door!!! Het voelt ook echt als een verslaving waar ik niet mee kan stoppen en het kost me zoveel tijd.
Ik heb dat ook en ik raak echt vet geĂŻrriteerd als ik dan zit te scrollen en ik of niks nieuws tegen kom of het niet leuk genoeg is. En dan denk ik nee spaarlamp doe ff normaal, dus leg ik mân telefoon weg en na 10 sec ga ik alweer dood van verveling dus begin ik weer opnieuw.
Ik herken dit heel erg, denk ook wel dat het echt een verslaving is want kan zoals spaarlamp ook zegt niet bij dat ding wegblijven. Laatst had ik mijn oplader bij een vriendin laten liggen en zat ik drie dagen zonder en dat was echt heerlijk. Zit oprecht erover na te denken om in therapie te gaan als dat er was/is voor tel verslaving.
Ik heb een (nieuwe) telefoon met een vaste pixel in het scherm opgestuurd ter reparatie en alles ging al mis. Nu hebben ze er 2 seconden naar gekeken en wordt hij zonder pardon teruggestuurd omdat ze het probleem niet zien. Logisch want het gebeurd elke keer alleen als het scherm al even aangestaan heeft. Ik hoop zo erg dat wanneer hij terug is het probleem magisch is verholpen
Huh? Maar ik ken dat telefoonnummer niet. Zal dan wel een andere vrouw zijn
Dat ik al dit hele jaar bezig ben met geld terug krijgen van een organisatie. Elke keer weer iets mis of weten ze niks. Geef gewoon geld.
Mijn collega denkt altijd beter te weten hoe ik me voel dan ik zelf.
Gisteren kwam ik binnen en zei hij al âOh wat is er aan de hand?â
Dus ik zei âniksâ.
âOh je komt heel gefrustreerd overâ. Nou oke.
Tijdens de lunch âJa laat Cozycute maar met rust hoor, die is een beetje gefrustreerdâ
Que??? Er is niks aan de hand?
Toen de derde keer âMaar wat is er nou aan de hand dan dat je zo kribbig bent?â
âIK BEN NIET KRIBBIG?!!â
âOh en waarom klink je dan nu zo boos?â
âWeet je hoe jemand kribbig krijgt? Door te zeggen dat iemand kribbig is!!â
En nu, vandaag, alsof het niet gekker kan:
âOh ja nee dat komt omdat Cozycute gister een beetje kribbig wasâ
Lol ik heb een offerte aangevraagd voor hulp met een verhuizing, een bepaalde dag (zaterdag) aangeklikt omdat je die dag 10% korting zou krijgen op het totaalbedrag.
Offerte komt binnen, inderdaad 10% korting op het totaalbedrag, maar onder het bedrag staat dan nog aangegeven: omdat dit op een weekenddag is geldt een toeslag van 25% die nog niet in de offerte is verwerkt.
???
15% duurder noem ik dat dus gewoon maar oké.
Ik twijfel om ergens te solliciteren bij een vereniging (als vrijwilliger, gelukkig) waar mijn vader al actief is. Nu heeft hij (ongevraagd) een hele mails met sollicitatietips naar me gestuurd⊠met de vereniging zelf in kopie. Per ongeluk. Kill me now. Ze hebben er al op geantwoord âwat leuk dat je dochter in je voetstappen treedtâ
- ik twijfel nog over welke vereniging ik wil kiezen (er zijn er 3) en nu voel ik me heel erg die richting in gepusht
- komt over alsof ik zelf te onzeker of passief ben om contact op te nemen (terwijl ik het tegenovergestelde ben). Ik wil ook gewoon mijn eigen weg volgen en al zeker niet in iemands voetstappen treden
- mijn vader schreef letterlijk âhoe getalenteerd jij bent, ze gaan voor je vechten!!!â en dat is lief natuurlijk, maar komt ook over naar hen toe alsof ik zelf niet kan solliciteren en super onzeker ben
nooooooooo wat kut, ik zat zijn liedjes net nog te luisteren
lees nu ook:
Ariel Pink, real name Ariel Rosenberg, has previously been criticised for claiming âItâs not illegal to be racistâ and saying that gay marriage âpisses him offâ, as well as saying he ârespectsâ the Westboro Baptist Church.
waarom?? zo jammer dit inderdaad
Dat sommige Nederlandse sporters die op wereldniveau meedoen gewoon helemaal geen aandacht krijgen.
Zo was ik gisteren naar het EK gewichtheffen aan het kijken en kwam ik erachter dat er twee nederlanders meedoen die zich eventueel zouden kunnen kwalificeren voor de Olympische Spelen. Als dat zo is dan doet er voor het eerst sinds iets van 60 jaar weer een Nederlander mee, wat ik echt heel cool zou vinden. Nu wilde ik opzoeken wanneer ze aan de beurt zijn zodat ik kan gaan kijken, maar dat is gewoon nauwelijks te vinden. No one gives a fuck!?
Maar O Wee als Maxie met 10399 ton aan automaterialen en een team van 203 man naar de andere kant van de planeet vliegt, dan besteden we er in ieder denkbaar nieuwsprogramma een halfuur durend item aan.
dat klinkt leuk, is het er nog en waar kijk je dat?
Sanne Bijleveld is dit weekend al geweest (die zat trouwens niet in een categorie voor kwalificatie voor de OS). Enzo Kuworge is zondag aan de beurt!
Thanks! Ik had dat NOS artikel inderdaad gevonden, daarom wist ik van die mogelijke kwalificatie. Maar waar zie je wanneer hij aan de beurt is, en voornamelijk het tijdstip?
@Kauai Het was gisteren op Eurosport.
Edit: nvm, ik heb het inmiddels gevonden op de website Teamnl.org
Kan iemand even dat Win Met De Zin winnen op 538 want ik word een beetje moe van dat spelletje.