Ulg ik haat het als ik overal achterna moet mailen/bellen. Omdat andere mensen het druk hebben… Ja dus? Je mail hoort bij je baan beantwoord die gewoon.
bah ik ben zo ongeorganiseerd. Het is gewoon walgelijk. Dacht vrijdag een opdracht te moeten inleveren, waar ik nu pas aan begin. Dus ik dacht vraag of ik hem volgende week mag inleveren ipv overmorgen (met als excuus dat ik ziek was) zie ik nu dat ik die opdracht vorige week vrijdag al had moeten inleveren echt om te janken
snap er ook nog eens helemaal niks van. Heb al een klasgenoot geappt of ik die van haar mag als voorbeeld maar die reageert niet
Dus heb na een maand eindelijk reactie gehad van mn fysio en nu zit de groep vol…
Volgende begint pas september. Ok tyf maar op dan.
De fysio die vroeg of ik een uur eerder kon komen, maar waar ik vervolgens al een half uur op zit te wachten
Nja mocht ik maar eerder komen haHh
Ja ik wil het wel winnen hoor, geen enkel probleem
@midheavenmoon Haha nou die van @Soy.peor klinkt nog wel even wat kutter. Ik ben inmiddels gelukkig geweest, hij had van alles door elkaar gehaald en voelde zich heeeel erg schuldig, arm schaap haha.
Hahahaha lol
De opdracht is blijkbaar uitgesteld tot eind april
Waarom lees ik nooit mijn mails
Ik krijg hier op afstand plaatsvervangend stress van, haha.
Ja echt he. Heb de hele middag achter de laptop zitten stressen voor niks blijkbaar
Niet stoppen, maar doorgaan en dan heb je eind april de opdracht wel op tijd af.
Nee dat zou totaal tegen alles in gaan waar ik voor sta
Ik ken bakstenen met meer persoonlijkheid
Dat mensen de weg naar Google niet kunnen vinden.
Dat die dikke fluffy bosuilkuikens de hele tijd tegen de webcam aan gaan zitten. Zo zie ik toch niets.
Aan dat ik echt constant het woord ‘precies’ en ‘ maximaal’ tegen kom in zinnen.
En dat ik dan ook denk; hoe past dit woord er in vredesnaam tussen?
‘ Maximaal veel online geshopt’
Ja ik zit het vol spanning in de gaten te houden! De bosuilen zijn inmiddels een beetje verplaatst hoor.
Dat is op dit moment wel echt de trend, helaas…
Ik zie het heel veel in Kpop videos voorbijkomen.
Bob in the front, lang achter.
Oh hemel. Heel erg on top of things is ze dan, maar ik wilde dit niet Ik heb nog gevraagd of ze het mooi wilde laten overlopen in de rest van mijn haar. Ik vind het echt zo lelijk.
Ga er morgen mee terug want ben ook niet blij met de highlights, vind ze streperig waardoor mijn haar vet lijkt.
Maar ik heb geen idee of je dit nog leuk kunt knippen, het zal er alleen maar korter van worden vrees ik dus ik weet niet of ik er nog iemand aan durf te laten zitten