Jaaa love dit! Hime cute all the way!
Oh nee wat vervelend! Ik heb laatst precies hetzelfde gehad en was ook echt NOT amused. Ik ben toen naar een andere kapper gegaan die het wel iets beter heeft gemaakt, dus iets minder een hap eruit en meer een overgang. Maar daardoor werd de rest van mijn haar ook wel een stuk korter
Curtain bangs kan je ervan laten maken. Maar dan wordt dat stuk wel korter.
Ik zou zelf haar niet meer laten knippen maar een ander zoeken. Misschien kan die het nog beetje reparen.
Oh nee nee ik wil geen curtain bangs. Voor dat dat is uitgegroeid ben ik maanden verder
@quarterlife ja daar ben ik dus ook bang voor. Wat je ook doet alles wordt korter. Dus ik denk dat ik hier niemand meer aan laat knippen.
Ik wil het sowieso gewoon laten zien omdat ik het belachelijk vind dat ik voor zoveel geld gewoon verknipt ben. Haat m’n kapsel elke keer dat ik in de spiegel kijk
Dat het in mijn omgeving gaat over horecaversoepelingen en fucking vakanties naar malaga, terwijl in het ziekenhuis waar ik werk de IC weer vol ligt, de OK weer wordt afgeschaald en de verkoever weer anders wordt ingericht. Kappen met die versoepelingen en door prikken, verdomme, het gaat niet goed.
Ja ik ga nu eerst daarnaar terug omdat ik idd wel iets qua geld wil regelen. Maar ik durf het door haar zeker niet te laten bijknippen. Zo’n hekel aan dit soort situaties dit vergt veel van me om nu keihard te gaan zijn
Ja de verf en streperig highlights kan ze nog van mening over verschillen maar deze plukjes kan ze toch niet recht lullen
He gadsie, kom er net achter dat mijn facebookgegevens incl telefoonnummer zijn gehackt via die tool. Had nog geen scam telefoontjes of smsjes.
Heb al 2stapsverificatie in whatsapp aangemaakt. Maar ja heb wel spijt van dat ik uberhaupt nog een fb account heb. Hopelijk valt de schade mee.
Edit: voor de mensen waarbij ook info is gelekt, zou ik naast je ouders ook even je provider op de hoogte stellen.
Een ander gevaar is sim-swapping: daarbij belt een hacker met de provider van het slachtoffer en probeert hij het 06-nummer over te zetten naar een eigen simkaart. Telecomproviders stellen vervolgens een aantal beveiligingsvragen om te controleren of de beller inderdaad de klant is. Vragen die vaak gemakkelijk te beantwoorden zijn met de gegevens uit het Facebook-lek.
letterlijk wel, figuurlijk niet
maar zonder kutgrappen, ik vind het knap en goed dat je teruggaat!
ik zou het ook doodeng vinden, maar dan kan je het misschien nog iets meer relativeren straks (dat je niet zoveel kwijt bent voor iets waar je niet blij mee bent en niet om gevraagd hebt vooral).
Omg ik heb bijna hetzelfde meegemaakt vorige week ik had dit plaatje laten zien bij de kapper (dat was al mijn fout want op Pinterest ziet alles beter uit dan in RL)
Toen heeft de kapper letterlijk een hap uit mijn haren genomen zoals bij jou en als ik hetzelf föhn vind ik dat het ongeveer zo uitziet:
Dus de komende maanden gaat dit mijn kapsel zijn:
Gedeelde smart is halve smart, zullen we maar zeggen. Je bent iig niet de enige 🥲🥲
In het haar/kapsel topic ging het er vorige week hier over. Ik en nog een paar andere forummers zijn terug gegaan en allemaal fijn geholpen, hopelijk stelt je dat wat meer gerust!
Edit: ik werd door iemand anders geholpen, niet dezelfde terwijl zij er wel was. Dus denk dat ook wel goed komt!
Vervelend. Hopelijk laten ze ons met rust!
Vervelende is dat mijn nummer ook zakelijk wordt gebruikt. Zit er over na te denken om mijn nummer te wijzigen maar vind dat zo onhandig.
Ik heb in ieder geval 2stapsverificatie ingesteld in whatsapp en provider op de hoogte gesteld, gingen gelijk checken of er al sim swap was geweest (gelukkig niet) en ik heb een wachtwoord ingesteld.
Half Nederland zit daar tussen en volgens mij was de data al in 2019 gelekt maar is de volledige data nu pas aangeboden. Het lek is intussen gedicht. Dus ook mensen die inmiddels geen profiel meer hebben kunnen er tussen zitten.
Overal 2-staps verificatie aanzetten of een authenticator app gebruiken, die werkt nog beter.
edit: oh en Ik weet je wachtwoord van Daniël Verlaan lezen!
Ik erger me zo aan mezelf. Ik moet morgen een presentatie geven, dat wist ik al drie maanden. Natuurlijk ben ik pas dinsdag begonnen en had ik gisteravond en vanavond geen tijd.
Waarom ben ik zo. Dit wordt morgen tussendoor die presentatie afmaken om hem dan 's middags te geven.
Iemand maakte gister een opmerking (wie had verwacht dat Evenveel hier zou zitten), ik denk omdat het “onverwachts” is dat ik mijn huidige functie heb. Maar natuurlijk heb ik gedaan alsof ik niks gehoord heb en weet ik nu 100 dingen om te zeggen. Zoals “ik” of “wat bedoel je daar precies mee”.
Ik erger me vooral aan mezelf dat ik hier nu nog aan denk.
Oh thanks, dat ga ik even terug lezen.
@Glitterpen Oh no haha ik moest stiekem lachen maar het is zoooo kut. Zij kunnen het in de zaak dan nog leuk stylen en dan denk je nog ‘nou ja misschien valt het mee’ maar zodra je het zelf wast en moet stylen kun je wel janken
Verjaardagscadeau nodig. Okido shop afspraak gemaakt! Steun de ondernemers en dan kom ik ook nog is buiten. Ik had 10 minuten, lijstje gemaakt van wat ik wilde. 10 minuten lang dartelde een verkoopster om me heen in een poging mij nog meer te verkopen je zou er overspannen van raken.
Aan de splinter in mijn vinger.
Kun je alsnog op terugkomen? “Ik werd er even door overvallen …”