Waar erger je je aan? #9

Mensen die alles zo op zichzelf betrekken. Of nog erger, van die hele specifieke mensen die dan zeggen “oh ik wist het!!’ Ik voelde het al!!! Ik droomde het!! ik zag het!!” als je met een nieuwtje komt, goed of slecht nieuws maakt niet uit.
Zie dat vaak in van die video’s waarin mensen aan anderen vertellen dat ze in verwachting zijn.

ok special helderziende snowflake :confused:

16 likes

ik snap deze zin niet zo goed!
Maar haha noooo, waarom zei/zeg je dat, omdat je het echt wist en aanvoelde of droomde en hoe dan? En hoe reageert de ander? En wat verwacht je een beetje dat de ander dan reageert?

Hahaha sorry voor dit kruisverhoor maar ik begrijp die drang gewoon echt niet :triumph:

Ik heb zin in van die nutteloze gesprekken op WhatsApp maar niemand reageert haha

1 like

Ik zie in die video’s vaak dat mensen dan zo gaan doen:
:smiley: Ik ben zwanger
:snowflake: IK WIST HET
:smiley: ja… hihi
:snowflake: IK WIST HET GEWOON
:smiley: = > :slightly_smiling_face:

En dan denk ik vaak: aarghh feliciteer diegene of zeg ff wat anders iets van oh leukkk, want wat wil je nou horen dan, iemand brengt leuk nieuws en dat is het enige wat je roept

10 likes

Mensen die zeiken dat ik ergens niet naartoe ga.
Hallo het is coronatijd en ik:

• ben hard aan het afstuderen
  • heb geen rijbewijs
  • ben risicogroep en nog geen vaccinatie gehad
  • en kan er niet daar met de fiets komen
  • je mag niet met zo veel mensen samen komen.

Hoe fucking moeilijk is het dan om NEE niet begrijpen.

9 likes

Mijn barstende hoofdpijn en daardoor ook misselijkheid. Sinds deze middag opgekomen en het stopt niet. Heb al pijnstillers genomen, niets wil helpen. Dat beloofd voor vannacht. :pensive:

Dat de kosten voor de stormschade aan het dak veel hoger zijn dan gehoopt. Meh zo’n stomme uitgave. Ik hoop zo dat de verzekering wat uitbetaalt

2 likes

Ja stom is dat. Ik heb vorige week ook een halve plak weg moeten gooien. Super zonde.

Ik probeer m’n Albert Heijn bestelling te plaatsen maar zowat het halve assortiment is ‘tijdelijk uitverkocht’

2 likes

In de winkel waren er ook ontzettend veel lege schappen vanochtend ‘wegens een technische storing’. Super irritant indd, de helft van wat ik nodig had hadden ze niet.

Oooh wat irritant, kan je alsnog naar een andere winkel. Ik hoop dat ik later vandaag of morgen nog wel dingen toe kan voegen

Ja ik ga zo min mogelijk naar de supermarkt (risicogroep) dus ben niet meer naar een andere winkel gegaan, maar zou in jouw geval dan nog even afwachten indd, wellicht is het snel hersteld!

1 like

Ah vandaar dat het hele kaas en beleg schap in mijn AH leeg was. Ik was al boos dat mensen aan het hamsteren waren :sweat_smile::rofl:

Ja precies! Ik zit nu op een kaas rantsoen omdat er er nog maar 1 klein pak kaas was :face_with_symbols_over_mouth:

Ik ben sinds Corona niet meer nuttig in m’n vrije tijd, ga er niet m’n huis uit en leef echt als een kluizenaar.

2 likes

Ik ga zondag voor het Ahold hoofdkantoor koffie drinken! Ik heb een leger broek en een dokters jas zodat ze mij niets kunnen maken!

5 likes

Ik weet niet wat ik erger vind, dat ik al maanden ergens over aan het lijntje word gehouden of dat ik steeds in een nieuwe toezegging blijf trappen.

1 like

Over de paginanummers op het forum? :frowning_face:

2 likes

Dat is al jaren, grapjas.

3 likes

Dat ik nu pas bedenk dat ik morgen een massage wil. De kans dat het nog gaat lukken is minimaal.