Waar erger je je aan? #9

Hahahaha ik zie nu dit moest gelijk aan je denken

https://www.ad.nl/koken-en-eten/albert-heijn-kampt-met-tekort-aan-voorverpakte-kaas~a1a14320/

Ik kan het AD nog even een berichtje sturen voor een slachtoffer reactie :joy: Maar lekker dan!

1 like

Ja ze hebben een mega grote cyberaanval daar. Mijn schoonvader werkt daar

1 like

Oh ik snap het zo goed.

Ik ben jaloers op m’n vriend, want ik heb moet vaak in de avond werken, of wel eens in het weekend, en dan is hij lekker alleen thuis. Maar andersom is hij er al-tijd?! Hopelijk kan ie snel weer avondjes naar vrienden toe.

8 likes

Jaaaaa hoor ik heb nooit chille dingen in die bonus box en nu volgende week wil ik er acht. Maar mag er maar vijf natuurlijk

3 likes

Het enige voordeel van samen zijn met een andere arts is overdwars in bed liggen als hij nachtdienst heeft :heart_eyes:

2 likes

Dat ik via browser kijken en Chromecast met prime hele tijd reclame krijg voor hun eigen shows. Hou.op.

Gardeners world is zo heeerlijk geruststellend haha. Als de wereld in brand staat, is daar altijd nog Monty Don en z’n lieve hond en fijne stem en :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Haha ja dat! Heerlijk!

En ik moet niet klagen, veel voordelen aan een partner die stipt van 8.30-17.30u werkt, hoef bijv. nooit te koken op mijn werkdagen, maar omg ik mis uren alleen in bed liggen!

3 likes

Oh zo herkenbaar dit, ik wil ook altijd met een podcast in slaap vallen. Daarom ga ik vaak veel eerder naar bed zodat ik dat kan doen (hij gaat ook meestal vrij laat dus dat scheelt). Hulde aan de sleeptimer op Spotify ook hiervoor.

1 like

Ik heb precies hetzelfde! Zou er echt niet tegen kunnen als we tegelijk naar bed zouden gaan. Mijn favoriete podcast voor als ik echt moe ben is Nothing much happens ik doe alleen de ademhaling mee in het begin en dan ben ik eigenlijk al weg.

2 likes

Ik wil het niet per se aanraden of stimuleren maar toen mijn vriend corona kreeg hebben we twee weken apart geleefd/geslapen en toen kon ik al mijn eigen series en shows kijken en ook weer asmr voor het slapengaan :smirk:

Ik zeg dit natuurlijk alleen maar op deze manier omdat mijn vriend gelukkig een vrij mild ziekteverloop had en nu ook weer bijna de oude is

2 likes

Ik heb draadloze oortjes en doe er dan één in, ideaal! Ik val zo elke avond in slaap met podcasts.

1 like

Moet in quarantaine maar ik heb echt weinig tot geen boodschappen in huis😏 lees lekkere chippies etc

Raak je dat oortje dan niet kwijt halverwege de nacht? Of dat je wakker wordt omdat je je in je slaap omdraait naar je andere zij en er dan bovenop ligt?

Ik ben gisteravond in slaap gevallen zonder m’n oordopjes in, waardoor ik sinds 5.45 alweer wakker ben omdat de bovenbuurvrouw weer door dr huis loopt te stampen
Ben me meteen aan het ergeren dus kan ook niet meer slapen nu, uhl. Ga vanmiddag maar een dutje doen ofzo

Ik word standaard een paar keer wakker snachts - ook als ik geen podcast luister - en dan doe ik ‘m uit of pak de andere voor m’n andere oor.

1 like

Hoe bedoel je dit? Ik snap je zin niet

Haha sorry dacht dat het over mijn quarantaine ging :joy:.

is het de get sleepy podcast?
ik heb die zo vaak geluisterd, heb de luxe (en de hel van mijn bestaan dat) dat mn man binnen 2 minuten in slaap valt dus dan leg ik mn telefoon op mn kussen op volumestand 1 naast mn oor haha