Mijn buurvrouw heeft chronische bronchitis ofzo elke avond vanaf 9 uur. Dat mens hoest haar longen er echt de hele nacht uit, soms lijkt het tot kotsen aan toe.
Heel erg voor haar uiteraard maar het lijkt inmiddels alsof k al een jaar in het ziekenhuis woon met die walgelijke rochelende proest geluiden IEDERE NACHT
oh man wat kut
misschien een doosje strepsils onder de deur door schuiven?
wat zou ik haar leven veranderen als een strepsil toch de oplossing zou zijn
Er lag al 2 weken een pakketje bij ons van iemand een heel stuk verder in de straat. Dus ik denk, ik ga ām wel even afgeven want misschien hebben ze wel geen briefje gehad oid.
Hij pakt het pakket en smijt de deur weer dicht zonder te bedanken ondankbaar.
Ik ga straks onvrijwillig de Wim Hof-methode uitvoeren want we moeten de cv bijvullen en dat kan pas morgen. Ijskoud douchen, echt kut
Ik wil de mol kijken maar die go play site heeft echt kuren hele tijd. Wil niet opstarten en nu startte hij net 2 sec en nu weer vaststaand beeld. Ugh.
kan je niet ff bij iemand?
Kun je geen washandje gebruiken?
Whaha ja had gekund maar dan had ik alsnog in de auto moeten stappen, dus heb het gedaan en moest steeds naar adem happen Snap wel dat mensen het doen om ff wat te voelen
@Cozycute Is ook koud!
Er is een gast die zet iedere dag zān auto voor ons huis. Prima. Toen werden het er twee. Prima. Toen nog een bus er bij. Ja. Iedere dag. Ook prima. MAAR NIET ALS HIJ PER AUTO EEN HALF UUR ER IN BLIJFT ZITTEN MET EEN BASS DIE IK HIER VOEL OP DE BANK
Maar dan kan je misschien water koken en dat bij het koude water in de wasbak doen. Ik zou mezelf in elk geval liever aan de wasbak wassen dan onder een ijskoude douche gaan staan
We hebben een nieuwe āiemand feliciteren via insta stories, jarige repost ze allemaalā, geboortekaartje showen en babymoeder die ze repost š„²
Was het een⦠gele trui?
Ja dit vond ik ook irritant
Had een discussie met mijn moeder over kiemgroenten (heel spannend) en die bakjes van de Ap maar kon mijn punt niet onderbouwen
Dat alle kleding die in mainstream mode unisex genoemd wordt, gewoon mannenkleding is.
Ik denk dat ongeveer 10% van de t-shirts in de damescategorie op Zalando voor mannen zijn. Echt mega irritant om mezelf door te moeten worstelen want ik kan met zekerheid zeggen dat een mannenshirt me niet past (ik zou in de schouders een XS nodig hebben en een XL rond de heupen).
Waarom⦠typen alle boomers⦠toch altijd zoā¦
Inderdaad, super irri! Of moet ik typen: inderdaad⦠super irriā¦
Soms werkt het natmaken met een biotext sopje heel goed om het daarna met een plamuur mes af te schaven.
Ik leef met je mee trouwens, als alles goed gaat mag ik eind mei ook aan de slag.