Het zien van een Moederhart-poster achter een raam. Stond er ook nog heel groot op het raam geschreven: ‘Hier woont de liefde’ of zoiets
NEE haha niet ook de knipoog nog
En @Philo ik heb heel heet water gebruikt met een sopje, maar blijft een rotklus. Daarbij zijn de muren echt superhoog dus dan ben je zolang bezig! Morgen nog een klein stukje en dan maandag sausen.
Ik heb sleepphones gekocht. Soort hoofdband met hele dunne speakers erin. Kan ik luisteren zonder dat iemand er last van heeft.
Heb je gaatjes gemaakt in het oude behang? Ik ben afgelopen jaar verhuisd en ze hadden drie behanglagen over elkaar geplakt. Echt een drama. Met zo’n prikroller gaatjes in gemaakt zodat het doordrenkt raakt (anders wordt alleen de buitenkant nat) en dat hielp goed. En stoomapparaat als laatste redmiddel. Onze energie was op
volwassen mannen die whoop whoop gebruiken volwassen vrouwen ook trouwens
Oeh thanks voor de tip! Hier ook meerdere lagen over elkaar
Iemand op insta die het continue heeft over de law of attraction en hierdoor van alles kan doen. Nee je hebt geld van je ouders, daardoor kun je meer doen dan iemand die er gewoon voor moet werken.
Wij hadden bij Praxis geloof ik zoiets gehuurd, maar toen waren die winkels nog open. Weet niet of dat nu mogelijk is
(Is niet duur iig!)
Wow thanks man, het hele armoedeprobleem in 1 klap opgelost! Succes.
Gewoon een bijbaantje
O ja lekker positief blijven in dit gave land natuurlijk, sorry
We hebben alleen maar chips in huis en ik moet chocola hebben Wat een armoe. Ik bedoel minderrijkdom.
Misschien gaat ie wel heel jong dood ofzo of heeft/krijgt ie verder een kutleven! Scheelt weer
Laten we het hopen
Na nieuwe een dubbele punt en het helpt om de zin te begrijpen.
Beetje snel neer gekalkt idd, snap je hem nu?
Kinderschoenen besteld bij een bekende webshop. Iets misgegaan met de bestelling en daarna waren de schoentjes niet meer op voorraad. Ik kon kiezen tussen een refund of ander product. Gekozen voor refund en nog steeds niet ontvangen na 2,5 week. Net een herinnering gestuurd
Bij ons bleef er na het behang afhalen (3 lagen en ook nog geschilderd) nog redelijk wat zitten aan de muren, van die kleine papier achtige velletjes. Ik had geen zin meer om dat met een steker allemaal los te halen, dus ik heb toen de hele muur even geschuurd zodat het glad voelde aan mijn hand. Daarna geschilderd en het resultaat is echt super strak geworden, dus dat kan ik je ook nog aanraden!
ugh wat een hel