Ik vind het altijd zo bijzonder dat nederlanders als super gierig gezien worden, terwijl als je op vintend zit, die fransen echt 100x zo erg zijn. Echt op iets 4 euro willen zij nog afdingen
Uwlch ja!! De restafvalbak is bij ons altijd best zwaar door nespresso cupjes en élke keer trek ik die zak kapot. Misschien twee over elkaar doen ofzo⦠
Een gezinslid van mij is helemaal anti corona en anti vaccin. Ik krijg elke week wel filmpjes, nieuwsartikelen toegestuurd enz. Ik sta ook niet als eerste in de rij voor een vaccin, maar dit gaat wel ver⦠professoren die zogenaamd beweren dat iedereen die dat vaccin neemt binnen 5-10 jaar gaat sterven. En dat staat dan op de meest onbetrouwbare site, zonder bronnen, zonder bewijs (duh).
Zou met een vriendin aan het begin van de middag afspreken, appt ze net dat ze pas om 4 uur kan. Ugh nou zit ik dus de hele tijd te wachten en heb ik helemaal geen zin meer
Mijn bazin heeft er eentje in onze winkel achter het raam gehangen. Is nu mān ex-bazin, samen met twee collegaās onze spullen gepakt en gegaan die dag 
Dat mān personal trainer al een week niet reageert op appjes of ze deze week nog plek heeft. Zeg dan gewoon dat je veel te veel klanten hebt aangenomen en geen plek meer heb want dan kan ik op zoek naar iets anders.
Huh, wat zeggen ze dan?
Ja i know maar wij hebben neppe
Ik moet nog ongeveer 30 uur aan afleveringen van mijn serie kijken en hij verdwijnt over 12 dagen van Amazon prime 
Nou what the fuck, waarom zetten ze dat vreten dan op tafel???
Mijn lap haar. Het werd in juli voor het laatst geknipt en toen vond ik het nog te zwaar (niet zo zeer te lang maar gewoon zo plat en bewegingsloos). Zo lang en plat is het sinds mijn 15e niet meer geweest.
GRRRR ze zijn mān frietsaus vergeten bij mān friet vd mac
ben witheet
En normaal bestel ik via Uber en daarin kun je dat makkelijk aangeven maar nee Thuisbezorgd heeft graag ontevreden klanten. Dus nu eet ik macfriet met mayo :S
Aaaah, welke serie?
Ik had een tijd geleden super lekkere honing van een imker besteld. Vandaag wilde ik een nieuwe bestelling plaatsen, maar de webshop is gesloten want āzondag is de dag van de heerā en als ik geen bijbel heb, kan ik op een link klikken om meer over god te leren. Nee bedankt.
Pretty little liars haha, heb het jaren terug al eens gezien en vind het vooral lekker hersenloos kijken, dus niet echt een ramp, maarja, nu wil ik het ook wel helemaal afzien weer haha!
Ik heb mijn scheerwondje weer open geschoren
Ahh ja een Franse verkoper noemde mij laatst ook een ātres symphatique vintie serieuseā en ik was zo blij haha. Echt love Vinted.
Ik zit in een fb groep over bepaalde producten/adviezen wat best wel mijn vakgebied is. Regelmatig worden er dingen gezegd waarvan ik denk twijfelachtig maar goed, er komen ook hele interessante nieuwe dingen voorbij waardoor ik erin blijf.
Ik probeer zo min mogelijk te reageren, want hun leven, maar op een bepaald onderwerp ben ik nogal fel/gepassioneerd. Heb een tijd terug best wat tijd besteed om een statement te weerleggen, maar dit is gewoon niet doorgekomen. Want ik zie nu weer hetzelfde voorbij komen, echt