Waar erger je je aan? #9

Oooo shit ik was ook net begonnen aan een rewatch :weary:hopelijk komt het weer terug op netflix

Is dat apparaatje waar de Huismuts het laatst over had een idee? In haar stories
Apparaat voor ih stopcontact.

Geen idee of het werkt

1 like

Ik heb die en werkt voor geen meter. Eerste paar dagen voelde ik mij zelf raar/beroerd er door :sweat_smile: en ik zie af en toe nog steeds een muis :face_with_symbols_over_mouth:

Oh echt?
Ik kwam er eentje tegen die steeds afwisselend geluid maakt

Klonk ook te mooi om waar te zijn!
Wat vervelend dat je er zelf ook last van had

3 likes

Ja het stopte gelukkig na een paar dagen dat nare gevoel was een soort van duizelig of zo haha heel raar

Ik begrijp je verontwaardiging wel, maar alleen een kleding maat zegt nog niet zoveel te toch? ik bedoel iemand met maat 36 van 180 cm. lang is anders met diezelfde maat 36 van 150 cm lang.

ja ben ik met je eens hoor

Heb ik besteld. Hopelijk werkt het hier wel, reviews waren wisselend maar overwegend goed

2 likes

Kunnen we nu eens KAPPEN met die sneeuw :angry: :rage:

5 likes

de rest van deze week wordt het zonnig :relaxed:

1 like

Ik las dit echt op een hele andere manier en ik vroeg me al af waar dit heen ging.

7 likes

Mijn vriend ging broodjes halen voor het ontbijt… komt ie terug met een enorme zak eten en nu gaat ie een compleet engels ontbijt maken voor hem zelf. Er staan 4 pannen op het vuur, oven staat aan de en de broodrooster spuugt brood uit. Er gaan ook nog sinaasappels geperst worden

En ik heb net de keuken opgeruimd :japanese_ogre:

5 likes

Mijn school (avondopleiding): ā€œHet eindwerk mag 10, max. 15 bladzijden tekst bedragen, met foto’s max. 20 bladzijdenā€.
Al mijn boomer-klasgenoten: hierbij mijn eindwerk van 30 bladzijden, met nog eens 4 bladzijden foto’s erbij. Twee maand voor de deadline.

3 likes

de 6eu verzendkosten van de body shop UGHHH
ik wil gewoon die gembershampoo proberen ipv super agressieve head en shoulders, voor die 6eu kan ik nog een extra fles shampoo kopen zelfs
wat ik ook zou doen als ik zou weten of wat is of niet

Het werkt!!! Heerlijke shampoo

2 likes

Die gembershampoo is wel echt fantastisch! Heeft echt m’n hoofdhuid gered!

2 likes

Heb je geen winkel in de buurt waar je click & collect kan doen? Vind het ook echt een fijne shampoo!

1 like

We maken allemaal te weinig mee in ons eigen leven

1 like

Dat een Nederlandse webshop €8,40 aan verzendkosten rekent voor een klein zakje taro poeder om bubble tea mee te maken :neutral_face:

@lisaanna @Peony
verdomme jongens nu maken jullie het me wel lastig haha
de stad waar ik naast woon daar is vorig jaar de body shop blijkbaar weggegaan
maar er komt een vriendin langs van de week die wil hem misschien oppikken voor me in haar stad

tevens de tweede ergernis:
als je click en collect doet betaal je alsnog die 6eu???
als ik bel om het apart te leggen dan niet

1 like