Waar erger je je aan? #9

Dat ik op LinkedIn al 6 jobalerts gehad heb voor dezelfde vacature. En daar heb ik dus ook al gesolliciteerd. Echt chill LinkedIn, ik zie het wel

Godgodgod wat rijden er toch trieste figuren op de weg. Zojuist getuige geweest van een bijna-ongeluk, waarbij iemand keihard aan kwam rijden en op de rem moest voor een auto die van baan verwisselde. Vervolgens ging de (veel te) hard rijdende auto gebaren maken naar de voorste auto, keihard bumperkleven en van links naar rechts rijden om aandacht te trekken. Zo triest en zo gevaarlijk voor iedereen. Ben snel naar de meest rechter baan gereden. @ het meisje in de rode Clio: hope you’re okay!!!

4 likes

De ongeïnspireerde muziek van dit moment. In de top 40 staan nu o.a. een remake van 9pm/ATB en een van No Diggity. En de alarmschijf op Q is van freaking Boney M :o_o: :o_o: En het zijn geeneens slim gesamplede versies, maar gewoon het originele nummer met een net wat andere bas eronder ofzo

9 likes

Weet je dat laatste zeker? Want ik keek gisteren nog voor een bestelling en als ik het wou ophalen in de winkel is dat gratis. En vanaf 30 euro wordt het gratis thuisbezorgd

1 like

Mijn moeder kan echt zo langdradig zijn aan de telefoon. Wil ze vertellen dat ze met m’n vader een paar dagen weg heeft geboekt en dan gaat het zo van ja we gaan woensdag t/m zondag… of zondag t/m woensdag… of nee toch andersom… en dan ondertussen roept ze m’n vader wanneer ze nou gaan en dan denk ik echt oké boeiend wanneer je precies gaat, ga gewoon door met het verhaal :joy:

13 likes

Oh ja ik had inderdaad verkeerd gekeken, vond het al zo’n gek verhaal

Had ze maar in dr spiegels moeten kijken, of zitten die niet in clio’s

3 likes

Aan familiegezeur wat nooit stopt.
Aan dat mijn hoest niet ophoudt en ik in isolatie moet blijven.
Aan dat ik langzaam in pudding verander van dat ziek zijn.

1 like

Oh God, Karl was jij het in de blauwe Ford?:rofl:

2 likes

Ik heb een hele dag tijd maar mijn eindwerk vlot maar niet, last van een writer’s block. Ik was van plan om mezelf vanavond te belonen met Netflix en dan lekker op tijd naar bed want ik moet morgen vroeg op. En nu gaat het opeens als een trein echt whyyyy

Hahahah nee dat niet maar ik herken me wel in de ford bestuurder. Al had ik het persoonlijk opgelost met ruitenwisser vloeistof

3 likes

Wat shit zeg! Zo’n hoest is ook supervermoeiend, beterschap!

1 like

Ik kijk 's ochtends in de spiegel: nou ziet er prima uit. Ik kijk naar mijzelf tijdens mijn Teams meeting en zie er uit alsof ik 80 ben en 2 maanden niet heb geslapen. Wtf?

12 likes

Havermoutpannenkoekjes. Het is echt net alsof ik een gebakken ei met klontjes en jam er op zit te eten. Wat is hier precies lekker aan?

8 likes

Zelfde met banaanpannenkoeken :nauseated_face:
Grootste leugen ooit

10 likes

Banaanomelet is dat gewoon :cry:

5 likes

Is dat dat recept van Rutger? Volgens mij heeft dat iig dezelfde ingrediënten. Dat vind ik iig wel beter, heeft een heel andere structuur dan zo’n ‘pannenkoek’.

2 likes

Het ei. Zonder de andere ingrediënten vind ik het erg lekker

7 likes

Ik vind dat zelf wel anders dan die pannenkoekjes

3 likes

Er is een stroomstoring en het wordt steeds kouder :weary:
Zat net zo lekker funda huisjes te kijken