Waar erger je je aan? #9

ik heb sinds vorige week maandag avocado’s in huis en ze zijn nog steeds zo hard als steen?! :triumph: De life hack van even in de oven doen werkt ook niet.

Ik ging in de keuken aan de slag om een plantje dat er nogal verwelkt uitzat een beetje op te fleuren (takjes uit elkaar halen en dode blaadjes eraf trekken enzo), komt mijn man in de keuken allemaal staan rommelen. Eindstand is dat ik nu op de bank zit te wachten tot hij uit gerommeld is en ik in alle rust weer verder kan met m’n plantje :roll_eyes:

1 like

MoEdErHaRtEN

20 likes

Aan mezelf. Dat ik alle paashazen op zit te vreten van mijn kinderen omdat ik weet dat we het in huis hebben. De opa’s en oma, tantes enz geven altijd zoooveel met Pasen en ik ben altijd de lul en 5 kilo rijker. Waarom kan ik er niet gewoon van afblijven?

5 likes

Zo herkenbaar. Ik probeer ook nooit naar mezelf te kijken tijdens de meeting :sweat_smile:

2 likes

In de koelkast schijnt ook te helpen

Ik ben mijn ereader al bijna een maand (in huis, want lockdown!) kwijt. Ik ging ervan uit dat’ie vanzelf wel weer tevoorschijn komen, maar blijkbaar moet ik ernaar op zoek. Echt vervelend, ik ben het zat om fysieke boeken vast te houden in bed. :rage:

Die zijn juist nog harder, echt irritant.

2 likes

Naast bananen leggen.

Liggen ze ook al :cry: Die avocado’s haten mij.

Soms zijn ze gewoon al bruin/verrot maar wel nog hard :sob:
Ik vrees dat dat nu zo gaat zijn

1 like

Ik zie er op mijn Zoom calls veel beter uit dan in real life😂 Leve de slechte camera in de laptop!

3 likes

Life hack!!

Op zoom kan je ook ‘appearance’ verbeteren, echt chill hoef ik geen make-up op om m’n extreem donkere kringen te verbergen

4 likes

:sparkles: Naast bananen leggen :sparkles:

Ik denk dat hij tussen je matras en bedombouw zit of tussen je bed en de muur

1 like

Mijn nek zit weer ondraaglijk vast, ik kan wel janken. Helemaal als ik het aanraak. Wat ergens ook lekker is, maar ik weet niet of het goed is. Zo veel pijn.
Waarom houd ik mijn lijf niet in goede conditie maar ga ik altijd te laat yoga en rek en strek filmpjes zoeken enzo. Heb voor de derde keer in mijn leven yoga gedaan omdat ik een blessure heb, maar denk dat ik er juist daarvoor mee had moeten beginnen. Zo’n onflexibel lijf joh.

2 likes

Ohhhh wat een herkenbare ergernis! Niet mijn moeder, maar een kennis. Omg come nou to the point ja :triumph:

1 like

https://www.managementsupport.nl/persoonlijke-ontwikkeling/blog/2021/04/het-is-niet-makkelijk-als-man-in-een-door-vrouwen-gedomineerd-beroep-10119549

Echt een hele irritante titel dit
(“Het is niet makkelijk als man in een door vrouwen gedomineerd beroep”)

1 like

Dat mensen denken dat terrasjes in het Engels ‘terraces’ is. Maar ook wel aandoenlijk eigenlijk.

4 likes