Waar erger je je aan? #9

Mijn man werkt in de bouw en die zegt ook dat vrouwelijke collega’s niet weggaan/wegblijven omdat het werk te zwaar is, maar dat dat is omdat de collega’s te seksistisch zijn.

Hij heeft nu trouwens een collega van 60 (vrouw) op dit project en zij maakt steeds de bouwkeet gezellig met bloemetjes op tafel enzo.

25 likes

Ik had op facebook in onze dorpgroep een bericht gezet of iemand een leuke b&b kende. Reageert iemand met een linkje van het vakantiepark. Zespersoonschalets a 400 euro voor een week. En ik kan me daar dan zooo aan ergeren hé. Slaat nergens op hoor maar ik wilde het gewoon ff kwijt.

3 likes

Ik wil een weekendje met zn 2en… en daarnaast ken ik dat vakantiepark natuurlijk want ik ben daar opgegroeid. Ik denk als iemand vraagt om een b&b dan reageer je toch niet met een vacansoleil park? Maar zoals ik ook al zei mijn ergernis slaat nergens op

1 like

Helaas is dat vaker in omgevingen waar vooral mannen werken.
Ik heb gemerkt dat je er wel echt tegen moet kunnen. Vaak moet je als vrouw echt dat respect krijgen/verdienen eer ze je echt serieus nemen.

de slecht vertaalde tekst in die Nederlandse cover van Driver’s license :mad:

2 likes

van MEAU? Ik vond het echt mooi haha

Vind haar sowieso goed

Heb deels een baan waar je ook meer mannen in verwacht zeg maar en ik zie aan de klanten (altijd de mannen) dat ze heel denigrerend doen. Ik word er ook gek van, als ik dan technische termen er in gooi dan zeggen ze vaak zo zo jij bent goed op de hoogte
Ja dus? Ik wil die klanten liefste cancelen bah

ja. Ik vond haar best prima zingen maar die tekst raakte kant nog wal?
Ik heb mijn rijbewijs gehaald, zo was het altijd onze droom
Je bent wss bij dat meisje dat mij onzeker had gemaakt
Ik weet dat niets perfect was maar het gevoel was het grootst voor jou
ik kan nog niet beseffen hoe dat jij nog niet…
Blijkbaar meende jij niks van wat jij had gezworen gebruikt(?)

Dit zijn imo rare zinsconstructies die je nooit zo zou zeggen of die iets anders uitdrukken dan bedoeld wordt. Volgens mij zijn er echt wel correctere alternatieven te bedenken die ook in de melodie passen.

3 likes

Ja moet zeggen dat ik niet heel erg op de tekst heb gelet, maar dit klinkt wel gek ja. Maar het originele nummer vind ik dan ook gewoon kut :stuck_out_tongue:

1 like

Niet werkende hooikoorts pillen en de stress die dat meteen oplevert. En word gek van m’n kriebelhoofd

1 like

Pff ja ik heb vandaag ook meer last van mijn hooikoorts, vooral jeuk aan mijn neus en hoofdhuid

1 like

Ik heb toch maar weer een afspraak, want heb officieel geen hooikoorts maar wel al jaren klachten (bij testen lang geleden kwam er niks uit). Maar dan weet ik iig zeker dat 't geen corona is en dat is makkelijker met de huisarts bellen

Dat als ik mijn vriend app om te vragen hoe laat hij thuis is, het zo gaat: 18:45! Appt die om 19:00(!!) 19:30. Mijn god zeg, zeg dan dat je het niet weet :angry:

2 likes

Huh wtf ik heb een was gedraaid vanochtend en besef nu pas dat ik die nooit uit de wasmachine heb gehaald. Hahahha en ik was vandaag vrij en heb alleen thuis rondgehangen. Damn waar ben ik met mijn hoofd.

3 likes

Ouders die hun kind van 8 volledig willen laten meedoen met de ramadan zonder dat met mij te overleggen.

2 likes

Ik heb twee wassen gedraaid met een pyjamatop er nog in. Blijkbaar helemaal vergeten dat ik die erin had gegooid en vervolgens kwam hij opeens mee met de delicate trui die ik op een handwasje had gezet. Ook compleet verbaasd :joy:. Blijkbaar functioneren sommige breinen beter als het druk is ofzo haha.

3 likes

Waarom zou dat met jou overlegd moeten worden?

2 likes

Als leerkracht is dat wel handig om te weten.

1 like

Ik maakte niet uit het bericht op dat de relatie met het kind om een leerkracht kind relatie is.

Maar overleggen vind ik persoonlijk zwaar. Mededelen begrijp ik wel.

3 likes

Dat een collega aan de andere kant van de wereld me maar niet belt en iedere keer zegt “paar minuten nog!”. Dat was een half uur geleden :cry:

Ik wil onder een dekentje op de bank chips eten schiet op

2 likes