Dat mijn moeder maar blijft appen. Echt jeetje read the room mama karl en laat me gewoon in alle rust greys anatomy kijken in bed
Nou ja, ik bedoelde het ook meer als erin meegenomen worden. Ik kwam er nu achter doordat ik het kind vroeg of ze ook ging eten. Toen zei ze ‘ik heb niets’ en gaf ik aan dat ze dan ook schoolfruit kon pakken. Toen moest ze huilen, omdat ze zichzelf niet goed uit kon drukken maar ze het wel graag uit wilde leggen. We kwamen er wel uit natuurlijk, maar het was zoveel makkelijker geweest als er gewoon even over was gecommuniceerd. Ook maak ik mij zorgen om haar ontwikkeling als ze niet drinkt, eet en niet voldoende slaapt en dat had ik graag op voorhand besproken, ook al zijn het natuurlijk de ouders die uiteindelijk beslissen.
Nieuwe buren, en blijkbaar is meneer een drummer… Na 22u horen we het nog weergalmen van muziek en drums Ik wil gewoon slapen want moet elke dag vroeg op
Dat als ik een dag te weinig heb gedronken ik het meteen aan mijn blaas voel. Als ik thuis werk gaat drinken best goed, maar als ik naar werk moet denk ik er gewoon niet aan.
Dat ik al de hele week niet kan slapen, moet gewoon janken van frustratie bijna. Geef me gewoon slaap
Even een hartje voor de steun en omdat ik weet hoe kut het is. Hopelijk slaap je snel weer wat beter
Je mag 20 ekkies van mij lenen! Of iets meer als dat fijner is. Komt wel weer terug
De belastingdienst . Ik heb in september vorig jaar al mijn gegevens aangepast om aan te geven dat ik vanaf januari geen recht meer heb op zorgtoeslag. Januari t/m maart toch elke maand gestort gekregen. Tig keer gebeld en elke keer was het “oh ja vervelend. Hm ja heeft u idd geen recht op. We passen het aan.” En nu dan een brief sturen dat ik onterecht zorgtoeslag ontvang (goh!!!) en of ik zo snel mogelijk 300+ euro kan terugbetalen. Ja kan ik want had het geld al apart gezet. Maar jeeeemig krijg je shit op orde belastingdienst!!
Echt fuck de belastingdienst. Heb ook altijd gedoe met ze. Ze blijven steeds maar geld geven terwijl ik dat niet wil en daarna lekker terugbetalen.
Mijn broer vraagt of hij mijn camera mag lenen voor zijn onderzoek. We hebben geen goede band, maar ik help hem graag dus ik vraag voor welke periode (zodat ik zelf kan plannen wanneer ik hem zelf gebruik). Eerst zegt hij: ‘mijn onderzoek loopt twee maand’. Dan zegt hij: ‘ik heb de camera zelf eigenlijk maar 2 dagen nodig.’ Ik vraag wanneer hij erom komt en wanneer hij hem terugbrengt. Vraagt hij geïrriteerd waarom ik de exacte datum wil weten.
De vorige keer dat hij m’n camera leende vroeg ik om geen foto’s te wissen van mijn geheugenkaart. Toen heeft hij, puur om me te pesten, wel foto’s gewist van mijn geheugenkaart (hij had wel een back-up gemaakt maar wou me gewoon irriteren). Ik vrees dat het voor altijd een kutkind blijft.
Ik moet over drie dagen ongesteld worden. En net had ik een kwartier lang hevige menstruatie kramp. En nu is er niks aan de hand. Geen bloed, geen niks.
Baarmoeders
Ohh ik heb ook toen ik net op kamers ging zoveel gedoe gehad. Ik had recht op huurtoeslag in mijn complex, maar er was net een omnummering geweest waardoor er van alles fout stond in systemen (ze hadden de kamers ipv losse nummers 2, 4 ,6 etc omgenummerd naar 2a, 2b, 2c zegmaar). Hierdoor leek het alsof we ineens met allemaal mensen een huishouden waren voor de belastingdienst en kon ik geen huurtoeslag ontvangen. Is daarna rechtgezet, en toen kreeg ik een paar maanden later alsnog allemaal aanmaningen dat ik het onterecht ontvangen had en dat ik ineens €1000+ moest teruggeven. 18jarige ik in de stress, en bellen hielp ook allemaal niet, en ondertussen maar brieven blijven ontvangen. Gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen maar manmanman, wat een ellende was dat zeg
Alleen al hierom zou ik hem niet meer te leen geven.
Dit had ik ook laatst bij Topshop. Ook bij een Flared. Misschien hebben we dezelfde gekocht. Echt balen, van de Joni verschillende maten ook altijd. Jaimie is beter.
Mezelf, net een afspraak verplaatst want heb het ‘zo druk’ terwijl ik gewoon last van mezelf heb en mij nergens tot kan zetten. Bah.
Sorry maar ik vind dat je behoorlijk aangebrand reageert op @kali terwijl ze zelf even haar probleem als ergernis hier neer zet. Je mag dus nooit geld issues hebben wanneer je een spaarrekening hebt dat is toch vreemd
Oooh dat is ook echt een bedrag waar ik gelijk dikke paniek van zou krijgen. Echt kutgedoe altijd. Leuker kunnen ze het idd niet maken. Maar ook zeker niet makkelijker!
Heb exact hetzelfde gehad laatst, echt mega irritant inderdaad.