Waar erger je je aan? #9

Grrrrrrr mijn baas belde net dat ik morgen op kantoor nodig ben omdat iemand afwezig is in verband met een cursus. Ik heb natuurlijk ja gezegd maar ik had stiekem bedacht om tussen de meetings door een beetje schoon te maken thuis.

waarom doet haar pijn. Wat een onnodig onderdeel van het menselijk lichaam. ik wil gewoon een staart in kunnen voor meer dan 2u zonder dat ik daarna opiaten moet nemen alleen maar om de pijn van mijn neerstortende haar te kunnen verdragen

19 likes

Hahaha echt hoor. Jamie is ook mijn lievelingsbroek, ik heb flared en skinny. Paar jaar terug hadden ze ze vernieuwd. De lichtste in mijn maat zijn mega groot, de donkereblauwe oke, en de zwarte STRAK. Niet uit te lopen :sweat_smile:

Ik wil heel graag ff iets hard uit m’n keel hoesten, maar lukt niet door spierpijn. Dus nu zijn 't steeds van die net niet kuchjes waar ik niets mee op schiet

En krijg 't nu benauwdig door de spierpijn, fijn joh sporten

(vanochtend al coronatest gedaan)

1 like

Dit zag ik net op de website van een familiebedrijf:

Nu al medelijden met dit kind

35 likes

:face_vomiting:

2 likes

Ik vind het heel suf als mensen heel veel stories plaatsen op instagram. En veel vind in wanneer er dagelijks gewoon allemaal puntjes staan. Ik heb daar gewoon de concentratieboog niet voor dus ik swipe dan altijd weg, maar ik begrijp ook nooit zo goed dat mensen zoveel te delen hebben in stories? :sweat_smile:

Heb het ook bij accounts die ik normaal wel interessant vind dus wil ze dan ook niet zomaar ontvolgen, maar er komen dan zoveel andere dingen voorbij die me echt niet boeien.

Oke eerste wereldprobleem dit haha

13 likes

Ik weet dat sommige influencers dit doen om altijd aan het begin van de stories te staan, mega irritant

1 like

Een vriendin van mij zit mijn ex te koppelen aan anderen meisjes. Ik ben echt een kutwijf maar ik vind het zo zo zo irritant.

3 likes

Herkenbaar. Dit had ik gisteren. :sob: stay strong!

1 like

Waarom ook een foto met stront onder zn laars??

4 likes

Nou ik weet niet waarom jij een kutwijf zou zijn, dit lijkt me ook echt niet chill. Ja hij is je ex en hij mag doen wat hij wil maar dat wil niet zeggen dat nota bene een vriendin van jou daar ook maar actief in moet gaan lopen bijdragen.

18 likes

@Jetlag ja mee eens. Ik vind die vriendin eerder kut, waarom doet ze dit??

2 likes

Mezelf want heb zo’n vakblad en daar staat nu een oud studiegenoot en die is kei succesvol en dan voel ik me stom. Terwijl ik niet eens wilde promoveren dus waarom doe ik moeilijk.
Ga wel weer wijn drinken, ken ik ook zo in promoveren

12 likes

Ja hallo wil je lekker eten of wil je instaperfect zijn? :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:

1 like

Goeie focaccia is niet afhankelijk van de toppings 🤷

2 likes

Je kan ook gewoon alleen stories muten in plaats van het hele account te ontvolgen. Of bedoelde je dat al met ontvolgen. Ik heb denk ik 75% gemute op stories.

1 like

Ohhh hoe doe je dit??

1 like

Mijn werk en dat er te weinig plek is op kantoor :face_with_symbols_over_mouth:

Doe ik lekker wel.

50 likes