Ik vind al deze dingen cool, maar ik vind jouwe er wel smakelijker uit zien dan die ander zonder die mega takken rozemarijn.
Mn favo recept!
En de honing vervang je voor agave, denk ik?
Klopt!
Aan een vriendin van mij die alleen vraagt hoe het gaat zodat ze haar verhaal kwijt kan. Vraag het dan ook niet als het je geen kut interesseert hoe het met mij gaat.
Ik dacht net toen ze appte ik ga het testen of ze het echt leest. Dus ik had gereageerd in ong 5 zinnen;
Gaat goed! Druk bezig met dit, helaas wel mijn hand gebroken, en ik heb dit nog op de planning staan.
Krijg ik terug: ok fijn! Haha ja heel fijn een gebroken hand (heb ik niet maar je leest het dus niet)
En nu is ze al 10 minuten haar leven aan het beschrijven in 100 losse appjes dus ik heb heel kinderachtig de app op stil gezet. Ik reageer over 3 dagen of zo wel.
Erg naar dit⊠Is het niet beter om zoân âvriendinâ dan toch uit je leven te deleten? Het is toch direct je eerste vraag als vriendin: omg hoe is het gebeurd? Gaat het? Etc.
Ik ken haar al ruim 20 jaar dus het is niet een vriendschap die ik dan heel makkelijk kan/wil weg gooien. Het is sowieso de laatste 2-3 jaar een wat meer oppervlakkige vriendschap geworden, wat prima is want als ik haar zie is het altijd gezellig en ik heb genoeg vriendinnen waarmee ik wel diepgang heb.
Maar dit via de app is nu de 6e keer en ik vind het gewoon aso. Dus ik ga er nog wel wat van zeggen maar dan wel ff als mijn emotie er over is gaan liggen
Ja daarom had ik net ook die âtestâ gedaan. Het was mij al eerder opgevallen maar toen dacht ik nog het zal vast niet. Een tijd terug was ik nr 1 voor een woning en had ik een kijk datum gekregen dus dat had ik enthousiast op haar vraag terug geappt en daar kwam ook 0,0 reactie op. Pas nadat ik het 2x had herhaald door haar verhaal heen Dus nu dat ze appte dacht ik ok je wilt vast een verhaal droppen wat je kwijt wilt dus dan ga ik je maar testen haha
Omg wat een naar mens
Terug reageren met "Ok fijn! "
Wat apart dat ze daar helemaal geen reactie op geeft! Ook niet leuk zeg, dan is het echt eenrichtingsverkeer. Als jullie elkaar in het echt zien, is ze dan wel geĂŻnteresseerd of vertelt ze dan ook vooral haar eigen verhaal?
Oh dat is een goede reactie idd!
@Circe dan is het helaas ook grotendeels 1 richtingsverkeer. Alleen dan is het minder erg omdat het eigenlijk altijd in groepsverband is dus na een paar minuten kan ik met iemand anders in gesprek gaan of het gesprek zo sturen dat het een wat meer algemener/luchtiger gesprek wordt.
Een sleutel van het huis is zo scherp. Tweede keer dat ik me eraan snij omdat ik hem niet goed uit de deur kreeg.
De spleet tussen mijn voortanden is bijna dichtgegroeid en hoewel ik me er al jaren op aan het voorbereiden ben, vind ik het écht niet leuk. Als kind wilde ik er graag een beugel voor (eerlijk, ook omdat ik beugels cool vond), maar vervolgens ben ik eraan gewend geraakt en vind ik het typerend en grappig in mijn gezicht, één van mijn leukste fysieke eigenschappen en voelt het ook heel onwennig om zo weinig ruimte tussen mijn voortanden te hebben.
Dat de kaasstoring bij de AH zo lang duurt! Ik wil mijn parmezaanse kaas.
Ahh ja dit heb ik ook! Ik heb echt altijd een spleetje tussen mijn voortanden gehad, maar na het trekken van mijn verstandskiezen lijkt dat dichtgegroeid te zijn. Mis het spleetje echt, het hoorde zo bij mij.
Vermoeiend zeg zoân type! Snap dat het dan minder erg is omdat je meer in groepsverband afspreekt. De reactie van @ellegirltalk vind ik ook wel een goede, gewoon âok fijn!â terugsturen haha.
Wat ben jij altijd ontzettend lief, echt een warme toevoeging op het forum! Ik wil natuurlijk niet zeuren over het feit dat mijn tanden recht zijn, want ik besef dat het een geluk is, maar zoals @Max zegt wordt het een soort van identiteitsdingetje! Warrig zwart haar en een spleet tussen mân voortanden is wel echt de manier waarop ik mezelf altijd heb getekend, het is raar om dat spleetje kwijt te raken!
Haha ja ik ga dat denk ik gewoon terug sturen. Ik heb net even gekeken en het is een hele monoloog over iets van haar werk. Dus ik reageer er morgen of overmorgen ok fijn! op
Ja en ze is echt geen naar persoon hoor want als ik haar nu huilend zou op bellen dan zou ze gelijk naar mij toe komen. Maar op de een of andere manier leeft ze daarnaast nog al in haar eigen wereld
Totaal wat anders, maar heb je de woning aangenomen??