Waar erger je je aan? #9

Voice messages op Q. Lekker nummertjuhhhhhhh
:nauseated_face:

9 likes

Nee :sob: het was echt vreselijk onderhouden en al die kosten zouden voor mij komen. Woningbouw had alleen de keuken en badkamer vervangen. Alles moest opnieuw worden gestuct, zaten overal gaten, schimmelplekken etc. Dat vond ik echt te veel geld voor een huurwoning. Vooral vanwege de schimmel want dat krijg je niet zomaar uit muren en vloeren.

1 like

Oooh ja toen we nog op kantoor werkten en de radio de hele dag aan hadden vonden mijn collega’s en ik dat ook altijd zoooo cringe vooral die mensen die gingen zingen ofzo whaha

1 like

Oh jeez dat klinkt echt vreselijk. Zo raar dat de woningbouw dat soort basisdingen niet even fixt:/

1 like

Mn moeder die doet alsof ik niks lust en dat het daarom heel moeilijk is om avond eten te bedenken. Nou sorry dat ik niet van tattaliaans hou en je tattaziatische eten niks vind. Zullen we goed mexicaans of mediteraans eten eten? nee? oh Ik dacht dat het zo moeilijk was :roll_eyes:

( disclaimer ik kook en bedenk zelf vaak genoeg wat. voordat ik daar weer klachten over krijg)

9 likes

Godver ik ben netjes in de rij gaan staan voor de servicebalie maar dat hoeft dus helemaal niet :rage: schiet op we moeten door

1 like

:joy:

6 likes

in het tattaziatisch vaak wel ja. In het tattaliaans is het gewoon pasta met boursin spekjes en champignons
 NEIN DANKE

3 likes

Ja vond ik ook heel vreemd! Ik had er nog over gebeld maar het enige wat ze doen is keuken + badkamer en heel soms de muren sausen. Vloeren en schilderen snap ik dat je dat zelf moet doen. Maar echt achterstallig onderhoud zoals een inbouw kast die niet goed dicht gaat of meterkast die niet goed dicht ging vond ik ook vreemd dat ze daar niks mee doen.

De schimmel is al helemaal next level om te laten zitten voor de bewoner. Dat kan schadelijk zijn voor je gezondheid echt wtf.
Ik heb een jongerenwoning en toen ik erin kwam zei de man van de woningbouw dat alles schimmelvrij was gemaakt, maar dat ik dat wel zelf moest onderhouden. Dat snap ik nog wel! Maar met schimmel opleveren

1 like

De file van 200+ min waar ik vast in zit richting Rotterdam.

1 like

Ja precies! Dat was ook de grootste reden om het niet te doen. Je krijgt het er nooit meer uit, je moet er mega veel geld in stoppen + mega schadelijk voor de gezondheid.

En ik heb nu echt een prima appartement dus ik moet er sowieso op vooruit gaan haha niet in een soort krot belanden :joy:

1 like

Argh wilde straks iets bestellen, dacht dat het ‘voor 17.00 besteld, morgen in huis’ was. Zie ik dus dat het ‘voor 15.00 besteld’ was en dat om 14.58. Ik dus als een malle door het bestelproces, maar omdat het een duur product was had ik blijkbaar nog die rabo-reader nodig die ik erbij moest pakken en m’n pinpas waardoor het om 15.02 was afgerond. Had de hoop dat die 2 min niet uit zouden maken, kreeg ook al een mail dat de bestelling verzonden was dus ging uit van morgen indd bezorgd, maar omdat het met ‘eigen vervoer’ verzonden wordt kon je geen T&T inzien. Dus even gebeld om te checken voor de zekerheid, maar nee het wordt maandag pas bezorgd :weary: Dan heb ik afspraken en ze konden ook nog geen tijdvak geven, dus lekker irritant. Ook iets waar ik echt voor thuis moet blijven dus en niet zoals met PostNL als het Ă©cht niet uitkomt evt ook nog bij de buren afgeleverd kan worden of de volgende dag nieuwe poging.

Omg zit nog 14 min in de trein en moet zooooo nodig plassen

Jongens ben na 3 uur de moerdijk over!! Haha ik irriteer me mateloos aan iedereen die de vluchtstrook gebruikt om ervoor te piepen.

6 likes

“Riepietjeeeeeee lekkkeerrr nummmeerr”

đŸ„Č

4 likes

Ik snap gewoon écht niet waarom je de behoefte hebt om te bellen of een audio bericht te sturen naar de radio?!

8 likes

Een restaurant doet er nu al 1,5 uur over om mijn eten te bezorgen :weary:

Gadverdamme. Mijn bitterballen waren van binnen nog koud. Maar ik heb geen zin om ze nog langer in de oven te doen. Nu eet ik lauwe bitterballen. Wat kut dit.

3 likes

De was staat al een week in de woonkamer, maar ik heb geen zin om het op te ruimen. Heb alleen de handdoeken 2 dagen geleden in de kast gelegd, dus het begin is er