Waar erger je je aan? #9

Haha dat denk ik idd ook altijd als je al die fragmenten van die bellende gekkies hoort. Wat bezielt die mensen

2 likes

Kijk dat mensen hun eigen gezondheid op het spel willen zetten door met 40 hier op het plein af te spreken kan me weinig schelen* maar dat ze godverdomme heel de buurt onderpissen, dat gaat me te ver :triumph: :triumph: :triumph: :triumph:

*wel fucking onverantwoord tov de zorgsector

1 like

Dat ik me helemaal verdrietig kan voelen om domme dingen en dat ik wéét dat het onzin is en dat dan toch doe. Waarom doe ik dit mezelf aan.

2 likes

De droger van de buren piept al zeker 5 hele minuten. Echt wtf. Ja ik kan het raam dicht doen maar ik wil gewoon frisse lucht…

De nieuwe Linkedin versie van ‘mijn nichtje is bezig met een project voor school en wil zien hoe ver dit bericht komt. Graag delen en laat een comment achter met de woonplaats waar je dit leest!!1!’

22 likes

Ze bellen jou onverwacht :sob:

Ik bedoel meer die korte voice memo’s met hun mening. Neem aan dat je daar niet voor gebeld wordt?

1 like

Ik kan me zo ongelooflijk ergeren aan mensen die vragen die stellen waarvan ze het antwoord zo makkelijk zelf kunnen opzoeken :rage: nu een collega die wil weten of een bepaalde site gratis is. meid, met hetzelfde apparaat waarmee je mee mij appt kun je dat gewoon. even. googlen. kijk zelf op die fucking site

9 likes

Oh nee dat niet nee!

1 like

Ja dankjewel duo heel nuttig dit :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

5 likes

Omg ja ik heb altijd wel een medestudent die me appt of we dit of dit moeten doen en wanneer kan je je dan inschrijven voor vakken en welke vakken dan?
Nu geef ik gewoon geen precies antwoord meer maar alleen een ‘volgens mij staat dat op de site’ en dan misschien nog een linkje erbij.

Je doet zelf maar een beeeetje moeite hoor. Je bent facking masterstudent inmiddels Jeroen, dit doe je al jaren.

1 like

Misschien op www.UvA.nl??? Of www. canvas.naamuni.nl? Een van de twee sowieso denk ik! Succes! Groetjes floeps

5 likes

@Mevrouw die ook wacht op haar broodje, hardop bijna kuidkeels meezingen met de muziek hoeft niet voor mij. Danku.

Van sommige mensen kan ik echt niet begrijpen waarom die kinderen wilden en hebben. Geven geen ene moer om de kinderen en doen in hun ogen altijd alles fout.

1 like

Ja ik ook!
Ik zit in een planten Facebook groep en ik erger me zo aan mensen die constant foto’s plaatsen om te vragen wat voor plant het is. Ik snap het bij wat meer zeldzame planten of planten die erg op elkaar lijken.

Maar iemand vroeg pas wat voor plant iets was en het was een begonia maculata, dat is letterlijk ZO makkelijk te vinden. Het is een plant met grote witte stippen op de bladeren??? Als je dat googled krijg je die gelijk te zien, kan niet missen.

Maar die boomers gaan in plaats van ff 3 sec googlen liever een foto nemen en in een fb groep posten en dan wachten op een antwoord :roll_eyes:

2 likes

Ja echt! Ik zit in een plantensoortgroep en 9/10 vragen is “welke is dit”. Als je zo’n fan bent, waarom zoek je het zelf niet uit/weet je het niet al.

2 likes

Ja heel irritant he! Vooral als het echt de meest basic planten zijn of planten die heel makkelijk identificeerbaar zijn. Ik moet echt elke keer op mijn handen zitten om niet te vragen of ze wel eens van google hebben gehoord.

1 like

Ook mensen in een kringloop fb kunnen niet googelen. Er staat een gigantisch merk op een horloge en dan vragen of iemand er iets meer over kan vertellen??? Wat dacht je van merk+horloge googelen???

1 like

En @Lort En de rest van de vragen gaan bijna allemaal over beestjes. ‘Help! Mijn plant heeft beestjes!’, ‘Help! Er loopt iets op mn plant! Wat is dit?!’
Ehm, google het?! Of lees even terug, want die vraag over diezelfde beestjes is al 10.000 keer eerder gesteld

4 likes

Ik heb zo’n leuke balkondeur met boven en over een extra hendel als slot. Die aan de onderkant zit precies op kniehoogte. En er steekt een sleutel uit.

1 like