mijn vriend > Laat tuindeur open staan in de ochtend
Also mijn vriend; goh het is wel koud binnen, ik zet even de verwarming aan.
Boomers en hun immo-advies. Mijn nicht en haar vriend en ik gaan beiden toevallig volgend weekend gaan kijken om een woning te kopen. Allebei in een totaal andere regio, maar wel beiden in een stad waar de vraag héél groot is en het aanbod heel klein, aka: waar het als jonge mens bijna onmogelijk is om nog iets binnen het budget te vinden. Het type woning waarbij er kijkdagen zijn met meerdere koppels per uur en waarbij er tientallen boven de vraagprijs geboden wordt na het huis 30 seconden gezien te hebben.
De adviezen in de familie-whatsapp zijn⊠terrible. âJammer dat de garagepoort aan die kant van het huis ligtâ, âje moet toch zeker het huis twee keer gezien hebben voor je kan biedenâ, âjammer dat er geen aparte gang is om je fiets in te zettenâ, âveel te duur voor een 3-slaapkamerwoningâ, âje moet zeker 50 000 onder de vraagprijs biedenâ âŠ
Fijn dat jij 30 jaar geleden in je fucking boerendorp een huis gevonden hebt dat je 2x kon gaan bekijken en waarbij de garage exact in de juiste windrichting stond en je een pak lager dan de vraagprijs kon bieden, Karel, maar dat is niét. de. huidige. immomarkt. in. de. fucking. twee. duurste. grootsteden. van. België.
Dat die moederhart bijeenkomst niet openbaar gedeeld wordt⊠Ik wil weten waar die sukkels zitten
Dat mân Corona klachten niet over gaan. Dat ik daardoor in isolatie zit al 20(!!!) dagen. Dat niemand me duidelijkheid geeft.
God hier dus ook. We hebben van drie kanten straat alle tuinen aan elkaar zitten. Dus die bass knalt echt overal heen. Als ze nou nog eens muziek smaak zouden hebben, maar nee. Het is altijd dat gare klote muziek.
Aan dat de Verraders nog steeds niet op rtlxl staat. Wilde het eigenlijk vanochtend bij mÂŽn ontbijt al terugkijken, maar nu 100 uur later kan het nog steeds niet.
Hij staat wel al op videoland! Ik weet niet of je dat hebt maar ik heb het net gekeken inieder geval
Ik kom terug van de action, heeft mn vriend alle pizza broodjes opgegeten die we gisteren gekocht hadden
Hebben ze wel een vergunning aangevraagd en toegewezen gekregen? Anders kan je daar nog moeilijk over doen, als dat het je waard is.
Dat is normaal al onverstandig, maar nu je zwanger bent gewoon een bizar oliedomme belachelijke keuze. Laat hem op de blaren zitten, verdomme. Hij kan maar beter in Italië nieuwe voor je gaan halen
Nee heb ik niet dus zal nog even geduld moeten hebben
Mijn vriend zou naar de AH gaan en me een 0,25 cent plastic tasje geven.
Ik heb van die vieze amandelsteentjes. 2, en ik zie ze zitten. Maar krijg ik ga al kokken als ik met wattenstaafje niet eens in de buurt kom. En die dingen geven vieze smaak.
Ik heb mijn laptop uitgeleend aan een vriendin en het feit dat ik erachteraan moet om 'm terug te krijgen, zit me niet lekker.
Ik heb alleen kleine AHâs in de buurt, maar het voelt echt als een uitje om in een grote te zijn. Ga altijd heel sloom langs alle schappen om naar bijzondere producten te kijken.
Buitenlandse toeristen die me in the middle of nowhere boos aanspreken dat ik mijn mondmasker moet dragen. Ik ken de regels hier héél goed en dit lag ver buiten de zone waar er mondmaskerplicht geldt. Bovendien waren we de enigen in een verder leeg natuurgebied. En dan gingen ze nog met me in discussie >.<
De grens oversteken als niet-essentiële reis is nog steeds verboden dus ik had ze beter daarop aangesproken, maar dat schoot me natuurlijk pas achteraf te binnen.
Ja precies! Kwam binnen en rook die geur en had er meteen zoân zin ik en toen zag ik dat ze allemaal weg waren vond het ook echt mega dom. En mocht wel wat bestellen maar wilde natuurlijk precies die broodjes
Ja gaat ook gebeuren komende week