Waar erger je je aan? #9

Hahaha ik heb iets beters voor je. De supermarkt in mijn dorp is op zondag dicht.

6 likes

Dan voelt het extra speciaal :sparkles:

Het wifi is hier slechts staat steeds een ! Bij. Heb net al een reset gedaan maar het hielp niet.

In welk land zit je dan?

Nou de kans op een gelukje is dan vast wat groter. :joy: Succes!!

3 likes

Belgiƫ, waar ik woon :slight_smile:

1 like

Waren vast Nederlanders :no_mouth:

Buurman houdt zijn digitale meeting buiten zonder oortjes in.

Ik heb vrij en dan hoor ik nog een klote conputerstem

Ik erger me zo kapot dat de kat van mensen een straat achter ons, steeds in onze tuin komt. We hebben al zoveel kieren etc dicht gemaakt, maar blijkbaar springt ie van dak naar dak. :face_with_symbols_over_mouth:

Ik heb vanavond nog een (belangrijk) gesprek via Zoom voor werk maar ben stiekem nu al gaar :cry: ik moet ook nog naar kantoor omdat mn internet al de hele dag vervelend doet.

1 like

dat ik een weekendje fietsen gepland heb, precies in het weekend dat er werkzaamheden zijn en mijn fiets niet mee de trein in mag… Karma omdat ik dat weekend mijn vriendin niet help verhuizen waarschijnlijk :upside_down_face:

4 likes

Kun je je telefoon niet als hotspot gebruiken

1 like

Haha het waren Nederlanders inderdaad, maar het hadden even goed Duitsers kunnen zijn…

Mooie buitenplant gekocht maar er loopt ineens een heel leger aan mieren de pot in. Dus ik vrees bladluis? Superstom

Dit soort shit. Ga weg

51 likes

Ga wel stuk om Piet, Jan en Klaas die zo random in het lijstje staan.

5 likes

Ik heb dit ooit voor mijn werk gedaan - toen het nog enigszins nieuw was - en het bereik was zoooo ziek hoog haha! Kreeg wel echt veel haat DM’s met ā€˜haal mijn naam weg’

En zelfs een keer een verdrietige vrouw dat haar naam nooit in dit soort lijstjes stond 🄲🄲🄲

17 likes

Karl staat er ook nooit tussen…

9 likes

Ja ik snap dus echt niet wat mensen hier leuk aan vinden, altijd elkaar taggen ā€˜nou hihihi blijkbaar verdien jij dit jaar een miljoen’ ā€˜oh jij moet mij meenemen op vakantie​:wink::wink::wink:’ terwijl die dingen toch nooit gebeuren

4 likes

niet? bij mij kwam het steeds uit

10 likes