Ik wil gewoon even op vakantie (in Nederland) maar alles is zo vreselijk duur niet te doen dit
Wow ik ben echt benieuwd naar welk eiland ik ga verhuizen! Ik heb er nu al zin inš
Je echte naam is dus Klaas?
Dat er ineens zoveel mensen zijn die naar het buitenland gaan om te āwerkenā want ze hebben dat āmentaal nodigā.
Ja uhh ik denk dat heel Nederland het inmiddels mentaal nodig heeft om een paar weken in de zon gaan liggen en even hier weg te zijn, maarja niet iedereen is zo egoĆÆstisch om dan gelijk een vliegticket te boeken naar Ibiza, Mallorca of Bonaire.
Mensen die in een (zakelijk) telefoongesprek aan het einde van iedere zin je naam moeten benoemen.
āOkĆ©, Blarnā
āDankjewel Blarnā
āEn hoe zit het met (ā¦) Blarn?ā
āZou je voor mij (ā¦) Blarn?ā
āOver vijf jaar kunnen we (ā¦) Blarn.ā
āWist je dat jouw naam Blarn is, Blarn?ā
Een paar keer is prima, maar daarna voelt het zó onnatuurlijk.
Ugh ja, dit werkt zo op mān zenuwen. Echt de gemakkelijkste manier om me geĆÆrriteerd te krijgen
Gewoon terug doen als duidelijke reactie, dan stoppen ze snel. Het is echt zo irritant
Volgens mij denken die mensen dan ook dat het lekker persoonlijk is en dat anderen dat dan allemaal superfijn vinden, maar het doet precies het tegenovergestelde
Ik vind dit ook echt mega denigrerend eigenlijk. Alsof de ander continu dominantie moet laten gelden. Ik doe het ook wel in de klas, als ik een kind corrigeer of terecht wijs. Maar in een gesprek tussen gelijkwaardigen vind ik het echt niet kunnen
Mijn vriend heeft niet eens een supermarkt in het dorp. Dit vind ik echt een van de meest bizarre dingen ever als iemand die uit een grote drukke stad en wijk komt met 700 supermarkten per km2 (ja ja overdreven)
True! Heb ik ook hoor, soms voelt het echt een beetje kleinerend. Heel vervelend.
@kleinmaargroot Haha ik ga dit de volgende keer sowieso doen, top idee Eens kijken hoe snel ze ermee ophouden.
Die middelste onderaan is perfect lekkere lengte ook lekker stofje!
Hee hoe reageerde die meid op je "ok fijn! " of wat heb je gereageerd? Hoop dat je dār op haar plek hebt gezet!
Hahahah door je berichtje bedenk ik me dat ik nooit meer heb gereageerd ik ga zo even oh fijn terug sturen hahah ik laat het weten!
poe ik word zo gefrustreerd van de traagheid van het ziekenhuis. Heb nu al drie keer gebeld om de juist recepten bij de apotheek te krijgen. En nog zijn ze er niet.
En ik snap dat ze alles netjes met de privacy in acht willen regelen. Maar ondanks dat ik ben aangemeld voor het electronisch patiƫnten dossier gaat het nog steeds fout. De afgelopen twee keren dat ik antibiotica afhaalde bij de apotheek werden ook alle naalden en toebehoren meegegeven behalve de antibiotica. Echt zo onhandig.
Ik vind het ook heel raar dat ik me telkens bij iedere nieuwe apotheek weer opnieuw moet aanmelden voor het elektronisch patiƫntendossier. Ik bedoel dat is toch een ding? Vorige keer toen er informatie moest worden uitgewisseld tussen verschillende ziekenhuizen was dat ook moeilijk, moeilijk want dan moesten ze een scan helemaal gaan downloaden op een cd-rom en die cd-rom dan weer opsturen. Even heel veel frustratie maar het zit me echt hoog.
Nou de reactie valt tegen Ik had net terug gestuurd oh fijn! Toen kreeg ik terug daar deed je lang over. Ik: ja ik had ff geen zin om te reageren aangezien je de laatste tijd niet reageert op wat ik zeg. En je alleen vraagt hoe het gaat om je eigen verhaal te droppen.
Toen kreeg ik terug: nou ik heb het gevoel dat ik altijd op je reageer. En je weet het dat ik altijd voor je klaar sta als er iets is, dus als er iets is mag je dat gewoon zeggen.
Ik ga nu ook niet meer reageren hier op. Mijn test is geslaagd en ik weet dat ik het bij haar gewoon bij koetjes en kalfjes moet laten en af en toe een shit load appjes met haar verhaal zal krijgen waar ik maar door heen scroll.
Iets gekocht op Vinted Uit Frankrijk, maar de verkoper kan het pas de 30e verzenden zei ze. Nu zie ik dat het automatiach na 7 dagen geannuleerd wordt, dat bij dār aangegeven maar krijg daar natuurlijk weer geen reactie op. Geef me gewoon die blouse
Haha ja ik moest er ook om lachen. Ik ga er ook niks meer over zeggen. Ze ziet mij blijkbaar als de persoon waar ze haar ei kwijt kan wat opzich prima is. Ik heb gewoon geen verwachting meer anders om en die is sowieso al een tijdje weg. Het is gewoon een oppervlakkige vriendschap geworden en wie weet veranderd dat met een tijd wel weer als ze wat minder met zichzelf bezig is. Ik vind het ook geen reden om zo een lange vriendschap er voor te verbreken.
Mān neus piercinggaatje is dicht denk ik fucking irritant want nu wil ik het alleen nog maar meer
Zo irritant altijd als ik de deur open doe voor iemand en dat ze dan vragen: āis de hoofdbewoner toevallig ook thuis?ā Alsof ik nog bij mān ouders woon. En alsof ik als vrouw geen hoofdbewoner kan zijn. :@
Uiteraard waren dit twee mannen š„²