Waar erger je je aan? #9

Dat ik bij insta elke keer filmpjes krijg aangeraden van een meisje dat gaat hakken enzo. Ik heb al 10x aangegeven dat ik het niet meer wil zien maar toch komt het elke keer weer terug hahah stop making gabber happen (again)!

Oh en de buren die al hun kleinkinderen (denk een stuk of 5) op bezoek hebben. Helemaal prima maar ze rennen constant over de galerij en het lijkt wel alsof er elke keer een horde paarden voorbij komt rennen. Ik probeer te werken mensen.

Verder ga ik proberen te stoppen met deze onnodige ergernissen voor vandaag want na werk lekker lang weekend😁

2 likes

Voor menstruatiepijn is paracetamol ook niet het meest geschikte middel! Tot zover mijn bemoeienis haha, maar ben gewoon voorstander van meer begrip voor menstruatieklachten, meer aandacht van artsen en betere voorlichting :heart::heart:

13 likes

Kap nou eens met artiesten van onder de 30 een boek/docu/serie over hun “levensverhaal” te geven :expressionless:

27 likes

Ik heb de dagen hiervoor naproxen gebruikt! en Ibu toen dat op was. Snel weer even inslaan

1 like

In een glazen pot met deksel in de koelkast zetten! Dan blijft het echt langer vers dan in de plastic bakje met gaten. En niet alles in één keer wassen. Als ik een portie pak dan haal ik die er uit en was ik ze voor ik ze ga eten. Als je alles in één keer wast en dan het restant in de koelkast zet worden ze ook sneller beurs heb ik gemerkt.

Misschien heeft ze iets met airmax in haar tags? Daar ben je wel in geĂŻnteresseerd toch?

4 likes

Jaaa ik denk het ook inderdaad dat dat het is hahha ik volg die hashtags niet maar misschien komt het daardoor wel elke keer terug.

1 like

Dat ik elke keer als ik net lekker bezig ben met hardlopen ik weer stop en een paar maanden later weer helemaal opnieuw kan beginnen. Net les 1 gedaan van hardlopen met Evy, dacht dat ik dood ging na 2 minuten.

4 likes

Ik ben fier op je

9 likes

Aan mezelf en mijn chaotische karakter. Was er van overtuigd dat mijn afspraak bij de psycholoog vandaag is, blijkt het nu dat het gisteren al was :upside_down_face:

2 likes

Oh ja die steken in je zij herken ik ook wel ja, mega vervelend altijd!

Ik ben al 2 uur aan het bijkomen van een rondje van 2 km, echt dramatisch haha :sweat_smile:

5 likes

Ik heb echt dringend lekkere onderbroeken nodig ( als in NU) zo irritant dat dat niet meer gaat lukken vandaag omdat ik overal een fucking afspraak moet maken

1 like

Niet meer aannemen.

4 likes

Moet het charmant zijn? Kruidvat verkoopt ondergoed van Anni Rolfi, misschien kun je daar even kijken?

1 like

Ja dat heb ik inderdaad gekocht :joy::+1:t3: Niet charmant maar wel wat ik zocht. Was ook nog in de aanbieding

1 like

Of ijs erbij bij bestellen? En wat drinken.

2 likes

Nee ga ik ook niet meer doen indd

Jeeeej pizzanight en the voice :smiling_face_with_three_hearts: enjoy

4 likes

Omg ik ben zoooo chagrijnig!! Ik had maandag van die dure lekkere koeken besteld, 20 euro voor 4 koeken. Dinsdag werden ze verstuurd en ik wacht elke dag vol verlangen tot de postbode komt en nu al dtir dagen niks!!! Ik dacht q dag te laat kan nog, dus san moet het vanavond wel komen maar nee hoor​:hot_face: ik kom net thuis, super veel trek in die koeken maar gewoon weer niks. Wat een teleurstelling :rage::rage: straks heb ik dure koeken van 5 dagen oud.

4 likes

Ik krijg een puist op m’n neusvleugel, hij is nog onzichtbaar maar zo facking gevoelig en pijnlijk :sob:
En ik had er aan het begin van de week ook al een aan de zijkant van m’n neusbrug?! M’n hele gezicht was gewoon dik aan die kant.
Doe volgende keer maar op m’n kin gewoon.