Waar erger je je aan? #9

Rampzalig, :cry: met tuiten

16 likes

Waar heb je besteld? Volgens mij zijn die dingen wel vet lang houdbaar maar zou ook chagrijnig zijn. Geef het nu. Mss komt het morgen?

1 like

Wtf man. Ik ga emigreren.

5 likes

Nou, pak van me hart

8 likes

Mn hond was ziek, dus naar de dierenarts. Bloedgeprikt, spuitje tegen de misselijkheid bla bla. 150 euro verder heeft ie niks, helemaal gezond. Dat vind ik dan zo zonde van mn geld :joy::pleading_face:

3 likes

Wanneer je bij mensen bent die zo’n wc-bril verkleiner hebben voor hun kind. Sorry hoor, maar ik kan dus echt niet met zo’n pleuris ding omgaan.

1 like

Ik heb een berichtje gestuurd en het blijkt dat ze pas aankomende dinsdag verstuurd worden! Stond wel in de bevestigingmail, maar ik heb alleen maar naar de dag gekeken, niet naar de datum :grimacing:

7 likes

Hahaha aaaw, helemaal voor niks op je koekjes zitten wachten. Zijn ze straks wel vers en op tijd.

Morgen maar andere luxe koek/ taart halen ter compensatie.

2 likes

Ja, morgen langs de beste ijssalon van Nederland! :flushed:

5 likes

Misschien was het zoiets, ahhh
Hij wil gewoon kroelen

47 likes

Hee daar wilde ik morgen ook heen! Sinds @Madam-Mikmak erover heeft gepost staat het op mijn lijstje

2 likes

Wie wat waar vegan??

1 like

Ja die ken jij al, maar ijssie prima! Ik hoop dat ze genoeg vegan bijzondere smaken hebben maar ben bang dat het wel sorbet wordt.

De allerbeste die veel vegan heeft en bijzondere smaken is absoluut masimo in Amsterdam!

2 likes

Ah leuk!!! Ja ik ben er al vaker geweest als we naar het strand gaan. Je moet absoluut willem van oranje proberen!

2 likes

Ohhh ja ben er niet meer geweest sinds ik vegan eet, maar zie op hun insta dat ze pure chocolade hebben die ze zelf taggen met #veganfood
En ach, ritje langs de duinen is altijd leuk, dus wie weet gaan wij ook morgen wel even kijken :grin:
Stukje door naar Julianadorp heeft de Schepper ook echt goed ijs. Laatst voor naartoe gereden vanuit alkmaar vlak voor de avondklok, omdat ik hun pure chocolade ijs moest hebben.

2 likes

Oh echt! Sorbet pure chocolade vind k altijd super lekker! En ja volgens mij heb je het al een keer over die in julianadorp gehad! Komt het nou even goed uit dat wij door gaan fietsen naar julianadorp! Dan zal ik ze even vergelijken!

2 likes

Ik heb zo’n app met hiking trails maar die tijden kloppen gewoon niet? Echt irritant. Ik wilde juist lekker lang lopen, dus had er een uitgekozen van 2 uur en 45 min. Ben ik opeens na 1,5 uur al klaar. En ik liep gewoon op normaal tempo, snap er niks van.

Kan je dat niet melden? Zodat het aangepast wordt? Dat is voor andere mensen wel chill dan

1 like

Ik zie nergens een optie om iets te melden maar je kan reviews van de routes achter laten dus heb het daar gezet!

2 likes

Ik vind het altijd zo vervelend dat mijn vriend altijd binnen 5 minuten in slaap valt. Fijn voor hem natuurlijk, maar ik lig altijd uren wakker en als er dan al die tijd iemand naast me lekker ligt te slapen is het extra frusterend ofzo. Ik wil ook slapen!!!

4 likes