Waar erger je je aan? #9

Bedoel je outfits?

10 likes

Ik denk dat ze idd outje bedoelt

11 likes

Rondje langs de bollen fietsen?
Ze bloeien nu bijna! Kleur is al te zien.

@George eet smakelijk!!

2 likes

Dat ik zo weinig vrienden heb. Ik wil heel graag bij de vereniging buiten sporten, maar je moet velden reserveren met 4 mensen. Iedereen die ik ken heeft al zijn eigen clubje zeg maar.
Haat aan introvert zijn.

2 likes

Dat ik Chai latte’s oprecht gewoon heel lekker vind, maar dat het zo pretentieus en hipster voelt om erom te vragen wanneer ik eens een keertje ergens koffie wil gaan halen :sob: En dan om het nog erger te maken, hebben ze het 9/10 keer nogeneens als ik erom vraag waardoor ik me alleen maar nog meer hipster en pretentieus voel :joy: Fuck it man, ze zijn gewoon lekker klaar hahaha

7 likes

Hier begint het al dat medicijnen onvoldoende op vrouwen toegespitst zijn! :face_with_symbols_over_mouth:

10 likes

Wowow echt?! Jemig. Ik vraag me nu ook meteen af hoe dit dan gaat in niet-westerse landen - op welke doelgroep testen zij?

Edit: waarschijnlijk ook alleen op mannen :roll_eyes:

Dat ik op het forum regelmatig het gebruik van continue zie waar het CONTINU is.

12 likes
lekker

20210424_144917
De pure chocolade was lekker!

14 likes

Hahaha ik kreeg dit plaatje doorgestuurd op hetzelfde moment dat ik deze (volkomen terechte) rant las.

IMG-20210424-WA0006

28 likes

volgens mij ben ik een van de mensen die het continu verkeerd doet maar dit is echt een duidelijke en makkelijk te onthouden uitleg, dankjewel! Heb ik het nu goed gebruikt? :stuck_out_tongue:

4 likes

Mijn vriend maakt vanavond een gerecht dat ik normaal maak. Ik snap dat je een aantal vragen hebt maar hoezo vraag je me welke groente in de oven gaan (is een salade met gegrilde tomaat, ui en look), je hebt dit al 15 keer gegeten?

En toen ik verbaasd reageerde om al zijn vragen ging hij nog met me in discussie ook? ā€œJij weet toch ook niet hoe ik mijn gerechten kook?ā€
Vriend, stel me een vraag. Ik ken het antwoord, het is :sparkles: common sense :sparkles:

17 likes

Hahahah zo herkenbaar, meestal lig ik vanaf de bank exacte instructies te geven. Terwijl het idee is dat hij dat dan een keer doet :upside_down_face:

3 likes

Ik vind zulke gedetailleerde instructies geven ook net zo vermoeiend als zelf koken haha. Hij is zich sowieso vrij onbewust van zijn omgeving, en ik kan dat dus niet begrijpen. Een sok die van het droogrek valt bijvoorbeeld, blijft standaard 6 dagen liggen omdat ie de sok niet ziet. Maar als hij die sok dan nodig heeft, weet 'ie 'm wel te vinden… :thinking:

8 likes

Deze gruwel bij het pakketpunt:
afbeelding
Denk dat ik heel hard m’n best zou moeten doen om iets te bedenken dat stereotyperender is sjonge jonge

36 likes

Oh god en het merk VIB
Staat vast voor Very Important Baby :sob:

5 likes

Jazeker. Zoom maar in :zipper_mouth_face:

1 like

Dat ik me zo enorm druk maak om de wind. Als ik ga wielrennen is het wel logisch maar verder??? Toen ik naar de middelbare fietste had ik echt niet door of er tegenwind was of wind mee. En nu kies ik zelfs supermarkt A of supermarkt B op basis van dr wind (heenweg tegen, terugweg mee). Jemig ik maak echt zo weinig mee

5 likes

Huisgenoten die het putje van de wasbak niet leeg maken nadat ze hun pannen afwassen :nauseated_face:

4 likes
Same

20210424_162115
Hahahaha ik had precies hetzelfde! Ik vond de framboos munt ook super lekker!!

Schepper vond ik ook erg lekker, maar ijsie prima wint echt(vooral vanwege originele smaken!
20210424_131328

4 likes